قیمت روزرنگ و شبرنگ در بازار

قیمت روزرنگ و شبرنگ در بازار

قیمت روزرنگ و شبرنگ در بازار، ارزانترین لیست قیمت روزرنگ و شبرنگ درانواع شبرنگ لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و پریسماتیک و… بصورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله و شبرنگ ۱۰ساله در مجموعه ما ارائه میشود.جهت دریافت لیست قیمت عمده و به روز با شماره های روی سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت شبرنگ و روزرنگ

ابعاد محصولات جدید جهت دریافت قیمت شبرنگ و روزرنگ :

1.روز رنگ چینی طلایی-نقره ای با عرض ۶۱ سانتیمتر  و طول ۲۵ متری
2.روز رنگ تایوانی با عرض ۶۱ سانتیمتر و طول ۲۵ متری
3.روز رنگ با عرض ۱۲۲ سانتیمتر و طول ۵۰ متری – McCal

 

قیمت شبرنگ و روزرنگ

مرکز پخش روزرنگ در ایران

مرکز پخش شبرنگ و روزرنگ در ایران با طول ۲۵ متر و عرض ۶۰ سانتیمتر
شامل رنگهای اصلی،طلایی و نقره ای (مات و براق) از طریف مجموعه ترافیک ساز فراهم میباشد.
برای اطلاع از لیست قیمت و تخفیفات ویژه با شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمائید.
ساعات تماس همه روزه از ۸ صبح الی ۸ شب
ارسال به تمام شهرهای ایران

فواید استفاده از تابلو ها و تجهیزات ترافیکی در جاده ها

استفاده از تابلوها و تجهیزات ترافیکی در جاده‌ها دارای بسیاری از فواید است. در زیر مهم‌ترین فواید استفاده از این تابلوها و تجهیزات را بررسی می‌کنیم:

1. راهنمایی و هدایت ترافیک: تابلوها و تجهیزات ترافیکی مانند تابلوهای راهنمایی، نشانه‌های جاده‌ای، پرژکتورهای روشنایی و .. کمک می‌کنند تا رانندگان را در جهت درست هدایت کرده و آنها را به سمت مقصد خود هدایت کنند. این امر منجر به بهبود جریان ترافیک، افزایش ایمنی و کاهش تداخل‌ها در جاده می‌شود.

2. افزایش امنیت: استفاده از تابلوها و تجهیزات ترافیکی، افزایش امنیت را در جاده‌ها به ارمغان می‌آورد. با نصب تابلوها و نشانه‌ها، خطرات و موانع پیش رو را معلوم می‌کنند و رانندگان را درباره محدودیت‌ها، خواسته‌ها و قوانین جاده آگاه می‌کنند.

3. کاهش تصادفات: استفاده از تابلوها و تجهیزات ترافیکی به کاهش تصادفات کمک می‌کند. رانندگان با داشتن اطلاعات لازم از طریق تابلوها و نشانه‌ها، در بهترین شرایط حرکت کرده و خطرات را به حداقل می‌رسانند.

4. اطلاع رسانی: تابلوها و تجهیزات ترافیکی بیشترین اهمیت خود را به عنوان ابزار اطلاع رسانی در خدمت رانندگان قرار می‌دهند. اطلاعات ارزشمندی مثل ایستگاه‌های خدماتی، شهرهای مورد نظر، مسیر‌های جایگزین و … را به رانندگان ارائه می‌دهند.

5. تنوع اطلاعات: استفاده از تابلوها و تجهیزات ترافیکی امکان نشان دادن تنوع اطلاعات مفید را دارد. علاوه بر نشانه‌ها و تابلوهای راهنمایی معمول، می‌توان از تابلوهای هواشناسی، میزان ترافیک و غیره در جاده‌ها استفاده کرد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *