قیمت مخروط ترافیکی پلاستیکی

قیمت مخروط ترافیکی پلاستیکی

قیمت مخروط ترافیکی پلاستیکی ، آیا شما به دنبال سایت مطمئن خرید و فروش بهترین مخروط ترافیکی پلاستیکی به صورت عمده با قیمت روز هستید؟ اولین مخروط ترافیکی که در طول تاریخ ساخته شد. توسط فردی به نام پی  رودا  بیکر بوده است. جنس آن  از سیمان بود که مردم در هنگام اصابت با آن گرفتار ضرر مالی زیادی می شدند. تا اینکه رفته رفته به مرور زمان فردی دیگر به فکر ساخت این مخروط ها از تایر های لاستیک خودرو ها که پوسیده و کهنه شده بودند. طراحی کرد. و بعد از مدتی کشور آمریکا به تولید این مخروط ها مشغول شد. و با رعایت استاندارد ها مثل رنگ و جنس و اندازه مخروط های ترافیکی را تولید کردند.

قیمت مخروط ترافیکی پلاستیکی

قیمت مخروط ترافیکی پلاستیکی

آیا از آخرین قیمت روز مخروط ترافیکی پلاستیکی خبر دارید؟ برای مشاهده آخرین  قیمت انواع مخروط های ترافیکی به سایت مراجعه کنید.

در ابتدا می خواهیم بدانیم مخروط ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد؟ برای تفکیک راه ها از یکدیگر از این وسیله استفاده می کنند. تا وسایل نقلیه به راحتی یتوانند رفت و آمد کنند. این محصول پایه دار و به شکل مخروط و یا یک کله قند است. و اکثرا به رنگ قرمز و نارنجی و فسفری می باشند. و از خط های شب رنگ سفید نیز در آن استفاده شده است. زیرا به راحتی در شب که تاریک است قابل مشاهده باشد.

جنس مخروط های قدیمی ابتدا از چوب و سیمان بوده اند، اما مخروط های ترافیکی جدید از پلاستیک بادوام می باشد که قابل انعطاف است و در صورت تماس با اتومبیل هیچ ضرر و زیانی وارد نکند. این مزیت باعث ایمنی و طول عمر بیشتر آن ها می شود و وزن آن ها سبک است تا به آسانی جا به جا بشوند.

حلقه ای که زیر این مخروط ها قرار دارد به قطر 3 سانتی متر است که برای رد کردن زنجیر از آن مناسب است. لذا برای تفکیک مسیر نیز به کار برده می شود.

معنی رنگ های مخروط ها

طبق استاندارد های جهانی رنگ هر یک از مخروط های ترافیکی بیان کننده منظور خاصی است:

  • رنگ سفید و سبز به راننده این را بیان می کند که این راه برای رانندگی امن و مطمئن است.
  • رنگ قرمز و نارنجی آن ها بیان کننده خطر موجود درآن محل است. که ممکن است با خطر مرگ مواجه شوند.
  • رنگ سفید و زرد نشان از ترافیک سنگین را می دهد که در این مسیر نباید توقف کرد.
  • مخروط سبز رنگ در جاده نشان از انجام تعمیرات و ساخت و ساز در آن محل است.
  • رنگ زرد هم مخصوص هشدار محل کار کارگران است که به آن ها اطلاع داده می شود. که در این محل فشار الکتریکی برق بالا است و امکان خطر وجود دارد، مراقب باشید.
  • رنگ فسفری که در پیاده رو ها اغلب استفاده می شوند.
  • مخروط سفید رنگ هم  برای خدمات پارکینگی کاربرد دارد.
  • مخروط صورتی برای محوطه های مخصوص کودکان استفاده می شود.قیمت مخروط ترافیکی پلاستیکی

خرید و فروش مخروط ترافیکی پلاستیکی عمده

برای اطلاع از آخرین قیمت خرید و فروش مخروط ترافیکی پلاستیکی عمده باید حواستان جمع باشد. زیرا با بالا و پایین آمدن ارز قیمت این مخروط ها هم در حال تغییر است و ثبات ندارند.

امروزه در کشور ما ایران. نیز مخروط های ترافیکی پلاستیکی. با استفاده از مرغوب ترین مواد تولید شده است و در اختیار مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار داده می شود. انواع مخروط های ترافیکی را از نظر جنس، اندازه، رنگ، وزن و کاربردی که دارند دسته بندی کره اند.

مخروط های پلاستیکی دو دسته هستند: دسته اول که جزء تجهیزات ترافیکی محسوب می شوند که در جاده ها و خیابان ها کابرد دارد و دسته دوم که در زمین و سالن ورزشی برای تمرینات استفاده می شوند.

چند نمونه مخروط ترافیکی

حال بیایم چند نمونه از مخروط های ترافیکی را نام ببریم. که شاید تا به حال در سطح شهر زیاد دیده باشیم. مانند مخروط کله قندی، مخروط ترافیک 75 سانت. مخروط ترافیکی تاشو و مخروط ایمنی ترافیک. ولی اسمشان را نمی دانستیم.

مخروط ترافیکی تاشو یک چراغ ال ای دی دارد که سه حالت دارد اولین حالت روشن و بعدی خاموش و حالت آخر چشمک زن می باشد. مهم ترین کاربردی که مخروط های ترافیکی پلاستیکی دارند در بحث امنیت جاده ها، خیابان ها و تفکیک ترافیک است. که موارد زیر به آن اشاره کرده است. از این مخروط ها می شود برای مشخص کردن محل وقوع تصادف است.

قیمت مخروط ترافیکی پلاستیکی

زمانی که تصادفی اتفاق بیوفتد بلافاصله پلیس راهنما و رانندگی مسیر را مشخص می کنند و علامت گذاری می کنند تا در اون محل ترافیک و شلوغی ایجاد نشود. اگر در جاده ها و خیابان ها اتومبیلی دچار نقص فنی بشوند نیز استفاده می شود. یا اگر مسیری نیاز به تعمیر داشته باشد.

صادرات مخروط ترافیکی پلاستیکی به کشور های دیگر درآمد زیادی را وارد عرصه اقتصاد کشور می کند. در کشور عزیزمان ایران باعث ارزآوری اقتصادی و اشتغال زایی برای جوانان ایرانی می شود و باعث می شود تولید و عرضه هردو با هم بالا بروند.

بهترین قیمت روز مخروط ترافیکی پلاستیکی

شما می توانید از سه روش با مجموعه ارتباط برقرار نموده که اولین روش این است که  سفارش تان را به صورت آنلاین در کمترین زمان به آسانی ثبت کنید. و همچنین می توانید از طریق ر اه های ارتباطی در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. راه سوم تکمیل فرم موجود بر روی سایت است تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و برای خریدی بهتر به شما راهنمایی برسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *