قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

 قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

رفلکتور پلاستیکی یک طرفه، قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه به فاکتور های متعددی وابستگی دارد. و همین موضوع نیز خود باعث این شده است تا نتوانیم قیمت ثابتی را برای این محصول  تعیین کرد. و قیمت رفلکتور پلاستیکی ترافیکی همواره در حال نوسان باشد. از عوامل تأثیر گذار در قیمت این محصول می توان به نحوه تولید، مواد اولیه به کار رفته، حجم خرید، نوع بسته بندی و نحوه فروش آن اشاره داشت. که در میان این موارد روش فروش تأثیر قابل توجهی در قیمت رفلکتور پلاستیکی ترافیکی دارد.

 

ناگفته‌ها در مورد انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

رفلکتور پلاستیکی ترافیکی دارای ویژگی های بسیار زیاد و بارزی است. که همین قضیه نیز  موجب شده است. تا نسبت به سایر محصولات دیگر مشابه برتری و محبوبیت بیشتری داشته باشد. و بسیاری از مردم هنگام خرید رفلکتور، فقط این محصول را انتخاب کنند. از مهم ترین ویژگی های رفلکتور پلاستیکی ترافیکی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • این محصول با استفاده از متاریال اولیه ای همچون مواد پلیمری نیز تولید می شود و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است.
  • رفلکتور پلاستیکی ترافیکی به دلیل نوردهی بالا، در تاریکی قابل روئیت می باشد و می توان آن را در تمامی جاده های داخل و خارج شهر مورد استفاده قرار داد.
  • این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار وزن دارد و می توان آن را برای عبور ماشین های سنگین نیز استفاده نمود.
  • این محصول دارای رنگ ثابت است و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر حالت و فرسودگی نمی شود.
  • نصب و نگهداری رفلکتور پلاستیکی ترافیکی بسیار آسان و مقرون به صرفه است.

قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

عرضه بدون واسطه رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

عرضه رفلکتور پلاستیکی یک طرفه به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت واسطه ها انجام می شود. با خرید مستقیم این محصول می توان آن را با پرداخت هزینه کم تری تهیه نمود. اگر شما هم خواستار تهیه بهترین رفلکتور پلاستیکی یکطرفه پلاستیکی هستید، به این امر دست نخواهید یافت. مگر با مراجعه به اختصاصی ترین فروشگاه رفلکتور همچون این مجموعه که همواره درصدد است تا بستری مناسب را برای مشتریان خود فراهم سازد.

لذا شما عزیزان به راحتی نیز می توانید. سفارش های خود را از شرکت فرتو ترافیک تهیه کنید و در آخر از رفلکتور پلاستیکی یکطرفه پلاستیکی با کیفیت و مرغوب بهره مند شوید. که با جنس اولیه بسیار با کیفیت. همچنین هزینه ای مقرون به صرفه، واقعاً شگفت زده تان خواهیم کرد. خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در حمل و نقل محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید. همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

رفلکتور یک طرفه سولار پلاستیکی

رفلکتور سولار پلاستیکی از جمله ابزار های نوری پرکاربرد است که برای بازتاب نور در محیط های مختلف استفاده می شود. این وسیله می تواند نور را برای مدت طولانی با کیفیت بالا بازتاب کند. یکی از کاربرد های اصلی رفلکتور یک طرفه سولار پلاستیکی افزایش دید رانندگان در شب است. همچنین رفلکتور پلاستیکی یک طرفه برای نشان دادن باریک شدن و تعیین محدوده جاده ها و دور برگردان ها از فاصله دور، استفاده می شود و نقش ویژه ای در کاهش تصادفات جاده ای دارد.رفلکتور سولار پلاستیکی در دو نوع یکطرفه و دوطرفه ساخته می شود. و اغلب از پلاستیک های نشکن تولید می شوند و در برابر وزن ماشین های سنگین مقاوم هستند.

رفلکتور پلاستیکی یکطرفه که در حاشیه خیابان ها قرار می گیرد نور را یکطرفه منعکس می کند. طول عمر رفلکتور های سولار پلاستیکی بیشتر از نوع باطری آن ها است.

ناگفته‌ها در مورد رفلکتور پلاستیکی ترافیکی

مرکز خرید رفلکتور سولار پلاستیکی

شرکت های معتبر تولیدی رفلکتور پلاستیکی با استفاده از خلاقیت های فراوان و استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها این وسیله را به طور گسترده در مدل های متنوع تولید می کنند. اگر قصد خرید رفلکتور پلاستیکی یک طرفه را دارید. می توانید برای خرید این محصول به  مراکز فروش زیادی که در سراسر کشور وجود دارند مراجعه کنید. و با استفاده از سایت های معتبر و یا مراجعه حضوری این محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.  همچنین خرید عمده از فروشگاه و مرکز خرید رفلکتور سولار پلاستیکی گاهی شامل تخفیف می شود و قیمت کالا را کاهش می دهد.

امروزه بسیاری از خرید های به صرفه به صورت مجازی انجام می شود و مزایای فراوانی برای فروشنده و خریدار دارد. رفلکتور های با کیفیت توسط تولید کنندگان ایرانی ساخته شده و با قیمت های استثنایی از طریق سایت های نمایندگی به خریداران عرضه می شود.

تولید کننده رفلکتور یکطرفه سولار پلاستیکی

کارخانه های تولید کننده رفلکتور یکطرفه سولار پلاستیکی از مواد اولیه با کیفیت برای تولید این محصول استفاده می کنند. رفلکتور پلاستیکی به عنوان نوعی ماده کامپوزیت ترموست پلی استر غیر اشباع تقویت شده با الیاف شیشه، توجه های زیادی را به خودش جلب کرده و در حال توسعه می باشد. فرایند قالب گیری رفلکتور پلاستیکی یک طرفه در طی ۳ مرحله با درجه دمای بسیار بالا انجام می شود. رفلکتور های پلاستیکی در رنگ های مختلفی تولید می شوند. رنگ های قرمز، زرد، سبز رنگ های استانداردی هستند که برای تولید این وسیله استفاده می شوند و هر کدام از این رفلکتور های رنگی در جای مخصوص خود استفاده می شوند.

برای نصب رفلکتور یک طرفه سولار پلاستیکی باید توسط دریل سوراخی با قطر تعیین شده در آسفالت ایجاد شود. و با استفاده ماستیک های قیری بر روی آسفالت فیکس شوند.  کیفیت مواد اولیه ضامن کارکرد این محصول است.

عرضه بدون واسطه رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

بازتاب نگین شیشه‌ای

از نشانگرهای ترافیکی برای افزایش سطح ایمنی در سطح شهر و جاده‌ها استفاده می‌شود. یکی از این نشانگرها بازتاب نگین شیشه‌ای است که از تجهیزات پارکینگی و ترافیکی می‌باشد. و به عنوان جداکننده و مشخص نمودن مسیرها استفاده می‌شود. این محصول ترافیکی باید در برابر فشار مقاومت بالایی داشته باشد. که هنگام عبور خودروهای سنگین دچار آسیب نشود. رفلکتور پلاستیکی یک طرفه نگین شیشه‌ای نگین‌هایی دارد که دارای انعکاس نور بالایی هستند. که هنگام شب و در محیط‌های تاریک و کم نور، باعث بازتاب خوب نور خودرو شود و دید خوب برای رانندگان را داشته باشد.

این وسیله ایمنی علاوه بر جداسازی خطوط میانی خیابان‌ها، برای جداسازی لاین‌ها، مشخص کردن خط ویژه دوچرخه یا اتوبوس، کنار جاده‌ها، حاشیه‌های خطرناک و… نیز استفاده می‌شود.

قیمت چشم گربه‌ای

چشم گربه‌ای که از جمله تجهیزات مهم محسوب می‌شود. به عنوان جداکننده و مشخص ساختن مسیر رفت و آمد خودرو و همچنین مشخص ساختن محل پارک استفاده می‌شود. و انواع مختلفی دارد که می‌توان به چشم گربه‌ای یک طرفه، دو طرفه و سولار اشاره نمود. که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. قیمت چشم گربه‌ای با توجه به ابعاد آن متفاوت است و با توجه به کیفیت، طول عمر و دوامی که دارد مناسب است. برای نصب رفلکتور پلاستیکی یک طرفه چشم گربه‌ای ترافیکی باید مکان دقیق را مشخص کرد. و سطوح باید از روغن، آب و خاک عاری باشد. نصب غیر اصولی آن باعث جدا شدن آن از سطح جاده و محل نصب می‌شود.

رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

بازتاب چشم گربه‌ای

بازتاب چشم گربه‌ای که به عنوان تجهیزات ایمنی کاربرد دارد. با ایجاد لرزش در خودرو، به رانندگان هشدار داده و از انحراف خودرو مطلع می‌کند. روی بدنه این وسیله نگین‌های ریزی وجود دارد که از جنس شیشه هستند که باعث انعکاس نور خودرو برای دید بهتر برای رانندگان در تاریکی و همچنین از فواصل دور نیز می‌شود. بدنه رفلکتور پلاستیکی یک طرفه چشم گربه‌ای نگین دار از جنس پلاستیک مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است تا در برابر فشار مقاومت داشته باشد و صدمه‌ای به آن نرسد.

این وسیله همچنین باید در برابر آب و هوا و شرایط جوی متفاوت مثل سرما و گرمای شدید، برف و باران و رطوبت نیز مقاوم باشد. که دچار پوسیدگی و شکستگی نشود، چون بیشتر در فضاهای باز استفاده می‌شود.

رفلکتور یک طرفه

رفلکتور یک طرفه یکی از تجهیزات ایمنی بازتابنده می باشد که جهت علامت گذاری در جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم به یکی از کاربردهای مهم رفلکتور پلاستیکی یک طرفه اشاره کنیم. می توانیم به این مورد اشاره کنیم که این محصول جهت بهتر دیده شدن خطوط عبور و مرور مورد استفاده قرار می گیرد‌. و به همین منظور در مناطقی که نور به اندازه ی کافی وجود ندارد نصب می شود. یکی از مشخصه های مهم رفلکتور مقاومت بالای آن ها می باشد که باعث می شود در برابر وزن خودرو و یا هر فشار دیگری دچار شکستگی نشود.

به عبارتی رفلکتور ها جزو علائم افقی دسته بندی می شوند‌‌ و با تنوع بسیار زیادی در بازار توزیع می گردند که همین امر سبب می شود شما عزیزان بتوانید خرید راحتی داشته باشید‌‌‌.

رفلکتور پلاستیکی یک طرفه
رفلکتور سولار پلاستیکی

رفلکتور سولار پلاستیکی، از جمله تجهیزات ترافیکی است که بسیار پرفروش بوده است. در واقعرفلکتور پلاستیکی یک طرفه، از تصادفات و خطرات احتمالی در برابر جان و مال آدم ها جلوگیری می کند‌. این وسیله ترافیکی در بلوار ها و جاده نصب می شود و همانطور که گفتیم، هدف اصلی آن کاهش تصادفات و خطرات جاده ای است. رنگ رفلکتور های پلاستیکی معمولا زرد و نارنجی می باشد و از لایه ای براق نیز پوشیده شده تا توجه رانندگان را به خود جلب کند. این انعکاس نور، ویژگی مهم این محصول می باشد که او را از سایر تجهیزات ترافیکی متمایز کرده است. این رفلکتور در شب ها و هنگام مه گرفتگی کاربرد فراوانی برای هوشیاری رانندگان دارد.

رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید رفلکتور پلاستیکی یک طرفه متریال به کار رفته در آن می باشد. به این خاطر که این محصول باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه به عوامل بسیاری مربوط می باشد. به عنوان مثال اندازه و ابعاد، جنس و رنگ، تعداد رفلکتور مورد نظر شما عوامل مهمی در تعیین قیمت این رفلکتور ها می باشند. البته ما با توجه به نوسان بازار و ثابت نبودن آن، نمی توانیم قیمتی دقیق و ثابتی در این باره به شما ارائه دهیم. بهتر است برای دریافت اطلاعاتی از قبیل قیمت تجهیزات ترافیکی، با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید و با کارشناسان ما در این مورد مشورت داشته باشید.

رفلکتور یک طرفه

یکی از نکاتی که در خرید رفلکتور یک طرفه باید به آن توجه کرد، جنس و متریال به کار رفته در ساخت آن می باشد.قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه به عوامل بسیاری مربوط می باشد که یکی از آنها جنس و متریال به کار رفته در رفلکتور می باشد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت رفلکتور می توان به اندازه و ابعاد، رنگ و تعداد رفلکتور مد نظر شما اشاره کرد. با توجه به نوسان بازار متاسفانه ما نمی توانیم قیمتی دقیق و ثابت در این باره به شما ارائه دهیم. بهتر است برای دریافت اطلاعاتی از قبیل قیمت تجهیزات ترافیکی، با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید. و با کارشناسان ما در این مورد مشورت داشته باشید.

6 دیدگاه

  • چه قدر خوبه که برای عرضه از روش مستقیم استفاده میشه اینطوری کیفیت محصول هم حفظ میشه.

  • با سلام و درود
    رفلکتور پلاستیکی ترافیکی به دلیل نوردهی بالا، در تاریکی قابل روئیت می باشد و می توان آن را در تمامی جاده های داخل و خارج شهر مورد استفاده قرار داد.این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار وزن دارد و می توان آن را برای عبور ماشین های سنگین نیز استفاده نمود

  • سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… اینکه مشتری در جریان روند تولید قرار بگیره و مطمئن بشه از اینکه تولید کننده با بهترین و به روز ترین تکنولوژی اقدام به تولید کرده در جهش ناگهانی و نفوذ در بازارهای جدید و توسعه محصول و گسترش بازارهای هدف خواهد شد . مصرف کننده باید اطمینان حاصل کنه که تولیدکننده از تمام توان و داشته های خودش داره استفاده می کنه و تنها به فکر کسب سود نیست و به یک بازی برد برد در این تجارت فکر میکنه. دیوار اعتماد مشتری در این میان چنان محکم و غیر قابل نفوذ میشه که تا مدتها به برند دیگه ای فکر نمیکنه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید… با سپاس از توجه تولید کننده به تداوم حفظ کیفیت برتر این محصولات

  • سلام وقت بخیر. عرضه رفلکتور پلاستیکی یک طرفه به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت واسطه ها توسط این مجموعه انجام می شود، با خرید مستقیم این محصول می توان آن را با پرداخت هزینه کم تری تهیه نمود. اگر شما هم خواستار تهیه بهترین رفلکتور پلاستیکی هستید، به این امر دست نخواهید یافت مگر با مراجعه به اختصاصی ترین فروشگاه رفلکتور همچون این مجموعه که همواره درصدد است تا بستری مناسب را برای مشتریان خود فراهم سازد

  • روزتان بخیر شادی دوست عزیز لطفا درباره این که شخص یا شرکت طرف قرارداد هستم در واتساپ برای من شرح دهید متشکرم

  • با سلام و وقت بخیر .رفلکتور پلاستیکی ترافیکی به دلیل نوردهی بالا، در تاریکی قابل روئیت می باشد و می توان آن را در تمامی جاده های داخل و خارج شهر مورد استفاده قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *