شبرنگ تری ام امریکا-3m

شبرنگ تری ام امریکا-3m در دو رده شبرنگ تری ام ۷ ساله EGP و همچنین شبرنگ تری ام ۷ ساله AEGP ساخته شده است. طبق استاندارد های روز دنیا و تکنولوژی پیشرفته به صورت آنلاین توسط مجموعه ما نیز عرضه می شود. همچنین امکان ارسال لیست قیمت شبرنگ جهت خرید شبرنگ و ارسال محصول برای شهرهای مختلف امکان پذیر میباشد.

شبرنگ تری ام امریکا-۳m

شبرنگ ترافیکی شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا صفحه ای نورانی است که می تواند درخشش زیادی تولید کند. و از فاصله ی دور در جاده ها و نقاط تاریک قابلیت دید داشته باشد. شبرنگ تری ام امریکا-3m با مقاومت بالا در برابر ضربات و رطوبت در انواع مختلف تولید می گردد. شبرنگ نواری ۷ ساله برای استفاده در ساخت کفش و لباس کارکنان بسیار مناسب خواهد بود، هم چنین شبرنگ تری ام امریکا-3m و یا شبرنگ تری ام ۱۰ ساله برای ساخت انواع تجهیزات ترافیکی شامل تابلو، علائم ایمنی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

شبرنگ تری ام امریکا-۳m

بررسی تخصصی و اجمالی شبرنگ تری ام امریکا-۳m

شبرنگ تری ام امریکا-۳m شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا در عرض ۱۲۴ سانتیمتر و طول ۴۵ متر عرضه می گردد. این محصول دارای شفافیت بالا هم در روز و هم در شب می باشد. شبرنگ تری ام امریکا-۳m در رده های ۷ ساله ، ۱۰ ساله و ۱۲ ساله تولید می شود. این محصول درمقایسه بادیگر شبرنگ های ترافیکی دارای کیفیت و قیمت مناسب وطول عمر بیشتر ورنگ بهتر میباشد. و همچنین دارای قابلیت نصب آسان ، انعکاس نور بالا و بسیار مقاوم در برابر شکندگی میباشد. مجموعه ما بهترین قیمت شبرنگ تری ام امریکا-۳m را ارائه می دهد.

شبرنگ تری ام امریکا-۳m

دیگر موارد استفاده از شبرنگ ترافیکی:

وجود شبرنگ تری ام امریکا-3m در علائم ترافیکی به دلیل رانندگی در شب و افزایش دید رانندگان، دارای اهمیت زیادی می باشد. شبرنگ تری ام امریکا-3m به منظور حریم بندی و افزایش ایمنی منطقه به خصوص برای رانندگی در شب ، استفاده می شود.

  1. جهت هشداردادن به رانندگان و با هدف کاهش سرعت آنها
  2. در تابلوهای ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی مانند: تابلوها، استوانه ایمنی و مخروط ترافیکی و بشکه ایمنی

شبرنگ تری ام امریکا-۳m

دیگر ویژگی های شبرنگ m3 :

شبرنگ تری ام امریکا-3m دارای مزایای زیر می باشد:

درخشندگی اولیه زیاد ،زمان نور دهی طولانی ، دوام بالا ، قیمت مناسب.

باید توجه نمود که به منظورعملکرد مناسب علائم شب نما ، باید علائم در مکان مناسبی قرار گیرند که توانایی جذب نور توسط شبرنگ را داشته باشد.

شبرنگ تری ام امریکا-۳m

کیفیت شبرنگ به میزان نور منعکس شده از سطح آن بستگی دارد.میزان بازتاب شبرنگ ، توسط کارخانه  تولید کننده اعلام شده و همچنین به وسیله ی دستگاه رفلکتومتر قابل سنجش می باشد. شبرنگ ها قابل انعطاف بوده و قابلیت تحمل شرایط محیطی متفاوت را دارند. دو خاصیت مهم آنها : نور را به خوبی بازتاب می کند و پس از نصب شدن به سختی از سطح جدا می شوند. مجموعه ما ، در جهت خرید و فروش لوازم ایمنی ترافیکی پس از بررسی های انجام داده بر روی کالا های مشابه در بازار، این محصول را به دلیل رعایت استاندارد های لازم معرفی می نماید.

مزایا

– قابلیت انعطاف پذیری بالا
– ۱-دائمی و غیر قابل جداسازی
– ۲-دارای چسب قوی
– ۳-قابل استفاده در سطوح عمودی، صاف، منحنی و پر پیچ
– ۴-دارای گارانتی

شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا

شبرنگ های ترافیکی ورقه ای هستند که برای دید بهتر رانندگان به هنگام شب درعلائم راهنمایی رانندگی و تابلو های ترافیکی به کار برده می شوند‌. در واقع شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا یکی از انواع شبرنگ های ترافیکی می باشد که نسبت به دیگر شبرنگ ها از قابلیت شفافیت بیشتر چه در شب و چه در روز برخوردار می باشد و به راحتی نصب می شود. طول عمر این شبرنگ نیز نسبت به دیگر شبرنگ ها بیشتر بوده و از کیفیت و قیمت مناسبی هم برخوردار است. از ویژگی‌ های شبرنگ تری ام امریکا-3m می توان به درخشش و انعکاس نور بالای آن اشاره کرد. که در جاده ها و نقاط کم نور باعث می شود که از دور به خوبی دیده شود.

همچنین این شبرنگ در برابر ضربه و شرایط جوی متنوع می تواند بسیار مقاوم باشد و دچار آسیب دیدگی و شکنندگی نشود.

شبرنگ تری ام امریکا-۳m

خرید شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا

شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا جزو تجهیزات ترافیکی می باشد که در ۳ گرید ۷ ساله، ۱۰ ساله و ۱۲ ساله با عرض ۱۲۴ سانتی متر و طول ۴۵ متر تولید می شود. مدل ۷ ساله شبرنگ تری ام امریکا-3m معمولا برای ساخت کفش و لباس کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد. و مدل ۱۰ ساله این شبرنگ نیز اغلب در ساخت انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی به کار برده می شود. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید.

پخش شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا

شبرنگ تری ام امریکا-3m یکی از بهترین و پر فروش ترین نوع شبرنگ های ترافیکی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و استاندارد های لازمه را نیز دارا می باشد. شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا انعطاف پذیری بالایی داشته و با وجود چسب قوی که دارد بعد از نصب غیر قابل جداسازی و دائمی بوده و در سطوح عمودی، منحنی، صاف و پر پیچ قابل استفاده و به راحتی نصب می باشد. ما به پخش شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا مشغولیم و خرسندیم که توانسته ایم ارسال شبرنگ ترافیکی تری ام آمریکا را به سراسر ایران داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *