قیمت شبرنگ تابلوهای ترافیکی

قیمت شبرنگ تابلوهای ترافیکی

همانطور که می دانید شبرنگ تابلوهای ترافیکی از سری تابلوهای ترافیکی راهنمایی و ترافیکی هستند. که در شب هنگام می توان بیشتر از آن ها بهره برد. این تابلوها با تابش نور می توانند درخشش بیشتری از خود نشان داده. و جز تابلوهای پرکاربرد در اکثر مسیرها و جاده ها باشند. برای فهمیدن قیمت روز این تابلوها بهتر است. به طرز ساخت و کیفیت مواد اولیه بکار رفته شده در آن ها توجه ویژه ای شود. این تابلوها که سال هاست مورد استفاده می باشد. زبان جاده بوده و در تمامی جاده های بین المللی این علائم یکسان هستند. چون قوانین ترافیکی در سراسر دنیا یکی است. و به همین خاطر است که به راحتی می توان در تمامی جاده های خارج از کشور هم رانندگی کرد.

قیمت شبرنگ تابلوهای ترافیکی

آشنایی کامل با شبرنگ تابلوهای ترافیکی

قیمت شبرنگ تابلوهای ترافیکی برای آشنایی کامل با شبرنگ تابلوهای ترافیکی باید ابتدا با نقش آن در جاده ها آشنا شوید. تابلوهای شبرنگ یکی از بهترین تجهیزاتی است. که معمولا برای علامت گذاری، هشدار، مشخص نمودن حریم و محدوده های جاده های مختلف کارایی دارد. مواد اولیه بکار رفته شده در این شب ها باعث می شود تا در ساعات تاریک و نیمه شب تابلو واضح تر دیده شده و راننده به راحتی مسیر خود را پیدا کرده و دچار سردرگمی در پیچ و خم های جاده نشود.
شبرنگ های ترافیکی با جنس خاص و قابلیتی که در شب ها دارند. جز یکی از پرکاربردترین انواع تابلوهای ترافیکی هستند. این شبرنگ ها انواع مختلفی دارند. که از آن جمله می توان به شبرنگ اوری آمریکا، شبرنگ کیوالایت، شبرنگ دی ام و شبرنگ لاله زنبوری اشاره کرد.
شبرنگ تابلوهای ترافیکی باید پایداری بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشند. و در برابر تغییرات جوی مختلف مانند بارش فراوان برف و باران و سرما و یخبندان خراب نشوند. هم چنین این تابلوها باید چربی، مواد روغنی مانند بنزین و آلودگی ها را به خود نگیرند تا هم چنان شفاف و درخشان باشند.

تولیدکنندگان شبرنگ تابلوهای ترافیکی در تهران

تولیدکنندگان شبرنگ تابلوهای ترافیکی در تهران تولیدکنندگان شبرنگ در کارخانه های فنی سازنده در تهران می توانند با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب مانند آلیاژهای مختلف گالوانیزه بهترین و با کیفیت ترین شبرنگ ها را تولید کرده و روانه بازار برای مصرف کنندگان نمایند. این شبرنگ ها که هم در مکان های عمومی استفاده های زیادی دارند و هم در مکان های خصوصی در رنگ های مختلف مانند قرمز، آبی، سبز،زرد و نارنجی تولید خواهند شد.
مهم ترین کاربرد شبرنگ ها نشان دادن جهت و راهنمایی رانندگان در مسیرهای مختلف به ویژه شب هنگام با فلش های جهتی قرمز رنگ و زمینه سفید است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *