شبرنگ ترافیکی

شبرنگ ترافیکی، فروش انواع شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی با برندهای مختلف اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و شبرنگ پریسماتیک و غیره به صورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله و شبرنگ ۱۰ساله در مجموعه ما قابل ارائه میباشد.در صورت تمایل به دریافت لیست قیمت میتوانید با شماره های روی سایت تماس حاصل فرمایید.

 

شبرنگ ترافیکی صفحه ای است که به دلیل دارا بودن ماده فلورسئین و فسفر در تاریکی نور ساطع می کند،و باعث می شود با وضوح در شب دیده شود. شبرنگ لانه زنبوری یکی از انواع گوناگون شبرنگ است،که در ساخت تابلوهای تبلیغاتی، علائم راهنمایی و رانندگی، پلاک های وسایل نقلیه، و … مورد استفاده قرار می گیرد.

شبرنگ ترافیکی

 

مزایا شبرنگ ترافیکی

– ۱-ضد آب
– ۲-ضد ضربه
– ۳-وضوح بالا
– ۴-قیمت مناسب
– ۵-ماندگاری طولانی
شبرنگ ترافیکی

انواع شبرنگ ترافیکی، یکی از تجهیزاتی هستند که برای علامت گذاری، هشدار،

مشخص کردن حریم ها و محدوده ها و… کاربرد دارند. مواد به کار رفته در شبرنگ ترافیکی،

کمک می کند تا شب هنگام و در محیط های تاریک، با درخشش و انعکاسی که ایجاد می کند، قابل رویت باشد.

 

شبرنگ ترافیکی

 

یکی از پرکاربرد ترین محصولات ترافیکی شبرنگ ترافیکی است،

که می تواند به شکل های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

به همین دلیل است که بسیاری از سازمان ها و حتی اشخاص شبرنگ ها را خریداری می کنند،

 

شبرنگ ترافیکی

 

 

به عبارتی می تواند کاربرد های شخصی و عمومی داشته باشند. شبرنگ ترافیکی، باید بتواند در شرایط مختلف، تغییرات جوی را تحمل کند، رطوبت بالا، شستشو، آغشته شدن به بنزین و مواد روغنی، هیچکدام از این موارد نباید بر روی برچسب شبرنگهای ترافیکی تاثیر بگذارند. در دسته جهیزات ترافیکی، شبرنگ های ترافیکی جای دارند که می توانند برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال در صورتی که قصد راهنمایی جمعیتی را داشته باشید می توانید از شبرنگ ها استفاده کنید ، و یا در مواقعی که می خواهید محدوده ی یک مسیر را تعیین کنید. البته که کاربرد شبرنگ ترافیکی بسیار است و در این بخش کوتاه نمی گنجد.

 

شبرنگ ترافیکی

 

برچسب شبرنگ ترافیکی انواع مختلفی دارد که در میان آن ها می توانیم به شبرنگ اوری آمریکا،

شبرنگ کیوالایت، شبرنگ DM، شبرنگ لانه زنبوری و… اشاره کرد که هر کدام کاربرد های متفاوتی دارند ،

که به دلیل جنس ساخت شان می توانند انعطاف پذیری و طول عمر متفاوتی را داشته باشند.

 

شبرنگ ترافیکی


قیمت شبرنگ اورافول

شبرنگ اورافول بهترین جایگزین برای شبرنگ تی ای تی است و تمام کسانی که خرید اورافول انجام میدهند از خرید و استفاده ان راضی هستند و در محدوده زمانی ای که در حال حاضر هستیم و نبود شبرنگ تی ای تی شبرنگ اورافول المان بهترین گزینه برای استفاده است. شرکت فرتوترافیک در خدمت مشتریان خود می باشد و بسته به نیاز مشتری شبرنگ مورد نیاز وی را از جنس مد نظر و در اندازه دلخواه مشتری کاتر کرده و به دست مشتری می‌رساند.

شبرنگ ها انواع و اقسام مختلفی دارند و معمولاً مشتریان متناسب با کار خود و محصولی که مد نظر دارند نوع شبرنگ را انتخاب می کنند اما شبرنگ اوراکل از دیرباز مورد توجه بسیاری از پیمانکاران و مشتریان ما می باشد با توجه به اینکه در حال حاضر شبرنگ تی ‏ای تی در بازار موجود نیست شبرنگ اورافول انتخاب بسیار هوشمندانه ای است قیمت شبرنگ اورافول با توجه به مواد مصرفی برای تولید و چند ساله بودن آن تعیین می شود.

شبرنگ ترافیکی

شبرنگ ترافیکی اورافول آلمان

یکی از انواع شبرنگ ترافیکی، شبرنگ اورافول است. شبرنگ های اورافول آلمان با توجه به کیفیتی که دارند، دارای استاندارد ASTM می باشند. این مدل از استاندارد در واقع بالا ترین سطح استانداردی است که در جهان وجود دارد. این مدل از شبرنگ ها در دو رده ی ۷ ساله و ۱۰ ساله در کشور ما ایران به فروش می رسند. هر دو رده این شبرنگ های اورافول آلمان در ابعاد ۱۲۳ سانتی متر در ۵۰ متر تولید می شوند. رده های ۷ ساله این محصول بیشتر توسط تولید کننده های ملزومات و تجهیزات ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند و علت آن این است که کار با این مدل از شبرنگ ها راحت تر است.

شبرنگ های اورافول آلمان در رده ۱۰ ساله نیز بازتاب بالایی دارند. و دارای ویژگی پریسماتیک می باشند و این بدان معنی است که در ساخت آن الماسه بکار رفته است ‌و ویژگی بازتاب کنندگی آن را افزایش داده است.

قیمت شبرنگ ترافیکی

یکی از پرکاربرد ترین و با اهمیت ترین محصولی که در تولید تجهیزات ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد، شبرنگهای ترافیکی می باشد. شبرنگ ها با توجه به ساختاری که دارند در شب باعث دید بهتر افراد شده و همین مسئله باعث شده است که در تمام تابلو ها و علائم ترافیکی، این محصول به کار برده شود. همچنین شبرنگهای ترافیکی را بر روی لباس های کار نیز می توان نصب کرد. شبرنگ های ترافیکی معمولا بر اساس نوع و کیفیت در سه درجه شبرنگ ۳ ساله، ۷ ساله و ۱۰ ساله در بازار موجود می باشند، قیمت شبرنگ ترافیکی هم بسته به جنس، سایز، کیفیت، میزان بازتابش و مدل آن متفاوت بوده است.

شما می توانید با مراجعه به پشتیبانی سایت ما از قیمت شبرنگ ترافیکی مدنظرتان مطلع شوید.

شبرنگ ترافیکی

شبرنگ اورافول آلمان

یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین شبرنگهای ترافیکی، شبرنگ اورافول آلمان می باشد. این شبرنگ ترافیکی جزو آن دسته از شبرنگهای با کیفیتی می باشد. که با استفاده از آن ها می توانیم امنیت جاده ها و خیابان ها را افزایش دهیم. شبرنگ اورافول آلمان از ماده پی وی سی ساخته و تولید می شود و همین مسئله باعث شده است. که در برابر شرایط جوی مختلف و تابش شدید نور خورشید مقاوم بوده و عمر طولانی داشته باشد. همچنین با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد، به راحتی بر روی هر گونه سطحی قابل نصب می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *