فروش انواع ترمز پله پی وی سی

فروش انواع ترمز پله پی وی سی

فروش انواع ترمز پله پی وی سی ، ترمز پله پی وی سی یک محصول مقاوم و آلومینیومی که بخش بلند آن روی کف پله و بخش کوتاه آن نیز بر روی بلندی پله می نشیند. همچنین این محصول دارای مزیت های بارزی چون. سر خوردن افراد در راه پله ممانعت میکند. در مواقع اضطراری و قطعی برق قسمت شب تاب محل خروج را به افراد علامت می دهد. فروش انواع ترمز پله پی وی سی ارزان قیمت در سراسر شهرهای کشور امکان پذیر است. لذا محصول با بسته بندیهای استاندارد و وزن های سبک همراه بوده که شما می توانید. با قیمت مناسب و منطقی آن را خریداری نمایید.

فروش انواع ترمز پله پی وی سی

ترمز پله پی وی سی

ترمز پله پی وی سی، نوعی سامانه ترمز مخصوص پله‌های قابل حمل است که برای ایمنی و کنترل بهتر ناوگان در کنار پله ها استفاده می شود.

این آلومینیوم که از آن برای ساخت ترمز استفاده می شود، خاصیت خوبی از نظر سبکی و استحکام دارد.

ترمز پله پی وی سی با استفاده از آلومینیوم، از وزن سبکی برخوردار است که در حمل و نقل و نصب آسان بر روی پله ها موثر است. همچنین، توانایی تحمل نیروهای جانبی و ضربه‌ها را نیز داراست که از جمله ویژگی های مثبت این جنس است.

با استفاده از متریال آلومینیوم در ترمز پله پی وی سی، امکان سفارشی سازی و ساخت قطعات به اندازه و شکل دلخواه را نیز داراست. در نتیجه، ترمز پله پی وی سی با استفاده از آلومینیوم، بهترین عملکرد و ایمنی را به ناوگان فراهم می کند.

بهترین ترمز پله درجه یک

فروش انواع ترمز پله پی وی سی

بهترین ترمز پله. ولیه که در قسمت جلویی پله ها قرار گرفته است. و جلوی آن شیک و باب روز. که به پله ها و ساختمانها منظره زیبایی می بخشد. حتی در مواقع رفت و آمد افراد از پیدا شدن حوادث چون لیز خوردن. صدمه دیدن و…. پیشگیری می کند لذا سر خوردن در زمان ورود به آپارتمان به یک مشکل و دشوار اصولی و اوقاتی همراه با خسارتهای بی احتیاطی دگرگون شده است.

بنابراین برخی مواقع پله ها در معرض بارش باران قرار می گیرند. که بسیار سر و لغزنده می باشد. و خطرات بی تجربه از این سر خوردن به هیچ بهانه قابل پیش بینی نیست. اما می توان با به کار گیری محصولی به نام ترمز پله خطرات را به حداکثر رساند. گفتنی است این محصول دارای جنس آلومینیومی لاستیکی پی وی سی بوده. که در بازار بهترین و با کیفیت ترین محصول به شمار می رود. چرا که کارایی بسیار فراوانی در صنعت دارد.

پخش عمده ترمز پله پی وی سی

فروش انواع ترمز پله پی وی سی

ترمز پله پی وی سی. یک محصول مقاوم و با کیفیت. که امروزه در بازار فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. لذا محصولی ماندگار با جنس مستحکم که در معرض نور خورشید آسیبی را پذیرا نمی باشد.
همینطور تولید ترمز پله طی فرآیند به خصوصی چون مواد اولیه. طریقه ساخت آن توسط دستگاه های مدرن و فوق پیشرفته جلو می رود. و همین امر سبب گردیده. تولید کننده کالایی شایسته. و پسندیده ای آماده و به بازار پخش عمده ارائه گرداند. تا با بهترین قیمت و کیفیت به دست مصرف کنندگان محترم برسد.

ضمنا. قیمت ترمز پله ارزان در بازار به نرخ روز محاسبه و به مشتریان ابراز می گردد. و همینطور به عواملی چون کیفیت. وزن. نوع بسته بندی. مواد اولیه. محل تولید. گارانتی و برندهای مختلف مرتبط می باشد.

ویژگی ها

1. مقاومت در برابر لغزش:
از آنجایی که ترمز پله PVC در قسمت جلوی پله نصب میشود، ایجاد مقاومتی در برابر لغزش از روی پله ها را تضمین میکند. این به مقام قدم برداشتن و حرکت افراد روی پله ها کمک میکند.

2. مقاومت در برابر سایش:
با توجه به استفاده مکرر از پله ها، ترمز پله PVC باعث میشود که پله ها در برابر سایش و فرسایش مقاومت بیشتری داشته باشند. این باعث میشود تا عمر مفید پله ها طولانی تر باشد و نیاز به تعویض آنها کاهش یابد.

3. ضد آب بودن:
ترمز پله PVC به خوبی در برابر رطوبت و آب مقاومت میکند. این ویژگی باعث میشود تا پله ها. در معرض آب و رطوبت قرار گرفته. و به راحتی قابل تمیز شدن باشند. همچنین ، این ویژگی مهم برای جلوگیری از لغزش در صورت برخورد با آب یا سطح های مرطوب است.

کاربرد

استفاده از ترمز پله PVC در قسمت جلوی پله ها میتواند بهبود قابل توجهی در ایمنی و استحکام پله ها به ارمغان بیاورد. با نصب این پوشش، شانس لغزش و سقوط روی پله ها به شدت کاهش می یابد و می تواند به عنوان یک انتخاب مناسب برای محیط های در معرض خطر مانند پله های خارجی یا پله هایی که در مناطق مرطوب قرار دارند مورد استفاده قرار گیرد.

10 دیدگاه

  • سلام از این ترمز ها برای بیمارستان شهید بهشتی، استفاده شده. ولی هنوز نیاز به تعداد بیشتری هست. از کیفیت و دید آن هم راضی هستیم. برای فروش راهنمایی کنید. مرسی

    • سلام خانم سورانی. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام خسته نباشید
    بهترین ترمز پله ولیه که در قسمت جلویی پله ها قرار گرفته است و جلوی آن شیک و باب روز، که به پله ها و ساختمانها منظره زیبایی می بخشد. حتی در مواقع رفت و آمد افراد از پیدا شدن حوادث چون لیز خوردن، صدمه دیدن و…. پیشگیری می کند لذا سر خوردن در زمان ورود به آپارتمان به یک مشکل و دشوار اصولی و اوقاتی همراه با خسارتهای بی احتیاطی دگرگون شده است.

  • سلام .. نوآوری های ارائه شده در تولید این محصول پتانسیل بالایی برای صادرات به وجود آورده است … اشباع بازار مصرف داخلی و تولید با استاندارد های جهانی کشور را در صدور خدمات فنی و مهندسی توانمند تر خواهد کرد و در این میان شرکت های دانش بنیان نقش محوری در صادرات محصولات غیر نفتی دارند. بلو ک های تولیدی .این شرکت شامل تمام این شرایط هست و باید در بازاریابی و تنوع در ارسال مطابق با درخواست مشتری از رقبا پیشی بگیره.

  • سلام. بهترین ترمز پله ولیه که در قسمت جلویی پله ها قرار گرفته است و جلوی آن شیک و باب روز، که به پله ها و ساختمانها منظره زیبایی می بخشد. حتی در مواقع رفت و آمد افراد از پیدا شدن حوادث چون لیز خوردن، صدمه دیدن و…. پیشگیری می کند لذا سر خوردن در زمان ورود به آپارتمان به یک مشکل و دشوار اصولی و اوقاتی همراه با خسارتهای بی احتیاطی دگرگون شده است.

  • ترمز پله پی وی سی یک محصول مقاوم و با کیفیت که امروزه در بازار فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است لذا محصولی ماندگار با جنس مستحکم است که در معرض نور خورشید آسیبی را پذیرا نمی باشد.

  • سلام. وقتتون بخیر. بخاطر اینکه احتمال آسیب هست، ما برای ساختمون خودمون تهیه کردیم و خیلی همه رضایت داشتند. حتماً پیشنهاد میکنم که اگر پله هایی خصوصاً با سنگ های سر دارید حتماً از این سایت سفارش بدید.

  • با سلام و وقت بخیر
    امیدوارم ساختمانهایی که درب منزل و یا آپارتمان چند پله دارند از این ترمزها استفاده کنند و برای سلامت اهالی ساختمان اهمیت قائل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *