مرکز فروش شبرنگ و روزرنگ در تهران

مرکز فروش شبرنگ و روزرنگ در تهران

روزرنگ و شبرنگ لیبلی هستند که در واقع باعث انعکاس نور می شوند. طوری که فکر می کنید نور در پشت آن ها قرار دارد. حتما شما این برچسب های منعکس کننده را که لیبل های براقی هستند، در خیابان ها و تجهیزات ترافیکی مشاهده کرده اید. خاصیت این لیبل ها در این است که بتوان مسیر درست را در شب و یا حتی روز، تشخیص داد. اما این لیبل ها مزیت های دیگری نیز دارند که در ادامه در این مورد بحث می کنیم. برچسب های منعکس کننده از مقاومت بالایی برخوردار هستند و نگرانی از بابت جنس و شکنندگی آن وجود ندارد.

یعنی شما می توانید با خیالی راحت آن ها را تهیه کنید و در مکان دلخواه خود نصب کنید.

جهت دریافت لیست قیمت عمده و به روز روزرنگ و شبرنگ ترافیکی درانواع شبرنگهای لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و پریسماتیک و… بصورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله و شبرنگ ۱۰ساله با شماره های روی سایت تماس حاصل فرمایید.

روزرنگ و شبرنگ

شبرنگ و روز رنگ

شبرنگ و روز رنگ از تفاوت و شباهت های زیادی برخوردار هستند که البته تشخیص آن مشکل است. به عنوان مثال تشخیص روزرنگ و شبرنگ در روز کار آسانی نیست و تقریبا غیر ممکن است که این دو را از یکدیگر تشخیص دهید. اما در شب، این تشخیص راحت تر است. چراکه شبرنگ ها نور بیشتری از خود منعکس می کنند و باعث دید بیشتری می شوند. تشابه هر دوی آنها در چسبندگی فوق العاده آنها می باشد و در این مورد هیچ تفاوتی با هم ندارند.

روزرنگ و شبرنگ در مرکز فروش شبرنگ تهران :

روزرنگ محصولی است پشت چسب دار که امکان برش با دستگاه کاتر پلاتر برای این محصول فراهم میباشد. روزرنگها در عرض های ۶۰سانتیمتر و ۱٫۲متر قابل ارائه میباشند.

روزرنگ و شبرنگ

فروش عمده شبرنگ تهران درمجموعه ترافیک ساز :

مرکز فروش و پخش انواع روزرنگ و شبرنگ در تهران و سایر نقاط ایران از طریق مجموعه ما امکان پذیر میباشد.

روزرنگ ترافیکی

روزرنگ ترافیکی، همان برچسب های منعکس کننده نور هستند که نور را در روز منعکس می کنند و باعث تشخیص درست مسیر برای افراد می شوند. در واقع روز رنگ ها به این علت نام گذاری شده اند که در برابر نور خورشید و یا حتی نور چراغ، نوری منعکس نمی کنند. حتی اگر نوری هم منعکس کنند به اندازه شبرنگ ها نیست. این نوع برچسب ها در شب هیچ تابشی از خود ندارند و در روز با نوع دیگر آن یعنی شبرنگ هیچ تفاوتی نخواهند داشت. این نوع روزرنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی و طبیعی دارند.

روزرنگ و شبرنگ

مزایای استفاده از روزرنگ ترافیکی

در این قسمت از مقاله سعی داریم به طور مختصر مزایای استفاده از روزرنگ ترافیکی را برای شما شرح دهیم. به طور کلی روزرنگ و شبرنگ ها برای پوشش اجسام و مکان های مختلفی که نام بردیم استفاده می شود. یکی از مزیت های روز رنگ ترافیکی این است که در انتخاب رنگ دست مشتری باز است و خیلی راحت می تواند انتخاب کند. مزیت مهم دیگر این برچسب های ترافیکی، قیمت مقرون به صرفه آن است که برترین مزیت آن به شمار می رود. روز رنگ ها را می توان به راحتی در مکان های دیگری به جز لوازم و تجهیزات ترافیکی نیز نصب کرد. به عنوان مثال می توانید در مکان های مختلفی از خانه خود نصب کنید و ایده ای جدید خلق کنید‌.

نوار شبرنگ

نوار شبرنگ بیشتر اوقات در مکان هایی که خواستار توجه زیاد می باشد نصب می شود. به عنوان مثال، لوازم و تجهیزات ترافیکی، لوازم راهنمایی و رانندگی، لباس کارکنان راه و شهرسازی، ادارات و… این روزرنگ و شبرنگ ها باعث می شود تا نور منعکس شده توجه ما را به سمت سوژه جلب کند و از بروز اتفاقات جلوگیری شود.

خرید روزرنگ ترافیکی

برای خرید روزرنگ ترافیکی راه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید برای خرید روزرنگ و شبرنگ به فروشگاه های حضوری معتبر محل خود بروید و اطلاعات کاملی در این حوزه کسب نمایید.
همچنین می توانید به صورت آنلاین و با جستجو در سایت های معتبری که وجود دارند خرید خود را انجام دهید. شرکت ما نیز از مشاوران زبده ای برخوردار است که به صورت آنلاین و بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *