خرید کلی رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

خرید کلی رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

خرید کلی رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه که یک محصول ترافیکی است. که از آن در چهار راه ها و بزرگراه ها استفاده می شود، میزان استفاده بالا از این کالا باعث شده تا برای خرید آن از روش کلی استفاده شود زیرا این شیوه هزینه های بسیار کمی را برای مشتریان گرامی ایجاد می کند. خرید کلی رفلکتور چشم گربه ای بازتابی در مدل های مختلفی انجام می شود که مشتریان گرامی می توانند هر یک از آنها را با توجه به نیاز خود تهیه کنند.

"</p

تولید بازتاب پلاستیکی یکطرفه

استفاده از رفلکتور چشم گربه‌ای یکطرفه یکی از راه‌های افزایش دید رانندگان در شب است. چشم گربه‌ای ترافیکی یک وسیله و ابزار برای کمک به رانندگان، افزایش ایمنی و افزایش دید در شب است. که با بازتاب نور کمک می‌کند و برای جلوگیری از تصادفات و حفظ امنیت استفاده می‌شود. تولید بازتاب پلاستیکی یکطرفه در انواع مدل‌های مختلف و از جنس پلاستیک یا فلز، انجام می‌شود. نصب این وسیله بسیار آسان بوده و با چسب اپوکسی یا چسب ترافیکی که یک چسب مستحکم و قوی است. و چسبندگی و مقاومت بسیار خوبی دارد به سطوح می‌چسبد. قیمت این ابزار به نوع آن بستگی دارد.

بدنه این وسیله در سه رنگ موجود است. قرمز، سفید و زرد که برای دید بهتر می‌باشد. این محصول ترافیکی هنگام انحراف خودروها از مسیر با لاستیک برخورد کرده و صدایی تولید می‌کند که راننده را هوشیار کرده و باعث جلوگیری از تصادفات می‌شود. به همین دلیل در مسیرها به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خصوصیات مهم رفلکتور چشم گربه ای بازتابی

رفلکتور چشم گربه ای نام یک محصول ترافیکی است که از آن به منظور جلوگیری از تصادف های رانندگی استفاده می شود. و استفاده از آن در جاده ها به منظور کنترل ترافیک رواج بسیار زیادی دارد. این محصول ارزشمند و کاربردی دارای مدل های مختلفی می باشد که از این موارد می توان به نمونه های بازتابی آن اشاره کرد.

این محصول بسیار مهم و ارزشمند دارای خصوصیات متعددی است که توجه به هر یک از آنها به مشتریان در زمان خرید کمک می کند که از اصلی ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهمترین خصوصیات این کالا نوع جنس آن می باشد زیرا این محصول در نمونه های پلاستیکی و فلزی تولید می شود که نمونه های فلزی آن دارای مقاومت بسیار زیادی هستند.
  • از دیگر خصوصیاتی که می توان برای این کالا بیان کرد رنگ بندی های متنوع آن می باشد که از رنگ های این نوع رفلکتور می توان به رنگ های زرد و نارنجی اشاره کرد.
  • این کالا در دو نوع پایه دار و بدون پایه تولید می شود که نمونه های پایه دار آن به راحتی بر روی زمین به کمک دریل و بر روی آسفالت نصب می شوند.

"</h3

بازتاب پلاستیکی یکطرفه

رفلکتور چشم گربه‌ای یکطرفه ترافیکی از تجهیزات ترافیکی و پارکینگی پرفروش است. که برای امنیت رانندگان استفاده می‌شود و یک محصول بسیار مهم است. چشم گربه‌ای ترافیکی یا بازتاب پلاستیکی یکطرفه دارای LED است که شب هنگام مسیر را به رانندگان مشخص می‌کند. و باعث کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای می‌شود. همچنین به عنوان جداکننده پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث حفظ نظم می‌شود. این محصول باید بتواند از مقاومت بالایی در برابر فشار برخوردار باشد تا هنگام وارد شدن فشار و عبور خودرو خرد نشود.

از چشم گربه‌ای پلاستیکی ترافیکی در جاده‌ها، مشخص کردن مرز پارکینگ، مشخص شدن مسیر رانندگان، حاشیه پرتگاه‌ها، جداسازی خیابان‌ها و… استفاده می‌شود. این وسیله دارای مزایایی از جمله مقاومت در برابر فشار تا چند تن، مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر رطوبت و عدم پوسیدگی، مقاوم در برابر ضربه و.. است.

قیمت عمده رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

میزان استفاده بالا از رفلکتور های چشم گربه ای باعث شده تا همواره قیمت و بهای این محصول برای مشتریان گرامی مهم باشد. و زمانی که قیمت این کالا به تعادب و ثبات برسد، سطح تقاضا برای خرید و سفارش آن نیز بیشتر خواهد شد. قیمت رفلکتور چشم گربه ای به صورت عمده مناسب ترین قیمتی است که مشتریان می توانند برای تهیه این محصول بپردازند.

قیمت گذاری هر یک از نمونه های یکطرفه این محصول با توجه به قانونی به نام قانون عرضه و تقاضا انجام خواهد شد. که طبق این روش هر چه تقاضا برای سفارش رفلکتور افزایش پیدا کند، میزان عرضه آن نیز بیشتر می شود. که این امر باعث ایجاد ثبات در نرخ این نوع کالا خواهد شد و همه افراد می توانند به راحتی این محصول را تهیه کنند.

خرید بازتاب پلاستیکی یکطرفه

خرید بازتاب پلاستیکی یکطرفه یا رفلکتور چشم گربه‌ای یکطرفه که اکثرا در خیابان‌های یکطرفه استفاده می‌شود، با بالاترین تکنولوژی تولید می‌شود. و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار هستند، ویژگی‌های بهتری نسبت به گلمیخ‌ها دارد، بهتر است. این وسیله مصرف زیادی در پروژه‌های ترافیکی دارد. و برای ایمن سازی معابر شهری و جاده‌ای، جدا کردن پارکینگ‌ها، نظم دادن، مشخص کردن مسیر رفت و آمد و… نیز کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازتاب پلاستیکی یکطرفه در ابعاد و اندازه‌های گوناگون و استاندارد و در رنگ‌های سفید و زرد و سفید که دید بهتری در شب دارند تولید می‌شود.

این وسیله با بازتاب نور به چشمان رانندگان، باعث جلوگیری از بروز تصادفات و سانحه می‌شود. این وسیله از کیفیت بالایی برخوردار است تا هنگام عبور خودرو و فشار و وزن زیاد روی آن یا هنگام بارش باران و وجود رطوبت، ترک نخورد و از بین نرود.

قیمت عمده رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

چشم گربه ای پلاستیکی یکطرفه

رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه یکی از مهمترین محصولات در تجهیزات ترافیکی و پارکینگ است که به منظور بهبود دید در شب، استفاده می شود. چشم گربه ای پلاستیکی یکطرفه باید مقاومت بالایی در برابر فشار تا حدود چند تن را داشته باشد تا در اثر برخورد با ماشین های سنگین خرد نشود. از این وسیله در ساخت جاده ها یا مشخص کردن مرز ها در پارکینگ ها استفاده می شود. همچنین در حاشیه خطرناک جاده ها، عوارضی ها، لبه پرتگاه و پارکینگ ها کاربرد دارد. مواد تشکیل دهنده این محصول از مرغوب ترین مواد تشکیل شده و به مرور زمان دچار کدر و مات شدن نمی شود.

قیمت چشم گربه ای

چشم‌ گربه ای از جنس پلاستیک ساخته شده است و در روز نور خورشید را ذخیره می کند و در شب به صورت چشمک زن برای دید بهتر رانندگان استفاده می شود. بسته به نوع و جنس و اندازه قیمت چشم گربه ای می تواند متغیر باشد. چشم گربه ای در ۲ حالت یک طرفه دو طرفه تولید می شود. جنس نگین های آن از جنس پلی کربنات ساخته شدند. فرق بین چشم گربه ای یک طرفه و دو طرفه در این است که در دو طرفه هر دو سمت دارای نگین است. رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه سولار پیشرفته ترین نوع این محصول می باشد. برای گرفتن قیمت دقیق می توانید از کارشناسان مجموعه ما کمک بگیرید

سرعت گیر چشم گربه ای

سرعت گیر چشم گربه ای نوعی از سرعت گیر است که در بزرگراه ها، جاده ها، اتوبان ها، خیابان ها استفاده می شود از کاربرد های آن می توان به خط کشی های به شکل محوری در قسمت مخصوص عابرین، نصب به صورت عرضی در پلیس راه ها و عوارضی ها در بخش کارگاه های راهسازی اشاره کرد. در واسرعت گیر خورشیدی چشم گربه ایی در روز روشنایی را ذخیره می کند و در شب با چشمک زدن موجب هدایت رانندگان می شود در مسیر درست می شود. اگر قصد خرید رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه و یا سرعت گیر را دارید. با ارتباط با مشاوران ما می توانید اطلاعات خوبی را در این زمینه بدست آورید.

رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

قیمت گل میخ چشم گربه ای

قیمت گل میخ چشم گربه ای ترافیکی مانند بقیه محصولات بسته به نوع، مدل و متریال به کار برده شده دارای قیمت های متفاوتی می باشد. قطعا هر شخصی به عنوان خریدار به دنبال خرید با پایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت می باشد. اما همانطور که می دانید کیفیت بالا موجب می شود که قیمت محصول هم بالاتر برود قیمت این محصول حتی به نحوه ارتباط با تامین کننده این محصول هم بستگی دارد. خرید به صورت عمده می تواند شامل تخفیفاتی نیز بر روی سایت می شود. برای دانستن قیمت انواع رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه و گل میخ چشم گربه ای می توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

چشم گربه ای در جاده ها

این محصول در جاده ها در جهت هدف خاصی نصب می شود. یکی از کاربرد های استفاده از چشم گربه ای در جاده ها تابیدن نور در چشم رانندگان است که همین کار باعث می شود توانایی دید فرد در شب افزایش پیدا کند و از مسیر منحرف نشود. از دیگر کاربرد این وسیله بالا بردن سطح ایمنی مسیر ها می باشد. در زمان هایی که شرایط آب و هوای نامساعد است کمک زیادی به راننده برای ماندن در مسیر می کند. این محصول در انواع مختلفی وجود دارد که بر اساس نوع کارکرد هر کدام در مسیر های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه در جاده ها می توانید از سایت ما در جهت خریدی ایمن، آسان و به صرفه استفاده کنید

چشم گربه‌ای سولار

چشم گربه‌ای سولار یک ابزار ایمنی پرکاربرد است که باعث برقراری نظم و امنیت شده و به عنوان جداکننده مسیرهای پر خطر مثل پیچ‌های تند، سرعتگیر و… استفاده می‌شود و کاهش حوادث و تصادفات را به دنبال دارد. چشم گربه‌ای در سطح جاده‌های درون شهری و برون شهری استفاده می‌شود. این محصول ترافیکی با بازتاباندن نور به چشم رانندگان، دید آن‌ها را افزایش می‌دهد و از بروز تصادفات احتمالی و ایجاد آسیب و خسارت ناشی از آن جلوگیری می‌کند. این ابزار ترافیکی سولار در دو نوع رفلکتور چشم گربه‌ای یک طرفه و دو طرفه وجود دارد.

این ابزار طوری طراحی شده است که به شارژ شدن توسط باتری نیازی ندارد و در طول روز با سلول‌های سیلیکونی که دارد نور خورشید را جذب و ذخیره کرده و شارژ می‌شود.

رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

 

چشم گربه‌ای یک طرفه سولار پلاستیکی

چشم گربه‌ای یک طرفه سولار پلاستیکی برای امنیت بیشتر رانندگان به کار می‌رود. رفلکتور چشم گربه‌ای یک طرفه سولار با انحراف راننده از مسیر اصلی به لاین مخالف و یا کنار جاده‌ها به لرزش درآمده و راننده را آگاه می‌کند. این محصول دارای LED هایی است که مسیر را در شب نشان می‌دهد. چشم گربه‌ای پلاستیکی از جنس پلی اتیلن مقاوم بوده و در برابر شرایط جوی مختلف، مقاوم است. از ویژگی‌های دیگر این وسیله ایمنی می‌توان به مقاومت در برابر اشعه فرابنفش مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر فشار اشاره کرد. که باعث می‌شود تا هنگام عبور ماشین‌های سنگین آسیبی وارد نشود.

چشم گربه‌ای سولار

چشم گربه‌ای سولار یک ابزار ایمنی پرکاربرد است که باعث برقراری نظم و امنیت شده و به عنوان جداکننده مسیرهای پر خطر مثل پیچ‌های تند، سرعتگیر و… استفاده می‌شود و کاهش حوادث و تصادفات را به دنبال دارد. چشم گربه‌ای در سطح جاده‌های درون شهری و برون شهری استفاده می‌شود. این محصول ترافیکی با بازتاباندن نور به چشم رانندگان، دید آن‌ها را افزایش می‌دهد. و از بروز تصادفات احتمالی و ایجاد آسیب و خسارت ناشی از آن جلوگیری می‌کند. این ابزار ترافیکی سولار در دو نوع رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه و دو طرفه وجود دارد.

این ابزار طوری طراحی شده است که به شارژ شدن توسط باتری نیازی ندارد. و در طول روز با سلول‌های سیلیکونی که دارد نور خورشید را جذب و ذخیره کرده و شارژ می‌شود.

تولید کننده بازتاب پلاستیکی یکطرفه

تولید کننده بازتاب پلاستیکی یکطرفه به خوبی می داند که باید این محصول از جنسی مرغوب ساخته شود. برای خرید کلی رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه، باید به این موضوع بسیار دقت فرمایید. چرا که جنس مرغوب، بیش از هر چیزی در این رفلکتور ها مهم می باشد. از آنجایی که رفلکتور ها یا همان بازتاب کننده های نور در وسط جاده ها نصب می شوند و در برابر ضربات متعدد خودرو ها قرار می گیرند، پس لازم است از مرغوبیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد. رفلکتور های چشم گربه ای از جنس های آلومینیومی، پلاستیکی و پلی اتیلن فشرده ساخته می شوند. تا حداکثر مقاومت را در برابر ضربات متعدد خودرو ها داشته باشند.

رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

چشم گربه‌ای یک طرفه سولار پلاستیکی

چشم گربه‌ای یک طرفه سولار پلاستیکی برای امنیت بیشتر رانندگان به کار می‌رود. رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه سولار با انحراف راننده از مسیر اصلی به لاین مخالف و یا کنار جاده‌ها به لرزش درآمده و راننده را آگاه می‌کند. این محصول دارای LED هایی است که مسیر را در شب نشان می‌دهد. چشم گربه‌ای پلاستیکی از جنس پلی اتیلن مقاوم بوده و در برابر شرایط جوی مختلف، مقاوم است. از ویژگی‌های دیگر این وسیله ایمنی می‌توان به مقاومت در برابر اشعه فرابنفش مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر فشار اشاره کرد. که باعث می‌شود تا هنگام عبور ماشین‌های سنگین آسیبی وارد نشود.

رفلکتور چشم گربه ای

شاید شما نام رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه را نشنیده باشید اما به طور قطع آنها را در خیابان ها دیده اید. رفلکتورها بازتابنده های نوری هستند.  آنها از جنس پلاستیک فشرده و پلیمری ساخته می شوند.از جمله وظایف آن می توان به بازتاباندن نور و دادن هشدار به رانندگان در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد اشاره کرد، منبع نوری که داخل این نوع سازه ها وجود دارد، باعث شده تا نام  آنها چشم گربه ای باشد. در بسیاری از جاده ها به عنوان جدا کننده مسیر مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین رنگ اغلب این نوع تجهیزات زرد است. استفاده از شبرنگ و نور در رفلکتور باعث می شود که در هنگام شب بدرخشد.

16 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر از بازتاب دهنده های چشم گربه ای پلاستیکی به صورت عمده و تعداد بالا هم میشه سفارش داد؟

    • سلام جناب اصغری عزیز
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  • سلام خدا قوت خسته نباشید محصولات چشم گربه ای باعث میشه که در مصرف برق صرفه جویی بشه و در مسیر بسیار از کاهش تصادفات جلوگیری میکنه

  • سلام به نظر من محصولات عالین حالا هر کس نظر خودشو داره ولی محصولات عالی زحمت کشیدین دمتون گرم

  • سلام شبتون بخیر
    خواستم اینجا اعلام کنم من امروز محصولم بدستم رسید و خیلی راضیم و میگم کاشکی خیلی وقت پیش با این سایت آشنا میشدم و محصولاتم رو اینجا خریداری میکردم.

    • سلام دوست عزیز
      لطفا جهت اطلاع بیشتر فرم موجود در سایت رو پر کنید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند

  • سلام و خدا قوت
    یکی از مهمترین خصوصیات این کالا نوع جنس آن می باشد زیرا این محصول در نمونه های پلاستیکی و فلزی تولید می شود که نمونه های فلزی آن دارای مقاومت بسیار زیادی هستند.از دیگر خصوصیاتی که می توان برای این کالا بیان کرد رنگ بندی های متنوع آن می باشد که از رنگ های این نوع رفلکتور می توان به رنگ های زرد و نارنجی اشاره کرد.

  • سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنند تا مشتری همیشگیتون بشن.

  • با سلام . ممنون از مطالب مفیدی که درباره این رفلکتور ها ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم و بسیار مفید بود . برای من بسیار ارزشمند است که با شما همکاری کنم. لطفا راههای ارتباطی شرکتتون رو برایم بفرستید و من را برای خرید حضوری و سفارش آنلاین راهنمایی کنید . ممنون از سایت خوبتون

  • سلام. خسته نباشید.رفلکتور چشم گربه ای نام یک محصول ترافیکی است که از آن به منظور جلوگیری از تصادف های رانندگی استفاده می شود و استفاده از آن در جاده ها به منظور کنترل ترافیک رواج بسیار زیادی دارد، این محصول ارزشمند و کاربردی دارای مدل های مختلفی می باشد که از این موارد می توان به نمونه های بازتابی آن اشاره کرد. این محصول بسیار مهم و ارزشمند دارای خصوصیات متعددی است که توجه به هر یک از آنها به مشتریان در زمان خرید کمک می کند

  • روز بخیر دوست عزیز بیشتر حجم سفارش باید چقدر باشد تشکر از سایت خوب تان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *