شبرنگ بشکه ترافیکی

شبرنگ بشکه ترافیکی

شبرنگ بشکه ترافیکی، حتما بارها در تمام جاده های برون شهری، اتوبان ها و داخل شهر بشکه های ترافیکی را دیده اید. این بشکه ها برای افزایش ایمنی خودرو و سرنشین و دیگران در خیابان و پیاده و رو طراحی شده است که با آب و یا شن پر می شود. ویژگی بارز دیگر آن داشتن شبرنگ است که در تاریکی از خود نور ساطع می کند و باعث دیده شدن بشکه ترافیکی می شود. قیمت شبرنگ بشکه ترافیکی از درب کارخانه بسیار ارزان تر از قیمت آن در فروشگاه های سطح شهر است.

عمده علل استفاده از شبرنگ بشکه ترافیکی

عمده علل استفاده از شبرنگ بشکه ترافیکی شبرنگ از موادی به نام فلورسین و فسفر تشکیل شده که می تواند در نور بسیار کم یا در تاریکی، نور ساطع کند. از این رو به آن شبرنگ می گویند.

این وسیله انواع گوناگون و کاربرد فراوانی دارد. انواع مختلف شبرنگ لانه زنبوری، ساده و غیره در ساخت علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی، بشکه های ترافیکی و غیره به کار می رود.

بشکه ترافیکی در جاده ها و اتوبان ها و مکان های دیگر جهت هشدار به رعایت نکات ایمنی و کاهش صدمات استفاده می شود و همچنین قبل از گاردریل ها قرار می گیرد تا هنگام تصادف سرعت و ضربه ماشین گرفته شود و خسارت کمتری وارد شود.

حال باید این بشکه ها طوری باشند که در شب به خوبی دیده شوند. شبرنگ به صورت برچسب های بسیار محکم به این وسیله می چسبد و آن را به خوبی نمایش می دهد.

جنس آن هم بسیار با کیفیت و محکم است تا بتواند در محیط آزاد در برابر تابش مستقیم آفتاب، تغییرات دمایی و وزش شدید باد، از روی وسیله ایمنی کنده نشود و تغییر رنگ ندهد و در زمان طولانی وضوح خود را حفظ کند.

فروشگاه انواع شبرنگ بشکه ترافیکی در شیراز

فروشگاه انواع شبرنگ بشکه ترافیکی در شیراز انواع بشکه ترافیکی در سطح شهر و جاده بیرون از شهر وجود دارد که در کشور ما بشکه زرد رنگ همراه با شبرنگ بیشتر دیده می شود.

فروشگاه بشکه ترافیکی، این وسیله ایمنی را همراه را شبرنگ ارائه می دهد، چون بشکه ایمنی که شبرنگ نداشته باشد عملا فایده ای ندارد. شبرنگ نیز انواع مختلفی دارد که به شکل رولی تولید می شود و می توان آن را به صورت متری خریداری کرد.

فروشگاه انواع شبرنگ بشکه ترافیکی در شیراز، این محصول را با قیمت ارزان و مناسب عرضه می کند. شبرنگ موجود در فروشگاه های این شهر دارای عالی ترین مقدار بازتاب نور هستند و چسبندگی بسیار خوبی دارند. شما می توانید در سامانه فروش اینترنتی در شیراز این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.


افزایش نیاز خرید بشکه ترافیکی

خوشبختانه در بین خرید تجهیزات ترافیکی از شرکت فرتو ترافیک خرید بشکه خطر یا بشکه ایمنی ترافیکی سفارش بیشتری از سوی مشتریان ما دارد.شرکت فرتو ترافیک تولید کننده بشکه ترافیکی شبرنگ از مواد مرغوب و درجه یک با برخورداری از نیرو ها و کادری مجرب می باشد. از نظر قیمتی نیز قیمت این محصول ما برای مشتری هایمان بسیار مقرون به صرفه است زیرا به نسبت کیفیتی که دارد و به نسبت مواد اولیه مورد استفاد قیمت های ما برای مشتریان و پیمانکاران عزیز بسیار عالی میباشد. ابعاد بشکه ترافیکی یا بشکه زرد دارای ارتفاع ۱۰۵ سانتی می باشد از این رو این محصول به بشکه ترافیکی ۱۰۵ سانتی متری نیز در بازار معروف است.

شبرنگ بشکه ترافیکی


قیمت شبرنگ بشکه ترافیکی

در حال حاضر همانطور که در بالا گفته شد شبرنگ ها عمدتا از موادی تشکیل می شوند که نام آنها فلورسین و فسفر است در واقع شبرنگ ها به دلیل تشکیل شدن از این مواد است که می توانند در نوری بسیار پایین و یا در تاریکی، از خود اتعکاس نور ساطع کنند. به همین خاطر است که به آن ها شبرنگ نیز گفته می شود. اکثرا بر روی بشکه های ایمنی برای دید بهتر در شب شبرنگ چسبانه می شود. قیمت شبرنگ بشکه ترافیکی بر اساس جنس شبرنگ بشکه ترافیکی و چند ساله بودن آن تعیین می شود که بر اساس نظر مشتریان قابل تغییر است.

شبرنگ بشکه ترافیکی

قیمت بشکه ترافیکی

امروزه برای ایمنی در راه ها یکی از مهم ترین وسایلی که استفاده می شود بشکه های ترافیکی هستند.که در واقع می بایست در هر راه جاده ای تا حد ممکن اجرا شوند.خوشبختانه در بین خرید های تجهیزات ترافیکی از شرکت فرتو ترافیک الخصوص خرید بشکه ترافیکی یا بشکه ایمنی ترافیکی سفارش و در خواست بیشتری از سوی مشتریان ما دارد. این به این خاطر است که ما به دلیل اینکه خودمان تولید کننده این محصول هستیم علاوه بر بالا بودن کیفت محصول قیمت بشکه ترافیکی به همراه شبرنگ بشکه ترافیکی ما نیز بسیار مقرون به صرفه تر است برای مشتریانمان و این افتخار ماست.

بشکه ترافیکی مشهد

این روزها با هدف برقراری نظم و یا امنیت مکان های متفاوت مانند جاده ها، خیابان ها و اتوبان ها از تجهیزات ترافیکی استفاده میشود. تجهیزات ترافیکی از وسایلی هستند که ایمنی و امنیت افراد و رانندگان را تا حد زیادی افزایش میدهند. این وسایل سبب حفظ جان و مال افراد میشوند و استفاده از آن ها در جاده ها بسیار لازم بوده و ضرورت دارد. یکی از انواع تجهیزات ترافیکی بشکه ترافیکی مشهد است. بشکه ترافیکی را می‌توان از تجهیزات ترافیکی در کاربرد دانست. این وسیله به عنوان یک جدا کننده در وسایل ترافیکی به حساب میاد. شبرنگ بشکه ترافیکی با هدف هشدار دادن طراحی شده است و کاربران اصلی آن کاهش دادن تصادفات در برخی ب محل ها است.

در واقع بشکه ترافیکی در محل های خاصی سبب کاهش خسارات میشود شبرنگ بشکه ترافیکی دارای خصوصیات زیادی است. از اصلی ترین خصوصیات شبرنگ بشکه ترافیکی میتوان به این موضوع اشاره کرد که این وسیله می تواند توسط شن و ماسه و یا آب پر شود. این موضوع یکی از مزیت های اصلی بشکه ترافیکی نیز به حساب می‌آید. این موضوع سبب میشود که وزن شبرنگ بشکه ترافیکی تا حد زیادی افزایش یابد. در این صورت بشکه ترافیکی تبدیل به یک بلوک با سنگینی فراوان میشود. در واقع سنگین شدن شبرنگ بشکه ترافیکی به صورت یک بلوک سبب دوام آن در برابر ضربه هایی که ممکن است به آن بخورد میشود. لازم به ذکر است که بشکه ترافیکی در مکان های متعددی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

شبرنگ بشکه ترافیکی

قیمت کاشن تانک ترافیکی

کاشن تانک ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی ضروری است که کاربرد های فراوانی دارد. این وسیله به همراه بشکه که دارای شبرنگ بشکه ترافیکی هست در مکان هایی همچون جاده، اتوبان و یا تیر ها استفاده میشود. لازم به ذکر است که هدف از نصب کاشن تانک این است که مانع برخورد ماشین ها با گاردریل های جاده ای و یا تیر های درون جاده شود. بنابراین کاشن تانک تا حد زیادی ایمنی افراد را فراهم می‌کند. جنس کاشن تانک ترافیکی پلی اتیلن بوده است و قیمت کاشن تانک ترافیکی با توجه به مواد اولیه آن تعیین میشود. لازم به ذکر است که برای دید بهتر این وسیله شبرنگ روی آن نصب میشود.

ابعاد این وسیله ترافیکی ۹۰,۹۰,۹۰ سانتی متر می‌باشد. ناگفته نماند که ابعاد کاشن تانک ترافیکی توسط یک ریل که زیر آن وصل است به همدیگر متصل میشود.

شایان ذکر است که کاربرد های کاشن تانک ترافیکی بسیار وسیع است. اما از مهمترین مواد استفاده آن میتوان به استفاده کردن در مسیر های انحرافی و یا تقاطع ها اشاره کرد. کاشن تانک همچنین در دوربرگردان ها و مکان هایی که مسیر عوض می‌شود. مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین برای دید بهتر کاشن ترافیکی از شبرنگ هایی استفاده میشود. این موضوع سبب میشود که لوازم نقلیه با کاشن تانک ترافیکی برخورد نکنند و ایمنی آن ها حفظ شود. از طرفی در تعیین قیمت کاشن تانک به مواردی همچون نوع شبرنگ و مواد اولیه آن توجه میشود. شایان ذکر است که کاشن تانک در بسیاری از مکان های جاده ای مورد استفاده قرار میگیرد. چرا که در ایجاد فضای امن و جلوگیری از برخورد نقش بسزایی دارد.

بشکه ترافیکی ۱۰۵ سانتی متری

بشکه ترافیکی ۱۰۵ سانتی متری یکی از انواع بشکه های ترافیکی است. این وسیله از ولی اتیلن تشکیل شده است. در واقع جنس این وسیله سبب شده است که در برابر اشعه های خورشید مقاوم باشد. مقاومت این وسیله سبب میشود که در برابر ضربه های خودرو از خود مقاومت و انعطاف نشان دهد و به خودرو ها ضربه وارد نکند. این وسیله رنگ های متفاوتی دارد و هنگام تهیه آن از شبرنگ بشکه ترافیکی استفاده می‌شود که به رنگ زرد، مشکی و یا نقره ای هستند. این شبرنگ ها دید را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. بشکه ترافیکی ۱۰۵ دارای برچسب هایس نیز است که استحکام و طول عمر را افزایش میدهد. وزن این محصول ۷ کیلو گرم است و در رنگ های زرد ، نارنجی، آبی و قرمز دیده میشود.

شبرنگ بشکه ترافیکی

استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی یا نام سیلندر نیز شناخته میشود. که در جدا کردن خیابان ها کاربرد فراوانی دارد. این محصول استوانه ایمنی نیز نام دارد. همچنین این محصول دارای رنگ های نارنجی و زرد است. جنس استوانه ترافیکی پلی اورتان می‌باشد. این وسیله میتواند از پلاستیک، لاستیک و یا فلز تهیه شود. البته نوع پلی اورتانی آن کاربرد فراوانی دارد. استوانه ترافیکی انواع متفاوتی در بازار دارد. که هر کدام جنس و عملکرد مخصوص به خود را دارند. همچنین انواع این محصول می‌تواند. در جاده های درون شهری و یا بیرون شهری مورد استفاده قرار بگیرد‌. از این استوانه ها برای برقراری ایمنی در ساختمان و مغازه ها استفاده میشود. برای بهتر دیده شدن این محصول در جاده ها از شبرنگ بشکه ترافیکی استفاده میکنند. این وسیله میتواند در کناره هایس مسیر، خروجی بزرگراه و… نیز نصب شود.

بشکه خطر

بشکه خطر که داری شبرنگ بشکه ترافیکی است. دارای کاربرد های فراوانی است بنابراین از مهمترین تجهیزات ترافیکی به شمار میآید. این وسیله انواع متفاوتی دارد. و همچنین دارای سایز های متنوعی می‌باشد. بشکه ترافیکی با کاربردی که دارد. سبب تامین امنیت جاده ها میشود. این وسیله همچنین از جنس پلاستیک پی وی سی می‌باشد‌. بنابراین این وسیله یک محصول انعطاف پذیر است. ضربه گیر بودن و مقاوم در برابر فشار و نیرو از دیگر خصوصیات مفید بشکه خطر است. بشکه خطر در پیج جاده ها و جاده های باریک و خطرناک مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به ذکر است که برای دید بهتر این محصول از شبرنگ هایی استفاده میشود. بشکه خطر همچنین در برابر آسیاهای ریز و نور آفتاب دوام بالایی دارد.

شبرنگ بشکه ترافیکی

قیمت بشکه ترافیکی پلاستیکی

همانطور که گفته شد، بشکه ترافیکی پلاستیکی (دارای شبرنگ بشکه ترافیکی)دارای کاربرد های فراوانی است. و از مهمترین تجهیزات ترافیکی به حساب می‌آید. از این جهت قیمت بشکه های ترافیکی حائز اهمیت است. به طور کلی شبکه های ترافیکی دارای قیمت معینی نیستند. بلکه موارد متفاوتی بر قیمت آن ها موثر استان. فاکتور هایی که قیمت بشکه ترافیکی پلاستیکی را تعیین می‌کنند. عبارتند از : سایز بشکه، نوع درب دار و یا بدون درب، شبرنگ و… از مهمترین موارد تعیین کننده قیمت این محصولات هستند.

همانطور که میدانید. باتوجه به افزایش وسایل نقلیه و آمار تصادفات، امروزه بیش ار هر زمان دیگری جاده و خیابانها نیازمند تجهیزات ایمنی و ترافیکی هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، در این مقاله سعی داریم به تعریف شبرنگ بشکه ترافیکی و بررسی ابعاد آن بپردازیم.

بشکه ترافیکی چیست؟

در پاسخ به سوال بشکه ترافیکی چیست باید گفت: بشکه ترافیکی که به آن بشکه ایمنی نیز گفته می‌شود. از جمله محصولات ترافیکی است. که به منظور برقراری نظم و امنیت در خیابان‌ها و جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود اینکه بیشتر وسایل نقلیه تولید شده‌امروزه دارای سنسور می‌باشند. اما نیاز به تجهیزات ترافیکی از جمله شبرنگ بشکه ترافیکی نیز بیش از پیش احساس می‌شود. شبرنگ بشکه ترافیکی وظیفه‌ی جدا کردن دو مسیر را بر عهده دارد. برای مثال از این محصول در دوربرگردان‌ها استفاده می‌شود.

همچنین این محصول در مسیرها و مکانهای حادثه‌خیز نیز در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. و علاوه بر اینکه خاصیت هشدار‌دهنده دارد. در کاهش آمار تصادفات نیز بسیار موثر است. لازم به ذکر است که بشکه ترافیکی در انواع و اقسام مختلف و با طرحهای گوناگون ساخته می‌شود.

شبرنگ بشکه ترافیکی

ابعاد بشکه پلاستیکی

یکی از انواع شبرنگ بشکه ترافیکی، بشکه پلاستیکی یا همان پلی اتیلنی می‌باشد. که در ابعاد و قیمت‌های متفاوتی ساخته و به بازار عرضه می‌شود. نکته‌ای که در تهیه‌ی بشکه پلاستیکی باید مد نظر قرار دهید. این است که وزن و چگالی این محصول با هم متفاوت می‌باشد. به طور معمول این محصول در ظرفیت ۳۰، ۴۰ و ۴۵ لیتری ساخته می‌شود. در صورتی که با مخازن با سایر کوچک تا متوسط هستید، این مخازن بهترین گزینه است. بزرگ‌ترین ابعاد بشکه پلاستیکی در سایز ۲۲۰ و ۲۵۰ ساخته شده‌است. که تحت عنوان بشکه پلاستیکی آبی از آن یاد می‌شود.
از طرف دیگر محصولات دیگر بشکه پلاستیکی بزرگتر نیز با ابعاد ۵۰، ۵۵، ۷۵ و ۱۱۰ نیز موجود می‌باشد.
ساخت بشکه پلاستیکی در ابعاد متنوع به خریداران این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز بتوانند به راحتی از میان این محصولات یکی را انتخاب کنند.

1 دیدگاه

  • درود بر شما و خدا قوت … فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ با سپاس از پاسخگویی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *