فروش عمده تابلو ترافیکی ۸ ضلعی

.فروش عمده تابلو ترافیکی ۸ ضلعی

فروش عمده تابلو ترافیکی ۸ ضلعی به صورت آنلاین رواج گسترده ای دارد و کمک می کند. تا فعالان این عرصه بتوانند در هر نقطه ای از کشور که ساکن هستند. خرید خود را انجام دهند تابلو علائم ترافیکی برای افزایش ایمنی راه ها و هدایت و کنترل ترافیک استفاده می شود. و نصب آن در جاده ها و خیابان ها می تواند از ایجاد بسیاری از خسارت های جانی و مالی جلوگیری کند.

فروش عمده تابلو ترافیکی 8 ضلعی

مشخصات تابلو ترافیکی ۸ ضلعی

مشخصات تابلو ترافیکی 8 ضلعی

تابلو ترافیکی ۸ ضلعی دارای مشخصات زیر می باشد:

  • دارای ۸ ضلع مساوی می باشد.
  • بدنه آن دارای گالوانیزه اصل است.
  • لانه زنبوری یا رده مهندسی نوع شبرنگ آن می باشد.
  • دارای رنگ الکترو استاتیک است.

تابلو ترافیکی جاده ای انواع مختلفی دارد که می توان به تابلوهای بازدارنده. تابلوهای جهت نما، تابلوهای اسامی معابر ک تابلوهای هشدار دهنده اشاره کرد. در شکل های ۸ ضلعی، مثلث، دایره و مستطیل تولید می شود. که از دو جنس آهن و ورق های گالوانیزه ساخته شده و در مدل های بدون فریم یا شهری. فریم دار و کارتن پلاست عرضه می گردد.

هر یک از تابلوهای جاده ای مفهوم خاصی دارند به عنوان نمونه تابلوهای بازدارنده به رانندگان نشان می دهد. که چه حرکاتی ممنوع است و با انجام آن مشمول جریمه می شوند. که می توان به تابلو سبقت ممنوع. ورود ممنوع و پاک ممنوع و بوق زدن ممنوع اشاره کرد.

برای جلوگیری از سردرگمی عابران و خودروها از تابلوی اسامی معابر استفاده می شود یکی دیگر از این ها تابلو های هشدار دهنده هستند و همان طور که از نامشان مشخص است در مورد خطرات پیش رو به رانندگان هشدار می دهند مانند تابلو جاده باریک می شود، تابلو پیچ پر خطر، تابلو جاده لغزنده و….

قیمت بهترین انواع تابلو ترافیکی ۸ ضلعی

قیمت بهترین انواع تابلو ترافیکی 8 ضلعی

تغییرات نرخ ارز و تورم باعث شده اند. قیمت بهترین انواع تابلو ترافیکی ۸ ضلعی دارای نوساناتی باشد. البته عواملی مانند نوع برند، کیفیت و قانون و عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

قبل از خرید تابلو ۸ ضلعی ترافیکی علاوه بر قیمت لازم است با مزیت های این نوع تابلو هم آشنا شوید. که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • تابلو ۸ ضلعی از سردرگرمی رانندگان در تقاطع جلوگیری می کند چون باعث می شود تا رانندگانی که در جهت مخالف در حال رانندگی می باشند بتوانند از پشت به راحتی علامت روی تابلو را تشخیص دهند.
  • این تابلو منعکس کننده نور است. که این سبب شده تا رانندگان در شب به راحتی بتوانند تابلو را مشاهده کنند. چون نور تابلو به سمت رانندگان تابیده می شود.
  • تمام استاندارد های روز دنیا. در ساخت آن رعایت شده است.
  • دوام و کیفیت بالای دارد و در مقابل شرایط آب و هوای مختلف مقاومت آن عالی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *