تجهیزات ایمنی پارکینگ

تجهیزات ایمنی پارکینگ ، که شامل کلیه لوازم پارکینگی اعم از تجهیزات پارکینگ طبقاتی و تجهیزات پارکینگ مکانیزه میباشد. لوازم ایمنی پارکینگ مورد استفاده بعنوان تجهیزات ایمنی پارکینگ جهت تجهیز و ایمنی پارکینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ضربه گیر ستون،محافظ ستون پارکینگ،سرعت گیر ها و انواع استاپر پارکینگ. لوازم پارکینگ شامل تجهیزات ترافیکی و  تجهیزات پارکینگ مورد استفاده در انواع پارکینگ ها اعم از پارکینگ طبقاتی  و مکانیزه و هوشمند میباشد. که در جهت ایمن سازی هرچه بهتر پارکینگ ها، مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که بی احتیاطی رانندگان در فضای پارکینگ، ممکن است منجر به حوادث و خسارات مختلفی شود.

تجهیزات ایمنی پارکینگ

تجهیزات ایمنی پارکینگ ، وظیفه ایمن سازی پارکینگ را بر عهده دارد. در واقع کمک می کنند تا هر گونه صدمه ی وارده به خودرو، اشخاص و یا حتی فضای داخلی پارکینگ به حداقل ممکن برسد.
در ادامه به بررسی تعدادی از تجهیزات پارکینگ میپردازیم.

محافظ ضربه گیر ستون:

خرید لوازم پارکینگ ، در بهترین حالت آن، آشنایی با مشخصات استاندارد این ادوات مختلف را می طلبد.

ایمن ترافیک که در زمینه ی فروش تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی و ترافیکی فعالیت می کند، مجموعه ای با سطح کیفی بسیار بالا و تماما استاندارد را به شما معرفی می کند.

تجهیزات ایمنی پارکینگ

تجهیزات ایمن سازی پارکینگ

از آن جایی که پارکینگ ها محل قرار گیری اتومبیل ها و بعضا رفت و آمد های افراد می باشد، نیازمند نظم و ایمنی می باشد. برای ایجاد این نظم و ایمنی در پارکینگ ها از تجهیزات ایمنی پارکینگ استفاده می شود. لازم به ذکر است که برای داشتن پارکینگی ایمن و استاندارد باید دانست که هر کدام از تجهیزات ایمن سازی پارکینگ را در جایگاهی مناسب نصب کرده و نمونه های استاندارد و با کیفیت این تجهیزات را مورد استفاده قرار داد تا بتوان امنیت وسایل نقلیه و افراد را تامین کرد. تجهیزات ایمنی پارکینگ انواع مختلفی دارد که در ادامه مطالب در مورد برخی از آن ها اطلاعاتی را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

تجهیزات رمپ پارکینگ

امروزه با وجود نیاز ضروری شهروندان به پارکینگ و افزایش وسایل نقلیه، اهمیت وجود پارکینگ های چند طبقه ای بیشتر شده است. از تجهیزات رمپ پارکینگ برای انتقال ماشین ها، افراد و معلولین به طبقات مختلف پارکینگ ها استفاده می شود. در ساخت و تولید رمپ پارکینگ که یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ می باشد. باید به این نکته توجه کرد که رعایت استاندارد در اندازه های شیب و عرض رمپ پارکینگ بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا استاندارد نبودن شیب رمپ باعث لیز خوردن و عدم کنترل وسایل نقیله می شود. همچنین برای پیش گیری از خطراتی که ممکن است سرنشینان خودرو را تهدید کند در ساخت این تجهیزات باید از مواد غیر لغزنده استفاده کرد.

تجهیزات ایمنی پارکینگ

استوپر پارکینگ

استوپر‌ پارکینگ نیز یکی دیگر از تجهیزات ایمنی پارکینگ می باشد که در پارکینگ های عمومی و خصوصی برای محافظت از ماشین ها و دیوار ها در محل پارک وسایل نقلیه نصب می شود. استوپر پاركينگ علاوه بر این که از آسیب دیدگی خودرو و دیواره های داخلی پارکینگ در زمان پارک کردن خودرو پیش گیری می کند، جایگاه پارک هر خودرو را نیز مشخص می کند. با وجود استوپر پارکینگ حتی رانندگان ماشین سنگین ها نیز با وجود دید کم می توانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک کنند. این محصول معمولا از جنس پلاستیک و لاستیک ساخته می شود اما مدل های دیگری هم دارد. مدل لاستیکی این محصول معمولا دارای حالت شبرنگ بوده و در تاریکی به دید بهتر رانندگان کمک کرده تا با چیزی برخورد نکنند.

قفل پارکینگ

با وجود ازدیاد روز افزون وسایل نقلیه، امروزه از دست ندادن جای پارک یکی از دغدغه های شهروندان می باشد. قفل پارکینگ یکی از ساده ترین راه حل های ممکن برای رفع مشکل تصاحب جای پارک شما توسط دیگران می باشد. و با نصب یک قفل پارکینگ در جایگاه پارک وسیله نقلیه خود می توانید با خیالی آسوده به کار های خود برسید. قفل پارکینگ که شامل سه مدل ریموت دار، سوئیچ دار و دستی می باشد. از تجهیزات ایمنی پارکینگ بوده و استفاده از آن باعث ایجاد نظم، رعایت فاصله فضای پارکینگ شخصی، پارک کردن صحیح و عدم تجاوز به حریم دیگران در پارکینگ می شود.

ایمن سازی پارکینگ

امروزه با افزایش وسایل نقلیه و ساخت مجتمع های بزرگ، وجود پارکینگ ها ضرورت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. طراحی و ساخت پارکینگ یکی از دغدغه‌ های سازندگان مجتمع های بزرگ و کوچک شده است، اگر در ساخت و طراحی پارکینگ خود از تجهیزات ایمنی بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده کنید باعث به وجود آمدن نزاع بین افراد، ایجاد تصادف و… در پارکینگ می شود و برای جلوگیری از این اتفاقات و خسارات باید به ایمن سازی پارکینگ خود بپردازید. یکی از راه های ایمن سازی پارکینگ ها، استفاده از تجهیزات ایمنی پارکینگ می باشد. وجود این تجهیزات ایمنی استاندارد و با کیفیت از آسیب رساندن خودرو ها به تاسیسات، دیگر وسایل نقلیه و… پیشگیری می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *