شرکت تولیدی ترمز پله غیر سایشی

شرکت تولیدی ترمز پله غیر سایشی

ترمز پله غیر سایشی یک کفپوش ضد لغزش به نام رمپ پله بوده است. و باعث شده در محیطهای داخلی و مرطوب. از پرکاربرد ترین ترمزها به شمار رود. مانند محیط های بهداشتی که به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تولیدی ترمز پله غیر سایشی را در طیف گسترده ای با بهترین مواد اولیه مرغوب چون پی وی سی تولید و به بازار ارائه می گرداند. تا با بهترین قیمت منطقی و منصفانه حتی کیفیت عالی به دست مصرف کنندگان برسد.

شرکت تولیدی ترمز پله غیر سایشی

شناخت انواع مدل ترمز پله

شرکت تولیدی ترمز پله غیر سایشی

ترمز پله غیر سایشی در برابر نوع سایشی ضد لغزندگی کمتری دارد و یکی از بهترین و خوب ترین نوع برای محیط های بهداشتی به شمار می رود.
همچنین راز نهفته ای که در بین ترمز پله غیر سایشی و ترمز پله سایشی قرار دارد. توانایی ضد لغزندگی بسیار فراوان که برای محیط های بهداشتی استفاده از آن بی فایده است. و توصیه نمی شود.
در حقیقت ترمز پله سایشی از مواد اولیه مرغوب یا دانه های ساینده به دست می آید. که حاوی نوکهای برنده و تیز، کریستال مانند هستند.
از دیگر انواع مدل ترمز پله. جنس PVC بوده که ویژگیهای بارز آن عبارتنداز. افزودن رمپ به دو طرف آن. ضد ساییدن مواد اولیه به کار رفته. طیف گسترده ای رنگ بندی. دارای چسبی ضد حرارت، ضد حریق و پاکیزگی راحت و….

همینطور ایستادگی در مقابل ضربه و سایش حتی چسبندگی خارق العاده به بتن و بسیاری از مصالح ساختمانی از ویژگیهای بارز بهترین ترمز پله سیلسی می باشد.

فروش ویژه ترمز پله غیر سایشی

شرکت تولیدی ترمز پله غیر سایشی

بهترین ترمز پله غیر سایشی. یک کفپوش با شیب نرم و ملایم نهفته در آغاز و پایانه. که می توان در محیط های پر تردد استفاده کرد.
همینطور این ترمز پله دارای آنتی باکتریاله. و دوام آن در برابر آب و مواد شستشو بسیار بالا و منحصر به فرد میباشد.
عملکرد و کارایی آن در نصب استخرها و حتی مکانهای بهداشتی مناسب بوده.
فروش ترمز پله غیر سایشی به طور مستقیم. سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است.

در ضمن. قیمت ترمز پله در بازار به نرخ روز محاسبه و به مردم اظهار می گردد. همچنین کیفیت و برندهای موجود در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار می باشد.

9 دیدگاه

  • سلام دکتری در بیمارستان شهید بهشتی هستم. این بیمارستان به این ترمز ها بشدت نیاز دارد. ممنون میشم برای فروش هماهنگی کنیم.

    • سلام خانم موذنی. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام خسته نباشید
    ترمز پله غیر سایشی در برابر نوع سایشی ضد لغزندگی کمتری دارد و یکی از بهترین و خوب ترین نوع برای محیط های بهداشتی به شمار می رود.
    همچنین راز نهفته ای که در بین ترمز پله غیر سایشی و ترمز پله سایشی قرار دارد توانایی ضد لغزندگی بسیار فراوان که برای محیط های بهداشتی استفاده از آن بی فایده است و توصیه نمی شود

  • سلام … تولید داخلی با کیفیت این محصولات و پوشش بازار داخلی زمینه اشتغال زایی فراوانی را به همراه داشته است. پوشش بازار داخلی در دنیای تحارت مدرن دیگر در کیفیت و در محیط داخلی سازمان خلاصه نمیشه و در واقع میشه گفت حتی با کیفیتی به مراتب پایین تر و با درپیش گرفتن استراتژی تمرکز در شبکه توزیع و بازاریابی و به ویژه خدمات پس از فروش، سلایق مشتری رو با استاندارد های تولید کننده شکل داد و باعث برتری و اثر هاله ای در ذهن مشتری شد. بنابراین مصرف کننده قیمت و کیفیت ایده ال رو از روند مطلوبیت خرید خارج میکنه و تمایلات خودش رو با سیاست های تولید کننده مطابقت میده و به این گمان مطلوبیت نهایی رو حاصل میکنه.

  • روز بخیر درباره افراد امضا کننده قرارداد لطفا شرح دهید که به چه صورت است

  • سلام.ترمز پله غیر سایشی در برابر نوع سایشی ضد لغزندگی کمتری دارد و یکی از بهترین و خوب ترین نوع برای محیط های بهداشتی به شمار می رود.
    همچنین راز نهفته ای که در بین ترمز پله غیر سایشی و ترمز پله سایشی قرار دارد توانایی ضد لغزندگی بسیار فراوان که برای محیط های بهداشتی استفاده از آن بی فایده است و توصیه نمی شود.
    در حقیقت ترمز پله سایشی از مواد اولیه مرغوب یا دانه های ساینده به دست می آید که حاوی نوکهای برنده و تیز، کریستال مانند هستند

  • سلام. وقتتون بخیر. بارها دیدیم که چقدر این محصول از آسیب ها و اتفاقات بد حین استفاده از پله ها جلوگیری کرده. خدا به کارتون برکت بده با تولید و فروش این محصول کاربردی تون

  • سلام عرض ادب من سایت شما با دقت خواندم و برام جذابین خواصی داشت که تا بحال نمی دانستم همچنین محصولی وجود داره خیلی جالب بود برام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *