قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک

قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک

قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک یک متناسب با معرف های گوناگون تعیین تکلیف می گردد. و در این راستا تابلوهایی که در اندازه های بزرگتر و با مزیت های ضد زنگ و خوردگی برخوردار باشند. و در کنار آن از رنگ شب نما نیز بهره ببرند قیمت های بالاتری نسبت به نمونه‌های آن خواهند داشت.

این تابلوها در اندازه های گوناگون و با فونت های برجسته طراحی می گردند. که متریال و جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت تابلو ها از برترین محصولات می باشد تا طول عمر زیادی را کارآیی داشته باشد

قیمت فروش تابلو بلوار درجه یکقیمت فروش تابلو بلوار درجه یک

تابلو بلوار

اکنون به بررسی قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک و اهمیت آن در صنعت تجهیزات ترافیکی می‌ پردازیم. تابلو بلوار به عنوان یکی از محصولات اصلی شرکت فرتو ترافیک، در طراحی و تولید این تجهیزات حائز اهمیت بالایی است. با استفاده از تابلو بلوار، اطلاع‌ رسانی موثری برای رانندگان و عابران پیاده در بلوار ها فراهم می‌ شود. همچنین، تیم فروش شرکت فرتو ترافیک با بررسی نیاز های شما به عنوان مشتریان، بسته به اندازه، طرح، و نوع تابلو بلوار مورد نظرتان، برای شما بهترین قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک را ارائه خواهد کرد. هدف ما ارائه راهکارهایی سفارشی و اقتصادی است که متناسب با بودجه و نیاز شما باشد.

با انتخاب تابلوهای بلوار ما، شما خریدی هوشمندانه را انجام می‌ دهید که هم با تحسین رانندگان و عابران پیاده مواجه خواهد شد و هم به شما امکان تبلیغات موثر و جذاب را فراهم می‌ کند.

تابلوی شهدا 

تابلوی شهدا، یکی از انواع تابلو های ترافیکی محصولات شرکت ما، فرتو ترافیک، است. این تابلو، با طراحی و ساخت با کیفیت بالا، توانسته است به عنوان یکی از مهمترین عوامل هدایت و راهنمایی در بلوار ها و محل‌ های عبور و مرور، توجه و تمایل رانندگان و عابران را به خود جلب کند. با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته در تولید و بهره‌ گیری از مواد با کیفیت، قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک در محدوده‌‎ی قیمتی بسیار مناسبی قرار می‌ گیرد. اگر به دنبال یک تابلوی شهدا با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب هستید، تماس بگیرید و با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

مشخصات تابلو بلوار درجه یکقیمت فروش تابلو بلوار درجه یک

مشخصات تابلو بلوار درجه یک

تابلوهای بلوار از نوع درجه یک دارای مزایای بسیار زیادی برای ساماندهی و راهنمایی در ترافیک شهری به حساب می آیند. در حالت کلی جلوی زیبایی که به شهر به واسطه این تابلوها القا می شود در کنار راهنمایی های خوب آن می تواند از جمله مشخصات برتر این تابلو به حساب می آید. مشخصات برتر این تابلو ها به صورت کوتاه و مختصر اشاره ای مفید داشته باشیم:

ماندگاری و طول عمر بالا در مقایسه با سایر تابلوهایی که از آلیاژ های گوناگون ساخته شده است از جمله دیگر مزیت ها و مشخصات این تابلو ها به شمار می آید که توانسته نیاز به نگهداری کمتر را دارا بوده و به واسطه عملکرد خوب دوام و ماندگاری بالا را برای پیمانکاران این امر به وجود بیاورد محصول یاد شده در اندازه و قطرهای گوناگون و قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک متناسب با حرف مورد استفاده روی تابلو تعیین می گردد به گونه ای که شاخصه قاب مورد نظر این تابلوها وابسته به مکان قرارگیری آن می‌باشد.

در ساخت این نوع تابلوها از ورقه های نقره ای یا طلایی به رسته می‌شود. که با برچسب های گوناگون و به واسطه دستگاه های لیزری هرگونه نوشته بر روی آن درج می شود. که این عامل باعث می‌شود تا تابلوی مدنظر در تمامی سطح شهر یک دست شیک و با جلوه ای زیبا به معرض دید عموم برسد.

عرضه کنندگان تابلو بلوار به صورت مستقیم

عرضه کنندگان تابلو بلوار به صورت مستقیم

تابلو ترافیکی جاده ای به عنوان یک محصول علاائم هشدار دهنده در جاده ها کاربرد بسیاری دارد. به گونه‌ای که این تابلوها در مسیرهای پر پیچ و خم جز ضروریات به شمار آمده و در نبود آن حتماً در آن مسیر شاهد و دچار حوادث و سوانح گوناگونی خواهیم شد. این تابلوهای ترافیکی جاده‌ای از جمله برترین و مهمترین علائم هشداری در سطح جاده ها به شمار می آیند. که به رانندگان در انتخاب و همچنین تعیین سرعت بهتر کمک می‌کنند. تا از به وجود آمدن اختلال گمشدگی و ترافیک‌های سرسام‌آور جلوگیری شود

در واقع تابلو خیابانی نیز راهنمای بسیار خوبی می باشد. تا به کمک آن ما به راحتی بتوانیم خیابان مدنظر کوچه و محله مورد خواسته خود را به راحتی پیدا بکنیم. چرا که امروزه این نوع تابلوها می توانند برای اعلام آمادگی و آدرس بهترین کارآیی را برای همشهریان داشته باشند. لذا عرضه‌کننده تابلو از نوع بلوار و یا خیابانی به صورت مستقیم این نوع تابلوها را در اختیار پیمانکاران این حوزه قرار داده است.

تابلو میدان و بلوار

امروزه استفاده از تابلو‌های ترافیکی بسیار رواج دارد و سبب کاهش خسارات جاده‌ای به خودروها و افراد می‌شود. یکی از رایج‌ترین تابلوهای ترافیکی تابلو میدان و بلوار می‌باشد. این تابلو بسیار پرکاربرد بوده و در همه میدان‌ها و بلوار‌ها قابل مشاهده است. به طور کلی قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک و میدان تابلویی است که در میانه میدان‌ها و یا بلوار‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تابلو‌ به صورت دو رو طراحی شده‌ و می‌تواند نورپردازی کند.

عموماً نصب این تابلو با هدف کاهش سرعت رانندگان صورت می‌گیرد. چرا که رانندگان باید با سرعت نسبتاً کمتری وارد میدان شوند. بنابراین این تابلو‌ در جاده‌ها تنظیم می‌شود. تا رانندگان سرعت خود را تنظیم کنند. همچنین با نصب تابلو بلوار رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مشکلی پیدا نمی‌کنند. مثلاً رانندگان با مشاهده این تابلو‌ حق تقدم را رعایت می‌کنند.

فروش تابلو میدان و بلوار

همانطور که گفته شد اهمیت استفاده از تابلو‌های ترافیکی سبب افزایش فروش تابلو میدان و بلوار شده است. به طور کلی تولید و فروش همچنین قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک باید به گونه‌ای باشد که این تابلو‌ها به راحتی جابه شوند. همچنین به هر میزان که نمای تابلو بلوار و میدان بیشتر باشد. و این تابلو از جلوه بیشتری برخوردار باشد، بیشتر به فروش می‌رسد. از طرفی برخی مواقع هدف از فروش تابلو‌های میدان و بلوار تبلیغات است. به طوری که این تابلوها می‌توانند برای تبلیغ موضوعی در بلوارها یا میدان‌های پرتردد نصب شوند.

تابلو بلوارقیمت فروش تابلو بلوار درجه یک

خرید تابلو میدان و بلوار

مزایای استفاده از تابلو میدان و بلوار و قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک سبب شده است که این تابلو‌ها به میزان زیادی خریداری شوند. بنابراین می‌توان گفت که خرید تابلو میدان و بلوار مزایای زیادی به همراه دارد. از مهم‌ترین ترین مزایای خرید این تابلوها می‌توان به ماندگاری زیاد و دوام بالای این تابلوها در فضای باز اشاره کرد. همچنین از طرفی تابلو بلوار و میدان علاوه بر اطلاع رسانی و کاربرد‌های رایجی که دارد سبب روشنایی بیشتر در هنگام شب شده و منجر به دید بهتر رانندگان در میدان‌ها و یا بلوارها می‌شود. از دیگر مزایای مهم خرید این تابلوها می‌توان به ماندگاری در برابر هر نوع آب و هوا اشاره کرد.

خرید و فروش تابلو میدان و بلوار

لازم است بدانید که خرید و فروش تابلو میدان و بلوار به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. و با قیمت‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. بنابراین برای بررسی قیمت خرید و فروش تابلو‌ها نمی‌توان مبلغ مشخصی در نظر گرفت. چرا که با توجه به ابعاد، جنس تابلو، کیفیت و میزان دوام قیمت فروش تابلو بلوار درجه یک متغیر است. همچنین این تابلو‌ها با طراحی و ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند. و ممکن است کاربرد‌های متفاوتی داشته باشند. بنابراین در کل می‌توان دریافت که خرید تابلو بلوار و میدان برای رانندگان و عابران پیاده بسیار مفید به حساب می‌آید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *