قیمت نیوجرسی پلاستیکی

قیمت نیوجرسی پلاستیکی

قیمت نیوجرسی پلاستیکی در بازار بسته به عوامل مختلفی متغیر است. برای اینکه بتوانید معتبر ترین فروشندگان آن در کشور را بیابید، دیگر مانند قدیم نیاز نیست زمان و هزینه گزافی را خرج کنید. چون سایت های اینترنتی و موتور جستجوی گوگل شما را در این امر یاری می کنند. این سایت ها همچنین امکان خرید اینترنتی انواع این محصول در رنگ های مختلف زرد، قرمز و … را برایتان مقدور می سازند.

 

معتبر ترین فروشندگان نیوجرسی پلاستیکی در کشور

معتبر ترین فروشندگان نیوجرسی پلاستیکی در کشور، فروشندگانی هستند که زیر نظر کارخانه های تولید کننده فعالیت می کنند. این شرکت ها و کارخانه تولید در کشور، همگی با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه، توانسته اند محصولاتی به بازار عرضه کنند که خیلی از کشور های همسایه هم خواستار آن هستند.

از این مسئله می توان دریافت که مدتی است ایران در حوزه صادرات انواع نیوجرسی هم فعالیت گسترده ای داشته.

"معتبر

لیست قیمت فروش در تهران

در تهران، مراکز عرضه این محصول اکثراً لیست قیمت فروش محصولات را در اختیار خریداران قرار می دهند. ارائه لیست قیمت یکی از خدماتی ست که توسط تمامی مراکز فروش بایستی انجام شود و اگر به مرکزی مراجعه کردید که از ارائه لیست قیمت ها سر باز زد، حتما از آنها بخواهید تا در اختیار شما قرار دهند. قیمت این محصول به شما کمک می کند تا حدی از کیفیت آن مطلع شوید. لازم به ذکر است، قیمت انواع این محصول به صورت عمده در بازار، ارزان تر از نیوجرسی های تکی و دانه ای است.

تفاوت های انواع نیوجرسی پلاستیکی

این محصول در انواع و اقسام مختلف ساخته می شوند و نسبت به یکدیگر تفاوت هایی دارند. مثلاً چیز هایی که انواع نیوجرسی را از دیگری متمایز می سازد:

  • سایز و ابعاد
  • جنس مواد اولیه
  • رنگ
  • مدل

و مواردی از این قبیل می باشد. برخی از نیوجرسی ها دارای شبرنگ هستند و برخی دیگر نه. هر خصوصیات و ویژگی که سبب برتری آن نسبت به مدل دیگر شود، بی شک تا حدودی بر قیمت خرید فروش آن تاثیر خواهد داشت.

موارد استفاده

"موارد

در خصوص موارد استفاده نیوجرسی پلاستیکی لازم است بیان شود که:

  1. این محصول جهت ایمن سازی حاشیه راه استفاده می شود.
  2. نیوجرسی را در خیابان هایی که در دست عملیات عمرانی و ساخت هست قرار می دهند.

و … .

برای آشنایی با دیگر موارد استفاده از نیوجرسی، می توانید از سایت های اطلاعاتی مربوطه کمک بگیرید. ناگفته نماند تعداد این سایت ها در بازار مجازی زیاد است و تنها نیاز به چند کلیک در گوگل دارد تا در دسترس شما قرار گیرد.

خرید نیوجرسی پلاستیکی

نیوجرسی ترافیکی در واقع یک مانع ترافیکی می باشد که در دو جنس پلاستیکی و بتنی تولید می شود. تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی این نکته را همیشه مد نظر خود دارد که نیوجرسی پلاستیکی همیشه راحت تر از نیوجرسی بتنی بوده است و فروش آن نیز بیشتر است. شما برای خرید نیوجرسی پلاستیکی باید مقاومت و کیفیت آن را مد نظر خود قرار بدهید.
نیوجرسی پلاستیکی برای جداسازی مسیر ترافیکی و انحراف خودرو ها از مسیر پروژه ها به کار می رود. این محصول بسیار مقاوم بوده و مانع ترافیکی عالی محسوب می شود.قیمت نیوجرسی پلاستیکی به صرفه می باشد و خیال مشتری هنگام خرید راحت تر است.

نیوجرسی پلاستیکی با تمام شرایط آب و هوایی مختلف سازگار بوده و این یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید. از دیگر مزیت های نیوجرسی پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. قابلیت حمل و نقل آسان نیوجرسی پلاستیکی.
  2. وجود راه ورودی و خروجی برای آب.
  3. مقاومت بسیار بالای آن.
  4. استفاده از مواد آنتی استاتیک  و پلی اتیلن در ساخت این مانع ترافیکی.
  5.  قابلیت اتصال به هم
  6. جایگزین شدن به جای موانع بتنی.

"قیمت

نیوجرسی پلاستیکی

نیوجرسی پلاستیکی دارای ابعاد مختلفی است که هریک کارایی متفاوتی نیز دارند. این محصول اغلب به رنگ های قرمز و زرد تولید می شوند. چرا که این رنگ ها در شب و یا مواقعی که مه وجود دارد به رانندگان دید کافی می دهند. رنگ نیوجرسی بسیار با دوام و مقاوم است و اگر مدت زمان زیادی زیر نور آفتاب و یا زیر برف و باران بماند نیز خراب نمی شود. ابعاد نیوجرسی پلاستیکی متفاوت است و شما هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید.البته قیمت نیوجرسی پلاستیکی نسبت به ابعاد این مانع ترافیکی متفاوت می باشد. نیوجرسی ها با هر ابعادی که داشته باشند، قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند.

با این کار آنها یک نوع دیوار امنیتی را می سازند. در واقع مهم ترین کارایی نیوجرسی دیواره سازی و جدا سازی راه می باشد. شکل ظاهری نیوجرسی پلاستیکی به صورت مکعب مستطیل می باشد که دارای ابعاد مختلفی می باشد.

قیمت نیوجرسی دو متری

همانطور که گفتیم، نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی از ابعاد مختلفی ساخته شده اند. نیوجرسی دو متری یکی از این ابعاد می باشد. این نیوجرسی از طول ۲ متری، ارتفاع ۱ متری، عرض ۶۰ سانتی در قسمت پایین و عرض ۲۲ سانتی در قسمت بالا می باشد. قیمت نیوجرسی دو متری، یا به طور کلی قیمت نیوجرسی پلاستیکی را نمی توان قاطع اعلام کرد. بهتر است که شما در سایت های معتبر و یا فروشگاه های حضوری این موضوع را جستجو کنید. به طور کلی کارایی نیوجرسی پلاستیکی به شرح ذیل می باشد:

  • مسدود کردن راه خودرو ها.
  • حفاظت از کارگران راه سازی.
  • جداسازی مسیر ترافیکی.
  • جدا کردن مسیر بلوار ها.
  • به عنوان مانع امنیتی_تروریستی.
  • برای سیل بند.
  • ایمن کردن نقاط حساس خیابان ها
  • و…

نیوجرسی دو متری از مواد پلی اتیلنی و یا استاتیک ساخته شده اند. این مواد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و این یک مزیت برای خرید نیوجرسی ترافیکی به حساب می آید.

"لیست

نیوجرسی  پلاستیکی ترافیکی

نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی هنگام قرار گرفتن در جای خود برای مقاومت و سنگین شدن وزن آن، با آب و یا شن و ماسه پر می شود. این قابلیت نیوجرسی که آب و یا شن و ماسه آن تخلیه می شود باعث استقبال بی نظیر مردم از این مانع ترافیکی شده است. چرا که در بعضی از پروژه ها حمل و نقل نیوجرسی بتنی سخت و طاقت فرسا بوده است. این قابلیت نیوجرسی، در قیمت نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی تاثیری ندارد. شما نیز هنگام خرید به این موضوع دقت داشته باشید که اگر حمل و نقلی آسان مد نظر شما می باشد، بهتر است نیوجرسی پلاستیکی را تهیه نمایید.

اگر سوال های دیگری درباره نیوجرسی پلاستیکی  دارید، می توانید با مشورت گرفتن چه از طریق تلفن و چه به صورت حضوری از کارشناسان زبده ی این محصولات به جواب سوالات خود برسید. بهتر است قبل از خرید، جنس و ابعاد مد نظر خود را انتخاب کرده باشید و با کارشناسان این حوزه مطرح کنید تا آنها به صورت حرفه ای شما را در خرید نیوجرسی ترافیکی راهنمایی کنند.

خرید نیوجرسی ترافیکی

همانطور که گفتیم نیوجرسی پلاستیکی در برابر نیوجرسی بتنی خیلی راحت تر حمل و نقل می شود و البته قیمت نیوجرسی پلاستیکی نیز کمتر از نوع بتنی آن است. نیوجرسی پلاستیکی با قد بلند تر برای توقف خودرو ها و همچنین ماشین های سنگین استفاده می شود. نکته مهم دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه کنید وزن نیوجرسی است. وزن نیوجرسی پلاستیکی حدود ۱۸ کیلوگرم می باشد. نیوجرسی پلاستیکی بسیار مقاوم بوده و این مقاومت بالای نیوجرسی باعث خرید نیوجرسی ترافیکی به صورت عمده کارفرمایان و استقبال آنها شده است. تولید کننده تجهیزات ترافیکی، تولید کننده نیوجرسی ترافیکی نیز می باشد.

تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی

از آن جایی که اولین بار این مانع ترافیکی در نیوجرسی کشور آمریکا تولید و سپس استفاده شد، نام این مانع را نیوجرسی گذاشته اند. تولید کننده این مانع ترافیکی هنگام ساخت آن، این وسیله را از لحاظ استقامت، استحکام و … مورد ارزیابی و آزمایش قرار می دهد. هرچند که این محصول ساخته شده از پلاستیک است اما ساختاری مقاوم دارد. نیوجرسی پلاستیکی در برابر برخورد ماشین ها از مقاومت بالایی برخوردار است. ما به عنوان تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی این محصول در دسته دیگر تجهیزات ترافیکی قرار میم دهی. از جمله این تجهیزات عبارت اند از:

  • چراغ دستی چشم گربه ای
  • استوانه ترافیکی
  • استاپر
  • سرعت گیر
  • و…

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خرید نیوجرسی ترافیکی، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

"تفاوت

توزیع کننده بشکه ایمنی

بشکه پلاستیکی ایمنی هم یکی دیگر از تجهیزات ترافیکی است که مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد. توزیع کننده بشکه ایمنی، این تجهیزات ترافیکی را از جنس پلاستیکی محکم و بسیار با دوامی می سازد. در اغلب موارد رنگ این بشکه های ایمنی در رنگ زرد تولید و طراحی می شوند. ما در این مقاله سعی داریم، کاربرد بشکه ایمنی را به طور مفصل بررسی کنیم. همانطور که گفتیم، بشکه های ایمنی یکی دیگر از تجهیزات ترافیکی و حمل و نقل به حساب می آیند که در جدا سازی خیابان و همچنین مسدود کردن خیابان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از لحاظ قیمتی قیمت بشکه ایمنی ، قیمت نیوجرسی پلاستیکی و سایر تجهیزات ترافیکی ما بسیار مقرون به صرفه است.

در واقع جداسازی خیابان به منظور راحتی کارگران در کارهایی همچون آسفالت کردن، خط کشی خیابان، تعمیرات آسفالت و سرعت گیر ها انجام می شود. این بشکه ها همچنین در ابتدای بلوار ها گذاشته می شوند تا رانندگان متوجه تغییر مسیر شده و از برخورد آنها با بلوک سیمانی و بروز تصادف و آسیب های جدی جلوگیری شود.

بشکه خطر

بشکه خطر یا بشکه ایمنی انعطاف پذیر بوده و باعث کاهش خطراتی از جمله مرگ و میر و تصادفات وحشتناک خیابانی می شود. این بشکه های ایمنی در مقایسه ی با بلوکه ها و انواع بشکه های بتنی و فولادی بسیار بهتر بوده و از امتیاز بیشتری نیز برخوردار بوده است. همانطور که می دانیم، هنگام تصادف با ضربه ی شدیدی که به راننده گان و سرنشینان خودرو وارد می شود، بهتر است از موانعی استفاده کنیم که این ضربات را کاهش داده و ضربه سهمگین دیگری به آن ها وارد نشود. می توانیم این انعطاف پذیری بشکه پلاستیکی ایمنی را یکی دیگر از مزیت های آن بنامیم. قیمت نیوجرسی پلاستیکی، بشکه خطر و سایر تجهیزات بستگی به کیفیت آنها داند.

"قیمت

بشکه ترافیکی مشهد

همانطور که گفتیم این بشکه ها از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده اند. اما مهم ترین ماده ای که در ساخت این بشکه ها به کار می رود، پلی اتیلن می باشد. با اینکه بشکه ترافیکی مشهد از پلاستیک ساخته شده اند اما بسیار مقاوم هستند و در برابر ضربات خودرو ها انعطاف پذیر می باشند. قیمت های بشکه ترافیکی ، قیمت نیوجرسی پلاستیکی و … بستگی به گرید آنها دارند. در بشکه های ترافیکی برای اینکه وزن این بشکه ها را سنگین تر کنیم که در جای خود محکم بایستند، آن را می توانیم با شن و ماسه و همچنین آب پر کرد.

اگر برای خالی کردن آب و ماسه آن دچار نگرانی شده اید، باید بگوییم که این بشکه ها دریچه ای دارند که می توان آب و شن و ماسه را از آن به راحتی خارج نمود. بشکه ترافیکی از خطوط زرد و سیاه شبرنگی ساخته شده اند که توجه رانندگان را در شب و زمانی که مه گرفتگی وجود دارد، به خود جلب کنند. در پیچ ها و جاده های خطرناکی که دید کافی در شب ندارند، نصب این نوع بشکه پلاستیکی ایمنی یکی از واجبات می باشد. این بشکه ها علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که دارند، در برابر رطوبت و حرارت هم بسیار مقاوم هستند و به راحتی از بین نمی روند.

قیمت بشکه ترافیکی پلاستیکی

ما همچون دیگر وسایل حمل و نقل، نمی توانیم قیمت دقیق بشکه ترافیکی پلاستیکی، قیمت نیوجرسی پلاستیکی و… را اعلام کنیم. چرا که با نوسان بازار، نیاز مختلف مشتری، و دیگر عوامل موثری که در قیمت بشکه پلاستیکی ایمنی موثر است نمی توان قیمتی دقیق و یکسان را به مشتری ارائه داد. از دیگر عوامل موثر دیگری که بر قیمت بشکه پلاستیکی اثر می گذارد، جنس و ابعاد مختلف این بشکه ها می باشد. هر کدام از ابعاد این بشکه ها دارای کارکرد مختلف و همچنین قیمت متفاوتی نیز می باشند.

اگر قصد خرید بشکه ایمنی پلاستیکی با جنسی مرغوب و با دوام را دارید، بهتر است با کارشناسان این حوزه که بسیار زبده و ماهر هستند مشورت داشته و یا به صورت حضوری به شعب مختلف بشکه های ایمنی رجوع کنید.

معرفی محصول

احتمالا بارها نيوجرسی پلاستيکی ، همان قطعه های پلاستیکی بزرگ، را در کنار خیابان ها و جاده ها دیده اید، اما از نوع کاربرد آن ها آگاهی نداشته باشید. در واقع قیمت نیوجرسی پلاستیکی نیز به عوامل بسیاری وابسته است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. نیوجرسی پلاستیکی را برای مسدود کردن جاده ها، جداسازی راه ها و مسیر ها و… مورد استفاده قرار می دهند. نیوجرسی های پلاستیکی دارای ویژگی های بسیاری از جمله جا به جایی راحت به دلیل سبک بودن آن ها، قابلیت پر شدن با آب یا شن و ماسه برای سنگین شدن، در صورت شکسته شدن قابلیت بازیافت دارند.

اتصال نری و مادگی برای استفاده در مسیر های طولانی دارند، درپوش ورودی و خروجی برای آب و ماسه، جایگزینی مناسب برای نیوجرسی های بتنی و… می باشند‌.

"قیمت

انواع 

نیوجرسی های پلاستیکی جداکننده ای برای ترافیک های سبک و سنگین در خیابان ها و جاده ها بوده و در پارکینگ ها و یا در مکان هایی که پارتیشن بندی محوطه لازم است نیز مورد استفاده قرار می گیرند. انواع نیوجرسی پلاستیکی را می توان بر اساس طراحی و ساختار، سایز و ابعاد، رنگ و وزن تقسیم بندی کرد. به عنوان نمونه از نیوجرسی ترافیکی پلاستیکی قرمز برای علامت بازدارنده در معابر درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول را از جنس پلاستیک مقاوم و در وزن و رنگ های متنوعی تولید می کنند که قیمت نیوجرسی پلاستیکی نیز به این مسائل وابسته است.

ابعاد

نیوجرسی های پلاستیکی را بسته به کاربرد آن ها در ابعاد متنوعی تولید می کنند که اندازه طول، ارتفاع، تاج و پاشنه آن ها نیز همیشه متناسب با هم می باشد. سه نمونه از ابعاد نیوجرسی پلاستیکی پر کاربرد را در ادامه خواهیم گفت. در واقع نیوجرسی های پلاستیکی ۱۱۰ سانتی متری دارای ارتفاع ۷۰ سانتی متر، پاشنه ۴۰ سانتی متر و تاج ۱۴ سانتی متری می باشد‌ نیوجرسی های پلاستیکی ۱۵۵ سانتی متری دارای ارتفاع ۸۵ سانتی متر، پاشنه ۵۰ سانتی متر و تاج ۱۸ سانتی متری می باشد. دیگر نمونه نیوجرسی ترافیکی ۲۰۰ سانتی متری نیز دارای ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر، پاشنه ۶۰ سانتی متر و تاج ۲۲ سانتی متری می باشد. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت این محصول نیز همین مسئله ابعاد این محصولات می باشد.

قیمت

همان طور که گفتیم نیوجرسی های پلاستیکی تنوع بسیاری در رنگ، ابعاد، وزن و ساختار دارند که هر کدام از این موارد در قیمت گذاری این محصول دخیل بوده و به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای این ابزار ترافیکی تعیین کرد. همچنین باید بتوانید نیوجرسی با ابعاد، تعداد و رنگ متناسب با کار و پروژه خود را انتخاب کنید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت نیوجرسی پلاستیکی به پشتیبانی سایت ما مراجعه کرده و حتی برای مشورت با همکاران و مشاوران ما در خصوص تعیین مناسب ترین نیوجرسی برای پروژه خود، با آن ها در پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!