بشکه ايمنی درجه 1

بشکه ايمنی

بشکه ايمنی درجه 1 یکی دیگر از تجهیزات ترافیکی می باشد که وظیفه آن حفظ ایمنی در جاده ها می باشد. در واقع بشکه های ایمنی از جمله تجهیزات و ابزار ترافیکی هستند. که با توجه نوع و کارایی شان، در مکان های مختلف به کار می روند. از مهم ترین کارایی این بشکه ها می توان به جلوگیری از بروز تصادفات اشاره کرد. از آنجایی که این بشکه ها از جنس فوق العاده ای برخوردار هستند، ضربات متعدد و با شدت خودرو ها آسیبی به خودرو و یا به بشکه نمیرساند. قرار گیری بشکه ها در پیچ های خطرناک، محل راه سازی و مکانی که کارگران مشغول به کار هستند کمک شایانی در حفظ جان عابرین پیاده و رانندگان می کند.

بشکه ايمنی درجه 1

بشکه ترافیکی مشهد

بشکه ترافیکی مشهد از انواع ابزار ترافیکی است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. یکی از کاربرد های این بشکه ايمنی، استفاده آن در جاده ها برای هشدار دادن به رانندگان می باشد. به عنوان مثال اگر این بشکه ها را در کنار جاده ها قرار دهیم. از منحرف شدن رانندگان از مسیر خود و بروز تصادفات زنجیره ای جلوگیری می کنیم. البته این ابزار ترافیکی از کاربرد های زیادی برخوردار است که در کشور های مختلف، متفاوت است. اما به طور کلی همانطور که اشاره کردیم استفاده از این ابزار ترافیکی، باعث جلوگیری از خطرات و اتفاقات ناگوار می شود.

بشکه خطر

ظاهر بشکه خطر در تمام نقاط دنیا شبیه به هم است و همگی آن ها از قطر یکسان ولی ارتفاع گوناگون برخوردار هستند. معمولا رنگ بشکه ايمنی زرد است و دور آن را نوار شبرنگی پوشیده است. که در شب و مواقع مه آلود هشدار کافی را به رانندگان بدهد. گاهی ممکن است رانندگان خواب آلود باشند و مسیر درست را تشخیص ندهند. و از لاین خود خارج شوند، ولی اگر این بشکه ها در اطراف جاده قرار داشته باشند از این اتفاق جلوگیری می شود. البته این بشکه های خطر فقط در کنار جاده ها قابل استفاده نیستند.

بشکه ايمنی درجه 1

بلکه در محل های ساخت و ساز، پروژه آب و فاضلاب، فرودگاه ها، گاراژ ها و به طور کلی مکان هایی که قصد داریم از بروز آسیب در آنجا جلوگیری کنیم از بشکه خطر استفاده می کنیم. این نوع بشکه های پلاستیکی از جنس بسیار مرغوبی ساخته شده اند. که در برابر هر عامل و خطری مقاوم می باشند و از بروز خسارت جلوگیری می کنند. انواع پلاستیکی بشکه ها بسیار بهتر از نوع بتنی آن می باشد. چرا که نوع بتنی بشکه ها به خودرو و اموال افراد حتی با ضربه ای کوچک، خسارتی بسیار وارد می کرد‌. به همین علت این بشکه های خطر، امروزه با جنس پلاستیکی تولید می شوند. که از فروش و استقبال فوق العاده ای نیز بهره مند شده اند.

قیمت بشکه ترافیکی پلاستیکی

قیمت بشکه ترافیکی پلاستیکی به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل جنس و سایز این بشکه ايمنی می باشد که قیمت آن را تعیین میکند. شما برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت این ابزار ترافیکی بهتر است. به فروشگاه های حضوری محل خود مراجعه کنید تا هم به طور دقیق با انواع جنس این بشکه ها آشنا شوید. و هم بتوانید اطلاعات کامل تری در این باره دریافت کنید. البته راه دیگر که آسان تر نیز می باشد. این است که به صورت آنلاین و جستجو در سایت های مختلف و یا با تماس تلفنی با کارشناسان ماهر این حوزه اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

کارشناسان تیم ما به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در همه حوزه ها می باشند. فقط کافیست تا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

بشکه ايمنی درجه 1

بشکه نیوجرسی

بشکه نیوجرسی، نام دیگر بشکه ايمنی می باشد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، این بشکه ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. در ابتدا جنس بشکه های ایمنی بتنی بود ولی به مرور زمان و به علت سنگینی بیش از حد این جنس، دیگر از آن در ساخت محصول استقبال نشد. امروزه جنس مورد استقبال این بشکه ها، نوع پلاستیکی آن می باشد. نوع پلاستیکی آن به خاطر وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان و همچنین مرغوبیت بالایی که دارد بسیار مورد استقبال شرکت های تجهیزات ترافیکی و راه سازی قرار گرفته است.

برای اینکه این بشکه حالت سنگینی خود را داشته باشد. و در برابر ضربات خودرو ها مقاوم باشد، داخل آن را با آب یا شن و ماسه پر می کنند. سپس این محتویات را بعد از اتمام کار، از دریچه ای که در انتهای بشکه وجود دارد خالی می کنند و بشکه مجدد به وزن سبک خود باز می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *