تولیدکنندگان تابلو خیابانی در تهران

تولیدکنندگان تابلو خیابانی در تهران

تابلو خیابانی. محصولی عالی بوده که اگر باکیفیت بالایی تولید شده باشد. کاربرد گسترده ای دارد. تولیدکنندگان تابلو خیابانی در تهران، افرادی هستند که استانداردها و اصول تولید یک تابلو درجه یک و باکیفیت را می شناسند. و می دانند که به چه صورتی می توان از این استانداردها برای تولید نمونه های عالی از این محصولات بهره مند شد. این تولیدکنندگان از مواد اولیه ای درجه یک برای افزایش کیفیت محصولات خود بهره مند می شوند. که این می تواند زمینه ای عالی را برای افزایش کمیت و کیفیت این دسته از تولیدات فراهم نماید.

تولیدکنندگان تابلو خیابانی در تهران

معرفی انواع تابلو خیابانی

معرفی انواع تابلو خیابانی یکی از چیزهایی که در هنگام رفت و آمد در خیابان. همواره به چشم می خورد. تابلوهای خیابانی می باشد. که احتمالاً آن را در گوشه گوشه خیایان می بینید. تابلوها معمولاً با اهداف گوناگونی طراحی می شوند. و کاربردهای مختلفی دارند. اما نکته ای که در ساخت و ارائه همه تابلوها وجود دارد. این است که همگی آنها می خواهند پیامی را به خاطر ما آورده و مفهومی را به بینندگان منتقل نمایند. ما در این مقاله می خواهیم از تابلوهای ترافیکی صحبت کنیم. که وظیفه آنها تامین امنیت جانی شهروندان بوده. و در یافتن مسیرها به رانندگان و عابران کمک خواهند کرد.

انواع تابلو خیابانی:

  • تابلو راهنمایی رانندگی:
    وضعیت جاده، اعلام حد سرعت، علائم راهنمایی رانندگی و غیره از جمله آنها می باشد.
  • تابلوهای اسامی معابر:
    برای آدرس دهی و یافتن مسیرهای مختلف می توان از این تابلوهای کمک گرفت. رنگ زمینه ای این تابلوها شبرنگ بوده تا در تاریکی هم به خوبی دیده شوند.
  • تابلوهای ال ای دی ترافیکی:
    این دسته از تابلوها که معمولاً در تونلها و نقاط پرحادثه نصب می شود، امنیت بالایی را در مسیرهای مختلف ایجاد خواهند کرد.
  • تابلو انتظامی:
    این تابلوها به منظور ایجاد آگاهی به رانندگان طراحی شده اند. مواردی نظیر پارک ممنوع. بوق زدن ممنوع، سبقت ممنوع و توقف ممنوع در میان آنها دیده می شود.

روش های تهیه تابلو خیابانی

روش های تهیه تابلو خیابانی انواع تابلوهای خیابانی از جمله تابلو ترافیکی. سرعت گیر و تابلو ترافیکی شبرنگ با استانداردهای ویژه ای تولید شده و در تابلوهای خیابانی به دلیل نقش مهمی که در تامین امنیت و آگاهی بخشی به شهروندان دارند می توانند کاربردهای گسترده ای را از خود به نمایش گذاشته اند. این دسته از تابلوها. در مراکز تولیدی با دقت زیادی تولید شده اند. و می توانند کارایی قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارند.

روش های تهیه تابلو خیابانی، متنوع و متفاوت است. از بهترین این روشها می توان به خرید اینترنتی اشاره کرد.

تابلو های ترافیکی

تابلوهای ترافیکی و خیابانی تعداد زیادی از نشانه‌ها و تابلوهایی هستند. که به منظور اطلاع‌رسانی. هشدار و بیان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگان در خیابان‌ها و جاده‌ها بکار می‌روند. این تابلوها به عنوان یک سیستم گفتار بصری برای ایجاد ارتباط میان رانندگان و مسئولان ترافیک عمل می‌کنند.

نوع اول تابلوهای ترافیکی
نشانه‌های راهنمایی هستند که مسیر. مقصد و نقاط مختلف را نشان می‌دهند. این می‌تواند شامل تابلوهایی مانند نشانگر شهرها. نشانگر مکان‌های تفریحی. نشانگر کمپینگ و نشانگر جاده‌های اصلی و فرعی باشد.

نوع دوم تابلوهای ترافیکی
نشانه‌های هشداردهنده هستند. که به رانندگان هشدار می‌دهند. و آن‌ها را از خطرات و موانع احتمالی آگاه می‌سازند. این تابلوها شامل نشانه‌های مربوط به منحنی‌ها. افت و بزرگشدگی سطح جاده.نشانگر تراکتورها و نشانگر انگل و … است.

نوع سوم تابلوهای ترافیکی
نشانه‌های اجباری و ممنوع است که رانندگان را به رعایت قوانین و مقررات جاده‌ای تشویق می‌کند. این تابلوها شامل نشانه‌های سرعت مجاز، ممنوعیت اتومبیل‌رانی، محدودیت از سوی شاخص‌ها و نشانه‌ها و پیاده‌روهای ویژه است.

سرعت گیرهای ترافیکی نیز تجهیزات تابلوسازی هستند. که استفاده از سرعت غیرقانونی را در رانندگان کنترل می‌کند. این تجهیزات شامل دستگاه‌های سرعت سنج. رادارهای سرعت و سیستم‌های خودکار کنترل سرعت هستند. این سرعت گیرها می‌توانند جریمه مالی. تصویربرداری از راننده. اعطای امتیاز منفی و یا محدودیت در رانندگی را به عنوان تنبیه به رانندگان اعمال کنند.

تولیدکنندگان تابلو خیابانی در تهران
تابلو ترافیکی خیابانی

تابلو ترافیکی خیابانی علاوه بر تابلو هایی که نام خیابان‌ ها و کوچه ها را مشخص می کنند، شامل تابلو راهنمای معابر، تابلو جهت نما، تابلو هدایت مسیر، تابلو جاده ای و… نیز می باشد. که توسط تولیدکنندگان تابلو خیابانی در تهران ساخته می شود. در خیابان ها تابلو خیابانی نقش راهنما را ایفا کرده و برای آدرس دهی و پیدا کردن مکان های مختلف، این تابلو ها بسیار کارآمد هستند. وجود تابلو های خیابانی در سطح شهر و خارج شهر بسیار اهمیت داشته و وجود این تابلو های ترافیکی خیابانی است. که باعث می شود مسافران و گردشگرانی که برای اولین بار به یک شهر سفر کرده اند بتوانند به کمک این تابلو های خیابانی مکان مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنند.

همچنین ماموران پست نیز با وجود این تابلو های خیابانی بهتر و سریع تر می توانند مرسولات پستی مردم را به دست آن ها برسانند.

قیمت تابلو ترافیکی خیابانی

هر کدام از تابلو های خیابانی کاربرد به خصوصی داشته و متناسب با کاربردشان دارای رنگ، سایز و ابعاد و شکل هندسی متفاوتی هستند. قیمت تابلو ترافیکی خیابانی هم به همین عوامل وابسته بوده و به هر میزان که مواد اولیه به کار رفته توسط تولیدکنندگان تابلو خیابانی در تهران برای تولید این تابلو ها با کیفیت تر باشد قیمت این محصولات نیز بیشتر خواهد بود. مثلا اگر نوع رنگی که در تولید تابلو خیابانی به‌ کار برده می شود. دود و آلودگی ها را به خود جذب کند مسلما ارزان تر از رنگی خواهد بود که دود و آلودگی ها را به خود جذب نمی کند. برای اطلاع از قیمت دقیق هر کدام از تابلو های خیابانی می توانید با همکاران ما در پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید.

خرید تابلو ترافیکی خیابانی

تابلو خیابانی به صورت مدوام در برابر بارش برف و باران، وزش باد و نور خورشید قرار دارد؛ اگر از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت ساخته نشده باشد، دچار آسیب شده و باید آن را تعویض کرد که این مسئله هزینه های اضافی را در بر دارد. که کارخانه های ما به عنوان تولیدکنندگان تابلو خیابانی در تهران سعی خود را بر آن دارد که این نکات را رعایت کند. پس نکته ای که در خرید تابلو ترافیکی خیابانی حائز اهمیت می باشد. این است که تابلو های خیابانی از مواد اولیه با کیفیتی ساخته و تولید شده باشند تا دچار رنگ پریدگی، زنگ زدگی نشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *