فروش تابلوی هدایت مسیر

خرید و فروش تابلوی هدایت مسیر

فروش تابلوی هدایت مسیر، تابلوهای هدایت مسیر جزو مهمی از تابلوهای اخباری میباشند که هدف آن ها مسیریابی سریع و آسان برای رانندگان است. برای خرید و فروش تابلوی هدایت مسیر با بهترین قیمت شرکت ما آمادگی لازم را داراست.

 

شرح تابلوی هدایت مسیر

این تابلو ها برای مشخص کردن مسیری که جاده طی می کند به خصوص در مواقعی که جاده تغییر مسیر پیدا می کند و یا به چند راهی ها می رسد، استفاده ی بسیار زیادی دارد.
همچنین در در مواقعی که شرایط آب و هوایی بسیار بد است، این تابلوها بسیار به کار رانندگان و شهروندان خواهد آمد.

تابلو های ترافیکی هدایت مسیر

احتمالا همه افراد می‌دانند که تابلو های ترافیکی هدایت مسیر به عنوان مهم‌ترین تابلوهای ترافیکی به حساب می‌آیند. از این جهت این تابلوها نسبت به دیگر تجهیزات ترافیکی از اهمیت و همچنین قدمت بیشتری برخوردار هستند. این موضوع سبب شده است که خرید و فروش تابلوی هدایت مسیر به میزان زیادی مشاهده شود. به طوری که فروش تابلوی هدایت مسیر به میزان زیادی انجام می‌شود. از طرفی در هنگام خرید و فروش تابلوهای ترافیکی از جمله تابلوهای هدایت کننده باید به این موضوع توجه کنید که تابلو باید راهنمایی کافی و لازم را به رانندگان ارائه دهد و همچنین خیابان و جاده ها را به طور کامل مشخص سازد.

بنابراین بهتر است در هنگام فروش تابلوی هدایت مسیر به عملکرد درست و صحیح تابلو بسیار دقت کنید. به طور کلی تابلوهای هدایت مسیر از دسته تجهیزات ترافیکی هستند که اطلاعات لازم به به رانندگان ارائه می‌دهند و به افراد کمک می‌کنند تا مسیر آن ها مشخص شود. بنابراین می‌توان گفت که این تابلوها همان‌طور که از نامشان پیداست به هدایت مسیر مورد نظر می‌پردازند.

فروش تابلوی هدایت مسیر

تابلو هدایت مسیر یا جدا کننده

لازم است بدانید که تابلو های ترافیکی هدایت مسیر با نام تابلو های جدا کننده نیز شناخته می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌ این نوع تابلوهای ترافیکی که در فروش تابلوی هدایت مسیر اهمیت ویژه‌ای دارد، طراحی درست تابلو هدایت مسیر یا جدا کننده سبب می‌شود که مسیر به درستی مشخص شود. استفاده از این تابلوها در سراسر جاده ها و خیابان ها در مناطق درون شهری و برون شهری مشاهده می‌شود. تابلو های هدایت مسیر با رنگ های مختلفی از جمعه آبی، قهوه‌ای، نارنجی، قرمز، زرد و… طراحی شده و به فروش می‌رسند. از طرفی این تابلوها به شکل‌های متفاوتی ساخته می‌شوند که هر کدام معنی خاص خود را دارند و در جای متفاوتی استفاده می‌شود.

فروشنده تابلوهای ترافیکی هدایت مسیر

همان‌طور که گفته شد به دلیل کاربرد ویژه تابلوهای هدایت مسیر فروش این تابلوها به میزان زیادی صورت می‌گیرد. به طوری که در شهرهای متفاوتی فروشنده تابلوهای ترافیکی هدایت مسیر به فروش انواع این تابلوها می‌پردازد. با این حال قیمت فروش تابلوی هدایت مسیر مشخص نیست و روزانه با توجه به نوسانات اقتصادی دست‌خوش تغییراتی می‌شود. به طوری که قیمت این تابلوها به طراحی، نوع تابلو، جنس و… بستگی دارد.

انواع تابلوهای هدایت مسیر

اگر بخواهیم براساس کارکرد تابلوهای هدایت مسیر را دسته بندی کنیم می توانیم به تابلوهای خروجی، تابلوهای از پیش آگاهی داده شده، تابلوهای انتخاب مسیر و تابلوهای تایید مسیر انتخابی اشاره نماییم.
در ادامه به شرح هریک می پردازیم.

تابلوهای از پیش آگاهی داده شده برای هدایت مسیر

با توجه به مهم بودن مسیر این تابلو ها در فواصل مختلف تکرار می شوند تا مسافر به خروجی برسد.

تابلوهای انتخاب هدایت مسیر

بعد از تابلوی از پیش آگاهی داده شده این تابلو نصب می شود و به مسافران درباره خروجی که در پیش دارند اطلاعاتی را ارائه می دهد.
بهتر است که این تابلوها به صورت بالاسر نصب شوند.

تابلوهای خروجی هدایت مسیر

فروش تابلوی هدایت مسیر

این تابلو ها نشان دهنده خروج از مسیر می باشند.
درصورت وجود مقصد، مقصد مورد نظر در آن ها ذکر شده و در صورت نبود مقصد کلمه خروج نوشته شده است.
این تابلوها باید به صورت پرچمی نصب شوند اما در بعضی موارد ممکن است که به صورت مستطیلی نیز نصب شوند.

اصول تابلوهای هدایت مسیر

تابلوهای راهنمای هدایت مسیری دارای یک ساختاری هستند، که این ساختار عبارتست از مشخصه هایی، که این مشخصه ها به صورت زیر هستند:

شکل
رنگ
متن
علائم تصویری و عکس ها

انواع پایه های موجود برای تابلو های هدایت مسیر

پایه های تابلو هدایت مسیر در سه نوع مورد استفاده قرار می گیرند، که این سه گروه عبارتند از:

عمودی
عمودی دستک دار
دروازه
که با توجه به موقعیت، طراحی و اجرا خواهند شد.

مشخصات فنی نصب تابلوهای هدایت مسیر

فروش تابلوی هدایت مسیر

استفاده از مصالح و مواد عالی حتما ضرروری است، مقدار استاندارد تعیین شده برای ورق های ریلی و گوالینزه رعایت شود، نصب و اجرای ساخت این گونه تابلوها باید بر اساس استاندارد تعیین شده باشد.

فروش تابلوی هدایت مسیر با بهترین قیمت

ما این افتخار را داریم که انواع تابلوهای هدایت مسیر را با بهترین قیمت برای شما مشتری گرامی تولید نماییم.
برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.
هدف ما راضی بودن شما مشتری گرامی است.

انواع تابلو مسیر

تابلو های راهنمای مسیر نوعی از علائم عمودی هستند که برای هدایت رانندگان برای رسیدن به مقصد در بزرگراه ها و جاده ها استفاده می شوند. انواع تابلو مسیر دارای اشکال و رنگ متفاوتند و اکثر علائم مربع و مستطیل هستند. اما علائم جهت نما داری انتهای نوک تیر می باشند. هرکدام از این تابلو ها مفهوم خاصی را نشان می دهند تابلو های درون شهری با نام دروازه ای، بالاسری و گاوراین شناخته می شوند و جهت اماکن مذهبی، تفریحی، تاریخی را نشان می دهند. به دلیل نوسانات بازار جهانی به آسانی نمی شود قیمت این محصول را مشخص کرد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی های فروش تابلوی هدایت مسیر مراجعه کنید

فروش تابلوی هدایت مسیر

تابلو های ترافیکی هدایت مسیر

تابلو های ترافیکی هدایت مسیر وظیفه آگاهی بخشی را رانندگان را دارند و در ۴ گروه قرار می گیرند:

  • تابلوهای جهت نما
  • تابلو های هدایت مسیر
  • تابلو های پیش آگاهی
  • سایر تابلو های هدایت مسیر

از لحاظ قیمتی قیمت گذاری برای فروش تابلوی هدایت مسیر بر اساس وزن تابلو است. از مشخصات کلی این تابلو ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اندازه ی تابلوهای راهنما مبنی بر فضای قرار گیری و نوع کاربرد آن تعیین می گردد
  2. این تابلو ها بر اساس نوع کاربرد دارای رنگ های آبی، سبز، زرد، سفید و قهوه ای می باشند.
  3. ارتفاع نوشته های تابلو راهنمای مسیر بر اساس حجم نوشتار و ارتفاع حروف فارسی مشخص می شوند.

فروش تابلوی هدایت مسیر

تابلو هدایت مسیر با جدا کننده

تابلوهای هدایت مسیر با جدا کننده از دیگر تابلو های هشدار دهنده در تابلو های راهنمایی و رانندگی است. تابلو جدا کننده از راست نشانگر این است که ادامه مسیر از راست امکان پذیر است تا رانندگان منحرف نشوند. در تابلو جدا کننده از  چپ به رانندگان نشان می دهد که ادامه مسیر را از سمت چپ امکان پذیر است. برای تولید این تابلو ها از ورق روغنی استفاده می شود تا در هوای آزاد در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته باشند. مجموعه ما در زمینه  فروش تابلوی هدایت مسیر فعالیت می کند. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از سایتمان خریداری کنید.

تابلوهای راهنمای مسیر شهری

از جمله مهمترین تابلوهای راهنمای مسیر تابلو های راهنمای مسیر شهری هستند. این تابلو ها با مشخص کردن نام خیابان ها و علائم رانندگی موجب راحتی رانندگان می شوند و بخشی مهمی از هویت بصری شهر ها را نشان می دهند. این تابلوها به رانندگان کمک می کند که اطلاعات مورد نیاز خود را برای پیدا کردن مقصد بدست آوردند. تابلو های اطلاعاتی به صورت ریلی و مسطح مطابق با استاندارد تولید می شوند. چسباندن زمینه شبرنگ توسط دستگاها به صورت اتوماتیک انجام می شود که موجب بالا رفتن کیفیت تابلو ها می گردد. فروش تابلوی هدایت مسیر شهری در سایت ما صورت می گیرد و بهترین فرصت برای متقاضیان نیازمند به این محصول می باشد.

فروش تابلوی هدایت مسیر

تولید تابلو مسیر در کشور ما بسیار زیاد است زیرا یکی از محصولات بسیار کاربردی و پر فروش تابلوی هدایت مسیر می باشد که در جاده ها ‌و خیابان ها برای نظم و راحتی رانندگان  از آن استفاده می شود و برای جلوگیری از تصادفات بسیار موثر است. به همین دلیل تقاضا برای خرید این کالا بسیار زیاد می باشد. یکی از نکاتی که بهتر است در هنگام خرید این محصول به آن توجه کنید بالا بودن میزان شبرنگی بودن تابلو است به دلیل دید بهتر رانندگان در شب زیرا نور در جاده ها کم است . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید و خریدی با کیفیت و به صرفه را تجربه کنید.

18 دیدگاه

  • سلام و روزبخیر. اطلاعات عالی بودند. این تابلوها واقعا باید کیفیت خوبی داشته باشند که مجموعه فرتو کاملا اصولی محصولات خودشون رو ارائه می کنند. خداقوت

  • سلام وقت بخیر مطالب کاملا واضح بود و کیفیت در این تابلو ها بسیار مهم است که دید در شب داشته باشد
    امکان سفارش غیر حضوری هم دارید؟

    • سلام خانم گلباف. وقت بخیر. بله.
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

    • سلام خانم گلباف. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • سلام و عرض ادب خدمت شما، با توجه به کارایی تابلو های هدایت مسیر امکان ارسال یه شهرستان سبزوار هم دارید؟

    • سلام خانم جهانی. وقت بخیر. بله به سراسر کشور ارسال داریم.
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

    • سلام خانم جهانی. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • سلام مرادی هستم. توی سفارشی که به دستم رسید یکی از تابلوها کم بود. لطفا پیگیری کنید و در اسرع وقت نتیجه رو به بنده اعلام کنید. ممنون

    • سلام وقت بخیر
      لطفا جهت دریافت پاسخ به فرم مشاوره داخل سایت مراجعه کنید تا مشاورین ما با تماس بگیرند

    • سلام جناب خوش فکر
      لطفا جهت دریافت پاسخ به فرم مشاوره داخل سایت مراجعه کنید تا مشاورین ما با تماس بگیرند

  • چقدر مایه افتخار هست که روز به روز شاهد بیشتر تولید ملی باشیم ،دست همه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصول درد نکند و امیدوارم همیشه در زمینه کسب و کارشان بدرخشند.

  • سلام … اتفاقی که در خرید حضوری میوفته اینه که ما میتونیم از نزدیک جنس رو ببینیم و از کیفیت مواد اولیه و کیفیت و سایز مناسب مطلع بشیم … سایت شما چه کارهایی در زمینه اطمینان بخشی به مشتری انجام میده ؟

    • سلام خانم شمس
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  • سلام وقت بخیر
    مراکز فروش حضوری شما در کدوم شهر ها هست؟ لطفاً آدرسش رو در سایت قرار بدید

    • سلام اقای جهانشاهی
      جهت هماهنگی حضوری لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  • با تشکر از شما
    من یک بار از مجموعه شما تابلوی هدایت مسیر خرید کردم و به حدی از کیفیت محصولی که برام ارسال کردین و نوع برخورد و تعامل با مشتری و در دسترس بودن و پیگیری تون راضی هستم که به تمام فامیل معرفی تون کردم و الان اونها هم از مشتری های شما هستن

  • استفاده از مصالح و مواد عالی حتما ضرروری است، مقدار استاندارد تعیین شده برای ورق های ریلی و گوالینزه رعایت شود، نصب و اجرای ساخت این گونه تابلوها باید بر اساس استاندارد تعیین شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *