فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی

 

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی. امروزه انواع مختلفی از تجهیزات برای درست به اجرا درآمدن قوانین راهنمایی و رانندگی. و همچنین کنترل ترافیک وارد بازار شده اند. که می توان به چراغ راهنمایی و رانندگی. به عنوان یکی از این تجهیزات اشاره کرد.همچنین از آن جایی که در حال تجربه جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در دنیای امروزی هستیم. به طبع تجهیزات ترافیکی نیز پیشرفت کرده اند. و همین امر نیز موجب شده است. تا انواع چراغ راهنمایی و رانندگی به بازار عرضه شوند.

اما آن چه که اهمیت دارد این است که حتما باید به سراغ فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی که خود تولید کننده در ایران می باشند بروید تا بتوانید با کیفیت ترین نوع چراغ راهنمایی و رانندگی را خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مشخصات چراغ راهنمایی و رانندگی و همچنین بهترین فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی آشنا کنیم.

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی

چراغ راهنمایی و رانندگی

چراغ راهنما که معمولا به چراغ راهنمایی و رانندگی نیز معروف است در اصل و همان طور که‌ میدانید وسیله ای است که در تقاطع جاده ها، پیاده روها، ورودی و یا حتی خروجی معابر به کار می رود و به عبارتی بهتر می توان گفت در اصل چراغ راهنمایی و رانندگی وظیفه ی راهنمایی کردن رانندگان را برعهده دارد. در واقع از جمله مزایای چراغ راهنمایی و رانندگی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1. موجب کاهش دادن تصادفات داخل شهر و خارج شهر
2. نظم دادن به عبور و مرور ماشین ها و همچنین عابرین پیاده رو
3. کاهش دادن ترافیک
بنابراین به دلیل اهمیت این تجهیزات و افزایش فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی توصیه می شود که به هنگام خرید به کیفیت آن ها دقت کنید.

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی

سازنده تابلو ترافیکی

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی عمدتا این نوع از تجهیزات را در انواع مختلفی در اختیار شما قرار می دهند. در واقع سازنده تابلو ترافیکی چراغ های راهنمایی و رانندگی را در انواع زمان بندی ها در اختیار شما قرار می دهند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

• چراغ راهنمایی و رانندگی با زمان ثابت :
زمان بندی در این چراغ های راهنمایی و رانندگی طبق وضعیت ترافیک اعمال می شود. و به عبارتی بهتر علاوه بر اینکه زمان ثابتی دارد. با افزایش رفت و آمد ها و حرکت های وسایل نقلیه نیز هیچ تغییری نخواهد داشت. فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی این نوع از چراغ ها را معمولا ارزان تر از سایر چراغ ها در اختیار شما قرار می دهند که البته هزینه نگهداری کمی را نیز از شما می گیرند.

• چراغ راهنمایی و رانندگی متغیر :
همان طور که از نام آن ها نیز مشخص است این نوع از چراغ ها نسبت به تغییرات و ترددها بسیار حساس هستند. و حتی دامنه مدت زمان چراغ سبز نیز به مقدار ترددی که در مسیرها وجود دارد وابسته است. اما در مورد چگونگی تنظیم‌ زمان های چراغ سبز باید گفت که با نصب شاخص هایی در مقدار فاصله های معینی از خط توقف و در همه ی مسیرهای متقاطع این میزان مدت تعیین می شود.

• چراغ راهنمایی و رانندگی نیمه‌ متغیر :
ساختاری ‌که این نوع چراغ ها دارند تقریبا همانند نوع متغیر هستند. البته عمده کاربرد این نوع در جاده های فرعی است.

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی

فروش انواع چراغ راهنمایی

فروش انواع چراغ راهنمایی و رانندگی در انواع لامپی، سولار و LED است که هر کدام دارای ویژگی های مختص خود هستند و معمولا فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی می کوشد تا این انواع مختلف چراغ ها را در اختیار شما قرار دهند.

• چراغ راهنمایی لامپی :

ممکن است فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی نوع لامپی را به شما پیشنهاد دهد که البته لازم است در ابتدا دقیقا با این نوع از چراغ راهنمایی و رانندگی آشنا شوید. در واقع چراغ راهنمایی لامپی که به چراغ چشمک زن و یا فلاشر لامپی نیز شناخته شده است. بسیار مقرون به صرفه است. چرا که از جمله ویژگی های بارز آن می توان به این امر اشاره کرد. که مصرف برق بسیار پایینی دارند وهمچنین دارای مقاومت بسیار مناسبی نسبت به گرما و رطوبت است. فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی این چراغ ها را به صورت تک خانه، دوخانه و سه خانه ارائه می دهد و رنگ آن نیز می تواند مختلف باشد. لازم به ذکر است که جنس این نوع از چراغ ها پی وی سی است.

• چراغ راهنمایی سولار :

این نوع از چراغ ها را فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی به نوع خورشیدی برای شما معرفی می کنند و همان طور که از نام آن ها نیز مشخص است بدون نیاز به برق کار می کنند و بنابراین می توانند از بهترین کاربردها برای جاده هایی باشند که انرژی برق ندارند. معمولا این نوع از چراغ ها می توانند به طور 7 شبانه روز در تاریکی و 14 شبانه روز در هوای نیمه ابری کار کنند. چراغ راهنمایی سولار یا خورشیدی در رنگ های زرد، سبز و قرمز تولید می شوند و حتی در هوای ابری نیز توانایی شارژ شدن را دارند. همچنین از ویژگی های دیگر این نوع از چراغ ها این است که در مقابل ضربه و شرایط آب و هوایی بد مقاومت بسیار بالایی دارند.

• چراغ راهنمایی LED :

این نوع از چراغ ها همان طور که از نام آن ها نیز می توان حدس زد از لامپ های ال ای دی. و یا چراغ های الکترونیکی کوچک ساخته شده اند که با برق کار می کنند. معمولا در بدنه آن ها از پلی کربنات استفاده می شود که مقاومت مناسبی در برابر ضربات و آب وهوای مختلف دارند. از ویژگی های خوب این نوع از چراغ ها این است که علاوه بر کم مصرف بودن آن ها، روشنایی بسیار خوبی نیز دارند.

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی

مشخصات فنی چراغ راهنمایی و رانندگی

از جمله ویژگی های مهم که برای خرید و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی باید به آن دقت کنید می توان به مشخصات فنی چراغ راهنمایی و رانندگی اشاره کرد. در واقع برای اینکه بتوانید اقدام به نصب این چراغ ها کنید باید در ابتدا به شرایط فیزیکی تقاطع ها، بارترافیکی و حتی تعداد پایه ها و نوع چراغ را نیز باید تعیین کنید و سپس با دقت به مشخصات فنی این چراغ ها اقدام به اجرای فونداسیون، کابل کشی، اسمبل و نصب پایه ها، نصب چراغ راهنمایی و معکوس شمار، کابل کشی داخلی، تنظیم و برنامه دهی به دستگاه فرماندهی اقدام کرد.

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی

همان طور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره کردیم از مهم ترین مزایای چراغ های راهنمایی و رانندگی این است که باعث کاهش خسارات و تلفات می شود. اما لازم است بدانید که برای استفاده از این نوع تجهیزات باید بهترین، با کیفیت ترین و همچنین با استاندارد ترین نوع چراغ ها را به کار ببرید تا از گذاشتن تاثیری منفی در میزان تصادفات و رفت و آمدها جلوگیری شود. به همین دلیل باید از فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی کمک بگیرید که معتبر باشد.

فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی

لیست قیمت چراغ راهنمایی

چراغ راهنمایی و رانندگی در انواع و اقسام مختلفی طراحی و تولید می شوند. و معمولا فروش آن به دلیل همین تنوع در قیمت های مختلفی انجام می شود. و بنابراین به همین دلیل نمی‌توان لیست قیمت چراغ راهنمایی. دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم.کافیست با فروشنده چراغ راهنمایی و رانندگی ما تماس گرفته. و اطلاعات دقیق در رابطه با قیمت این تجهیزات ترافیکی را کسب کنید.
البته این را نیز لازم است بدانید. که همچنین عواملی وجود دارند که می توانند. بر روی قیمت این چراغ ها موثر باشند. ‌که از جمله آن ها می توان به کیفیت. برند، مدل و نحوه خرید اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *