پخش تابلو ترافیکی تهران

مرکز پخش تابلو ترافیکی تهران

پخش تابلو ترافیکی تهران در سراسر ایران از این سایت انجام می گیرد. در قدیم بخاطر نبود امکانات و تجهیزات استفاد از تابلوهای ترافیکی امکان پذیر نبود و بیشتر از چراغ ها استفاده می کردند.

اما امروزه هم تعداد ماشین ها زیاد شده و هم رفت آمد ها باعث شده که خطرات جاده ای و تصادفات رانندگان را تهدید کند.

برای همین وزارت راه و انتظامات سالهات با امکان بروز و پیشرفته ای به تولید و ساخت تابلوهای ترافیکی پرداخته است و آنها را در درون شهر و خارج از شهر نصب کرده است.

همانطور که می دانید تابلوهای ترافیکی رانندگان را از خطرات زیادی محفوظ نگه می داد و به آن ها راهنمایی کرده که مسیرها را بهتر بشناسند.

علاوه بر این وجود تابلوهای ترافیکی در جاده های دورن شهری و برون شهری باعث اهمیت و کنترل سرعت رانندگان است و باعث می شود تا مسافران از خطرات و تصادفات ایمن باشند.

پخش تابلو ترافیکی

پخش تابلو ترافیکی تهران

پخش تابلو ترافیکی چگونه است؟ معمولا تابلوهای ترافیکی به ۳ دسته تقسیم می شوند و هر کدام دارای تعداد زیادی هستند که راننده را از همه حوادث ها مطلع کرده و اخطار می دهند.

به طور کلی تابلوهای ترافیکی به تابلوهای خطر، انتظامی و اطلاعاتی تقسیم می شوند.

تابلوهای خطر: این دسته از تابلوها نشان دهنده این است که به راننده هشدار می دهد که سرعت خود را کم کرده و حد فاصل خود را با ماشین جلویی و بغل دستی رعایت کند.

علایم انتظامی: تابلوهای انتظامی برای کنترل سرعت و عکس و فیلم برداری در هنگام مسیر و پشت چراغ هاست‌.

تابلوهای اطلاعاتی: این تابلوها برای این نصب می شوند که مسیرهای ترافیکی و عوارضی ها را اطلاع دهند.

البته علائم این تابلوها بسیار زیادند که ما به چند نمونه از آن اشاره کرده ایم.

تولید تابلوهای ترافیکی در ایران

تابلو ترافیکی در شرکت های مختلف ساخته می شوند و مواد اولیه و بروزی که در تولید آن بکار می برند نشان دهنده طول عمر و کیفیت تابلو می باشد.

تابلوهای ترافیکی توسط شرکت های مختلف در ایران تولید و از طریق مراکز مخصوص به فروش می رسند.

قیمت انواع تابلوهای ترافیکی

تعداد تابلوهای ترافیکی بسیار زیاد است که هر کدام نشان دهنده یک علامت می باشد که به رانندگان باید تمامی این علائم را حفظ باشند و بدانند.

بنابراین قیمت انواع تابلو بستگی به سایز، ابعاد، رنگ و مواد بکار رفته در ساخت آن است که می توانید برای اطلاع از آن ها با این سایت ارتباط برقرار کنید.

خرید تابلوهای ترافیکی ارزان

پخش تابلو ترافیکی تهران

تابلوهای ترافیکی در مدل های مختلفی و ابعاد متفاوت تولید می شوند و از طریق فروشگاه ها برای خرید قرار می گیرند.

اگر بدنبال تابلوهای ترافیکی ارزان قیمت با کیفیت بالایی هستید کافیست از طریق همین مرکز فروش اقدام نمایید.


تولید تابلو ترافیکی

در حال حاضر تابلوهای ترافیکی نقش بسیار اساسی و مهمی را در کنترل عبور و مرور درست و صحیح خودرو ها نیز ایفا می کنند. بنا براین می توان گفت که تولید تابلو ترافیکی و نصب صحیح و کاربردی این تابلو ها در سطح شهر در واقع می تواند باعث هدایت کردن هرچه بهتر رانندگان می شود و همچنین تداخل، ترافیک و تصادف ها را نیز به شدت کاهش میدهد. یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در استفاده از این تابلو های ترافیکی تعمیر و نگهداری صحیح از آنها می باشد. شرکت فرتو ترافیک سال هاست که در زمینه تولید و پخش تابلو ترافیکی در حال فعالیت است.

تولیدی تابلو ترافیکی

در واقع جنس مواد برای تابلو هایی که توسط شرکت فرتو ترافیک و در تولیدی تابلو ترافیکی ما تولید می گردد. و در پخش تابلو ترافیکی توضیع می گردد، و سپس درون شهر در مکان های مشخص نصب می شوند بصورت دور دار و لبه گردان نیز می باشد. بدنه تابلو ها نیز از ورق های روغنی و با ضخامت ۵.۱ میلیمتر نیز می باشند. آن هم به منظور استحکام بیشتر لبه هایی که در اطراف تابلو با دو خم عمود بر هم و توسط قالب نیز فرمدهی شده اند.

مرکز فروش تابلو ترافیکی

در واقع تابلو های ترافیکی تولید شده در شرکت فرتو ترافیک که توسط مرکز فروش تابلو ترافیکی ما به فروش می رسد. و شما عزیزان به راحتی می توانید آنها را خریداری کنید. اکثرا در قسمت تابلو های شهری به صورت فریم دار می باشد. و اطراف تابلو نیز به صورت یکپارچه دارای فریم بوده و این خود به تابلو استحکام زیادی می دهد . ضمنااین خود باعث می شود که تابلو ها فاقد لبه های تیز و برنده باشند. برای خرید انواع تابلو ترافیکی شهری و جاده ای فقط کافیست تا با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

مرکز خرید تابلو ترافیکی

در حال حاضر تابلو مورد استفاده در جاده و یا تابلو های برون شهری از تابلو های ترافیکی با حالت دور دار و یا لبه بردگردان نیز برای آزاد راه ها و بزرگراه ها نیز استفاده می شوند. همچنین برای سایر راه ها نیز از تابلو های ترافیکی که که از ورق های گالوانیزه و به صورت ساده است نیز استفاده می شود. و این بدیهی است که استحکام تابلو ورق ساده به مراتب بسیار کمتر از حالت فریم دار آن می باشد. پخش تابلو ترافیکی و مرکز خرید تابلو ترافیکی شرکت فرتو ترافیک همه روزه آماده ارائه خدمات به شما پیمانکاران و مشتریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *