مراکز عرضه تابلو اخطاری میدان

مراکز عرضه تابلو اخطاری میدان

مراکز عرضه تابلو اخطاری میدان، گروه‌های تولیدکننده‌ی هستند که انواع علائم ایمنی و ترافیکی و تابلوهای راهنمایی رانندگی تک منظوره و چند منظوره به صورت چاپی یا برشی با بهترین کیفیت و ماندگاری طولانی با پایین ترین قیمت در اختیار متقاضیان این کالاهای تولیدی به صورت عمده قرار می‌دهند.

مشتریان این محصولات تولیدی بیشتر شهرداری‌ها، مکان‌های که تردد وسیله‌ی نقلیه در آن انجام می‌شود، مثل مراکز خرید بزرگ، یا برای نصب تابلو اخطاری میدان توسط شهرداری به کار برده می‌شود.

مراکز عرضه تابلو اخطاری میدان

مزیت‌های قابل توجه تابلو اخطاری شبرنگ

مراکز عرضه تابلو اخطاری میدان همان طور که وجود تابلوهای علائم رانندگی در مسیرها به رانندگان برای داشتن سفری امن کمک می‌کند. استفاده از تابلو اخطاری شبرنگ نیز باعث جلوگیری از بسیاری از اتفاقات خطرآفرین می‌شود. و با استفاده صحیح و به موقع می‌توان حداکثر امنیت را ایجاد نمود. این تابلوها به صورت مثلث و دور قرمز و رنگ پس زمینه‌ی سفید هستند. یکی از راس های این مثلث به سمت بالاتر نسبت به دیگر راس ها بوده. و هشدار در نظر گرفته شده درون این مثلث با رنگ مشکی نشان داده شده است.

تابلو هشدار شبرنگ با قابلیت تا شدن درون جعبه خود قرار می گیرد. و فضای را اشغال نمی کند. که همین امر موجب می شود تا رانندگان بتوانند، به راحتی آن را در داخل کیف ابزار خودرو خود قرار دهند. در هنگام خرابی خودرو و با تصادف که می‌تواند برای سایر رانندگان خطرآفرین باشد. مثلث را باز کرده و با فاصله از پشت خودرو، روی زمین قرار می‌گیرد.

این مثلث با قابلیت شبرنگ بودن در شب و یا از فاصله دور هم قابل مشاهده است.استفاده رایج این تابلو در مسیرهای ترافیکی است. و می‌توان آن را توسط پایه‌های طراحی شده. بر روی سطوح قرار داد. توجه داشته باشید که حدفاصل درست را در استفاده این تابلوها با خودرو را رعایت کنید.

فروش مستقیم تابلو اخطاری میدان

فروش مستقیم تابلو اخطاری میدان فروش تابلو اخطاری از بسیاری از مراکز تولید کننده آن به شکل بی واسطه برای مشتریان بسیار پایین در دسترس قرار می‌گیرد. برای مثال تابلو اخطاری میدان یکی از محصولات تولیدی است که شهرداری‌ها به عمده، آن را برای نصب در جاهایی که خود مدنظر دارند، خریداری می‌کنند.

فروش مستقیم علائم راهنمایی و رانندگی از شرکت تولیدی برای مشتریان و مصرف کنندگان آن یک دغدغه بوده است. شرکت‌های تولیدی با توجه به سابقه اجرایی، شناخت کافی و لازم نسبت به آیین‌نامه‌های مربوط به آن را داشته چهت تحویل محصول نهایی، تلاش می‌نماید.

این شرکت‌ها با ارائه اطلاعات درست به مشتریان همواره آن‌ها را راضی نگه دارد، تا آن‌ها با خیال راحت اقدام به خرید خود کنند و در هرگونه اختلاف و نابرابری استاندارها را می‌توان به صورت مستقیم مورد پیگیری قرار داد.

8 دیدگاه

  • سلام خیلی اطلاعات خوب و جامعی ارائه کردین مرسی از سایت خوب شما این تابلوها واقعا کاربردین

    • سلام وقتتون بخیر
      خرید فقط بصورت غیر حضوری داخل سایت هسش برای اطلاع از قیمت ها فرم موجود داخل سایت را پر کند تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام. اگر بخوام این محصول رو سفارش بدم چند روزه ارسال می کنید.؟

  • سلام خسته نباشید
    تابلو هشدار شبرنگ با قابلیت تا شدن درون جعبه خود قرار می گیرد و فضای را اشغال نمی کند، که همین امر موجب می شود تا رانندگان بتوانند، به راحتی آن را در داخل کیف ابزار خودرو خود قرار دهند.در هنگام خرابی خودرو و با تصادف که می‌تواند برای سایر رانندگان خطرآفرین باشد، مثلث را باز کرده و با فاصله از پشت خودرو، روی زمین قرار می‌گیرد ممنون از سایت خوبتون

  • سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم. کارشناسان سایت اطلاع رسانی کاملی در همه ساعات شبانه روز داشتن و بدون وقفه به سوالات پاسخ دادند ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  • سلام. همان طور که وجود تابلوهای علائم رانندگی در مسیرها به رانندگان برای داشتن سفری امن کمک می‌کند، استفاده از تابلو اخطاری شبرنگ نیز باعث جلوگیری از بسیاری از اتفاقات خطرآفرین می‌شود و با استفاده صحیح و به موقع می‌توان حداکثر امنیت را ایجاد نمود.این تابلوها به صورت مثلث و دور قرمز و رنگ پس زمینه‌ی سفید هستند، یکی از راس های این مثلث به سمت بالاتر نسبت به دیگر راس ها بوده و هشدار در نظر گرفته شده درون این مثلث با رنگ مشکی نشان داده شده است.

  • عمده سفارش می گیرید ای کاش سفارش تکی هم کنار کار هاتون قرار می دادید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *