قيمت عمده فروش تابلو ترافيکي معابر

قيمت عمده فروش تابلو ترافيکي معابر

قيمت عمده فروش تابلو ترافيکي معابر، لیست قيمت فروش تابلوهاي ترافيکي اعم از انواع تابلوهای ترافيکي ال ای دی led ,تابلو ترافيکي vms , سولار ,تابلو ترافيکي گالوانیزه ,تابلوترافيکي گاردریل , و فریم تابلو ترافيکي ,تابلو علائم ترافيكي درمجموعه ما قابل دریافت میباشد.جهت دریافت لیست قيمت فروش تابلوهاي ترافيکي و شبرنگ جاده ای در تهران ,اصفهان ,مشهد ودیگر نقاط باما درارتباط باشید.

[toggle title=”پیشنهاد ویژه فروش تابلوهاي ترافيکي و شبرنگ” state=”open”]اگرتا آخر هفته جاری، محصولات خود را از طریق همین سایت سفارش دهید، از تخفیف ویژه ما برخوردار خواهید شد.[/toggle]

 

در این طبقه از تابلوهای راهنمایی و رانندگی که بعنوان تابلوهای ترافيکي شناخته میشوند،
ممکن است در آنها از انواع شبرنگهای با عمر کوتاه تر هم استفاده شود.
که در صورت گرفتن تضمین بابت شبرنگ های چند ساله پیشنهاد میشود به تاریخ شبرنگهای چسبانده شده برروی سرتابلوها دقت شود.

فروش تابلوهاي ترافيکي

 

 

بررسی تاثیر قیمت شبرنگ ترافيکي در فروش تابلوهاي ترافيکي :

از آنجا که قیمت شبرنگ ترافيکي در قیمت تمام شده تابلوهای ترافيکي تاثیر بسزایی دارد بنابراین بسته به تخصیص اعتبار کارفرما و  نیاز و سفارش مشتری و پیمانکار از شبرنگ ترافيکي درانواع لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و شبرنگ پریسماتیک و غیره به صورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله نیز استفاده  میشود.

فروش تابلوهاي ترافيکي

تابلوهای ترافيکي شهری:

  1. تابلوهای انتظامی
  2. تابلوهای اخطاری
  3. تابلوهای اخباری
  4. تابلوهای محلی

تابلوهای ترافيکي نقش مهمی در کنترل عبور و مرور صحیح خودروها و همچنین هدایت هرچه بهتر  رانندگان ایفا میکند. نصب صحیح و کاربردی تابلوهای ترافيکي شهری میتواند باعث هدایت هرچه بهتر رانندگان شده و تداخل و ترافیک و تصادف ها را کاهش میدهد. نکته مهم و حائز اهمیت تعمیر و نگهداری صحیح از آنهاست، زیرا این امر نه تنها به بهبود شرایط ترافيکي کمک میکند بلکه از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید تا لیست قيمت فروش تابلوهاي ترافيکي برایتان فکس و یا ایمیل گردد.

 

 

فروش تابلوهاي ترافيکي
تابلو ترافيکي

تابلوهای ترافیکی

شما می توانید تابلوهای ترافیکی را از مهم ترین علائم هشدار دهنده خیابان ها و جاده ها بنامید. تابلوها به وسیله ی لوله های آهنی در خیابان ها و جاده ها روی زمین نصب می شوند. شاید باور نکنید اما تابلوهای ترافیکی می توانند نقش بسیار مهمی را در امنیت افراد داشته باشند. فروش تابلوهای ترافیکی به منظور هشدار به عابرین یا رانندگان صورت می گیرد و ازین طریق می توان تا حد زیادی تصادفات و حوادث را کاهش داد. شما می توانید به منظور سفارش و خرید تابلوهای ترافیکی با شرکت فرتو ترافیک در تماس باشید. تابلوهای ترافیکی انواع مختلفی دارند که بنا به موارد استفاده یکی انتخاب می شوند.

قیمت تابلوهای اطلاعاتی

آیا می دانید که تابلوهای اطلاعاتی زیر مجموعه ای از تابلوهای ترافیکی به شمار می روند که در قوانین راهنمایی و رانندگی هم اهمیت بالایی دارند؟ این تابلو ها که رنگبندی، شکل و مفهوم های متفاوتی دارند می توانند در اختیار مشتریان قرار بگیرند. قیمت تابلوهای اطلاعاتی بنا به عوامل مختلف می تواند متفاوت باشد. دقت کنید فروش تابلوهای ترافیکی ممکن است از طریق افراد زیادی صورت گیرد و بهتر است شما مطمئن ترین را انتخاب کنید. از آن جا که تابلوهای ترافیکی امنیت خیابان ها را بالاتر برده و باعث پایین آمدن نرخ تصادفات می شود، می توان گفت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

برای ساخت این تابلوها ورقه های آهنی با پوشش گالوانیزه مورد استفاده قرار میگیرند که کیفیت در آن ها بسیار مهم است.

فروش تابلوهاي ترافيکي

تابلوهای جاده ای

احتمالا می دانید که تابلوهای ترافیکی مجموعا به دو گروه شهری و جاده ای تقسیم بندی می شوند. تابلوهای جاده ای در مسیر جاده ها به منظور کاهش هرچه بیشتر تصادفات و حوادث، کنترل سرعت رانندگان، هدایت رانندگان به مسیر و جاده درست و سایر موارد این چنینی استفاده می شوند. میتوان گفت اغلب تابلوهای جاده ای از نوع اخطاری می باشند. بخاطر مزایای بسیاری که تابلوهای جاده ای دارا هستند، باعث فروش تابلوهای ترافیکی شده است هرچند که مسئولان راه سازی نسبت به خرید آن ها اقدام می کنند اما متاسفانه بی توجهی ایشان به نقص های ایجاد شده و همچنین خود داری از تعمیر چنین تابلوهایی می تواند تصادفات جبران ناپذیری را برای افراد بر جای بگذارد.

قیمت تابلو جاده ای

قیمت تابلوهای ترافیکی می تواند نسبت به جنس، شکل و کاربرد و کیفیت آن ها متفاوت باشد. اگر قصد خرید دارید و می خواهید از قیمت تابلو جاده ای اطلاع پیدا کنید می توانید با کارشناسان شرکت فرتو ترافیک ارتباط برقرار کرده و پاسخگوی سوالات خود باشید؛ چرا که این شرکت به خاطر سابقه ی درخشان خود در بین مشتریان از جهت عرضه ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب همواره توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب نماید.

دقت کنید که به خاطر اهمیت بسیار بالای تابلوهای جاده ای بهتر است انتخاب درستی را برای خرید آن داشته باشید. شرکت فرتو ترافیک از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بالا استفاده می کند تا همواره لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود ببیند.

قیمت تابلو راهنمایی رانندگی

تابلوهای راهنمایی و رانندگی از محصولات بسیار مهم تجهیزات ترافیکی به شمار می رود. قیمت تابلو راهنمایی رانندگی به عوامل متعددی مانند جنس شبرنگ، ابعاد، نوع و غیره بستگی دارد. تابلو راهنمایی رانندگی می تواند ترافیک را به صورت ایمن و کارآمد به واسطه ی تقاطع ها، در امتداد مسیرها و غیره کنترل نماید. فروش تابلوهای ترافیکی نیاز به تخصص خاصی در این زمینه داشته و هر شخصی نمی تواند در این زمینه به صورت موفق فعالیت کند. وعده ی ما برای قیمت تابلو راهنمایی رانندگی یا سایر تابلوهای موجود در این شرکت، قیمتی باورنکردنی، کیفیتی عالی و خریدی فراموش نشدنی می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *