پخش مستقیم چراغ راهنمایی سولار

پخش مستقیم چراغ راهنمایی سولار

پخش مستقیم چراغ راهنمایی سولار . عرضه کننده چراغ راهنمایی سولار کالاهایی را عرضه می کند. که از جهات گوناگونی کیفیت خوبی دارند. آنها از متریال عالی ساخته شده و استاندارد نیز می باشند. باید بگوییم که مشتریان قادر هستند. تا با مراجعه به مرکز اصلی فروش چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی و یا معمولی این کالاها را به گونه عمده سفارش دهند. که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. ضمن اینکه توزیع کننده آنان را به همه نقاط ایران ارسال می نماید. چراغ راهنمایی چشمک زن نقش مهمی در سیستم کنترل افراد دارد.

"</p

ویژگی‌های مهم چراغ راهنمایی چشمک زن

امروزه در مناطق بیرون و یا هم درون شهر برای اینکه برق زیادی به مصرف نرسد‌. از چراغ های راهنمایی رانندگی چشمک زن استفاده می شود. که با انرژی خورشید کار می کند. به این شکل نه شاهد اتلاف انرژی هستیم و نه هم هزینه ای در برخواهد‌ داشت. پنل هایی که در آنان به کار رفته اند کیفیت خوبی داشته و در برابر سرما. نور خورشید، گرما و تندبادها مقاوم اند. باران و برف هم به این محصولات آسیبی نمی رساند و باعث از ایجاد اختلال در روند تبدیل انرژی نمی گردد. از باتری های قوی برخوردار بوده که برق را به خوبی ذخیره کرده و به نوعی رها نمی کند.

آنان به راحتی در هر منطقه ای قابلیت نصب را دارند و نیازی به تعمیرات اساسی نخواهند داشت. از پایه های قوی، چراغ های کم مصرف خوب و همینطور سایر لوازم با کیفیت دیگر برخوردار می باشند.

"</p

تولید کنندگان چراغ راهنمایی سولار

تولید چراغ راهنمایی رانندگی ایرانی که در داخل کشور که از بازار فروش خوبی برخوردار بوده است. همینطور می بینیم که برخی از شرکت های تجاری آنان را به کشورهای بسیار زیادی صادر می کنند که به علت نرخ و کیفیت مناسب با استقبال نیز مواجه شده اند. در کنار این بازار داد و ستد عمده آنها در انواع مختلف داغ بوده و سودآوری خوبی دارند.

روی هم رفته امروزه شاهد خرید و فروش چنین کالاهایی از طریق آنلاین نیز می باشیم. که آنان را فروشنده به شهرهای متفاوتی از کشور ارسال می کند، این کار نه تنها باعث شده تا خرید برای مشتریان راحت شود. بلکه از نظر اقتصادی توجیه پذیر بوده و وقت زیادی را هم در بر نخوا‌هد گرفت و کالا سریع به دست درخواست دهنده می رسد.

چراغ راهنمایی رانندگی سولار

چراغ راهنمایی رانندگی سولار یا خورشیدی با پنل خورشیدی که در قسمت بالایی دارد، نور خورشید را جذب کرده و به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. شارژر خورشیدی ولتاژ را تنظیم و باتری را شارژ می‌نماید و در نتیجه ال ای دی  روشن می‌شود. امروزه تقریبا در کل جهان از چراغ راهنمایی سولار یا خورشیدی استفاده می‌شود، زیرا مزایای زیادی دارد. با استفاده از این وسیله مصرف انرژی برق و همچنین هزینه‌های برق به شدت کاهش می‌یابد، آسیبی به محیط زیست نمی‌رسد، چون انرژی برق توسط خودش تولید می‌شود و با قطع برق مشکلات ترافیکی به وجود نمی‌آید.

حتی می‌توان از این چراغ راهنمایی در مناطقی که برق توزیع نشده استفاده نمود و در کنار همه این‌ها امکان تبدیل چراغ راهنمایی معمولی به چراغ راهنمایی سولار امکان پذیر می‌باشد.

چراغ راهنمایی سولار

لیست قیمت چراغ راهنمایی

چراغ راهنمایی یکی از تجهیزات ایمنی است که به شدت پرکاربرد بوده و هر ساله در انواع گوناگون تهیه و تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و کارایی خاصی را دارند، به همین دلیل لیست قیمت چراغ راهنمایی به دلیل وجود تفاوت‌ها در عملکرد و ویژگی‌ها، متفاوت است. چراغ راهنمایی‌های پرکاربرد شامل چراغ راهنمایی رانندگی که خود انواع متنوعی مثل چراغ راهنمایی معمولی، چراغ راهنمایی سولار و… دارد، چراغ راهنمایی عابر پیاده، چراغ راهنمایی چشمک زن برقی، چشمک زن خورشیدی، چراغ راهنمایی لامپی، ال ای دی و جهت نما است که هر کدام از این محصولات کاربردهای متفاوتی دارند.

چراغ راهنمایی سولار

قیمت چراغ راهنمایی چشمک زن

چراغ راهنمایی چشمک زن یکی از بزرگترین معضلات شهری که همان ترافیک است را کنترل می‌کند. قیمت چراغ راهنمایی چشمک زن با توجه به کیفیت، تعداد فلاشر و ماژول LED آن متفاوت است. مثلا قیمت چراغ راهنمایی رانندگی که تک فلاشر است نسبت به چراغ راهنمایی که دو یا سه فلاشر دارد قیمت پایین‌تری دارد. چراغ راهنمایی سولار یکی از مدل‌های جدید است که با انرژی خورشید کار کرده نسبت به مدل‌های دیگر ارزش بالاتری برای خرید دارد.

زیرا به برق شهری نیاز ندارد، در شرایط آب و هوای بد مقاوم است. از انرژی ارگانیک استفاده می‌کند و انرژی ذخیره می‌نماید تا در شب از آن استفاده کند.

چراغ راهنمایی سولار

خرید چراغ راهنمایی رانندگی

چراغ راهنمایی رانندگی که جزو ابزار و تجهیزات ایمنی است. جنس بدنه آن از پلی کربنات و دارای جنس لنز پلی کربنات کره‌ای است. چراغ راهنمایی رانندگی دارای سه نوع چراغ راهنمایی سولار، چراغ راهنمایی LED و چراغ راهنمایی لامپی است که هر کدام از مزیت‌هایی برخوردار می‌باشد. خرید چراغ راهنمایی رانندگی در مناطق پرتردد برای نظم دادن به رفت و آمد خودروها نصب شده است. از دلایل مهم دیگر می‌توان به جلوگیری از تصادفات و بروز مشکلات احتمالی و کاهش ترافیک نیز اشاره کرد.

چراغ راهنمایی سولار

ماژول چراغ راهنمایی

ماژول چراغ راهنمایی یکی از اصلی‌ ترین اجزای چراغ راهنمایی است. که از چراغ های ال ای دی نیز تشکیل شده اند. و نوردهی بالایی دارد. در واماژول های چراغ راهنمایی سولار روی چراغ راهنمایی رانندگی نصب و برای کاربردهای گوناگونی طراحی شده است. و مانند چراغ راهنمایی از سه رنگ قرمز، زرد و سبز تشکیل شده است. این وسیله از جنس آلومینیوم و پلی کربنات می‌باشد. و باعث جلوگیری از نفوذ آب به محفظه لنزها می‌شود و همچنین در برابر گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار است.

از مزایای دیگر محصول این است که در برابر اشعه فرابنفش و یو وی مقاوم می‌باشد. در مصرف برق صرفه جویی می‌شود، عمر LED ها بالا است، روی تمام فانوس‌ها می‌توان نصب کرد. و همچنین هنگام تعمیر و نگهداری هزینه کمتری دارد.

6 دیدگاه

    • سلام رحمان عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق تکمیل فرم های مربوطه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • سلام خسته نباشید
    چراغ هایی از این دست در انواع متفاوت ساخته شده که آنها را با ارتفاع و قطرهای‌ گوناگون می سازند، از طرفی پایه های مستحکم فلزی دارند که به خوبی رنگ آمیزی شده به راحتی زنگ نمی زنند و نمی پوسند، ضمن این که نور خوبی را هم ایجاد کرده و هشدارهای لازم را به رانندگان می دهد.

  • سلام … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید… افزایش سهم بازار در گرو ارضای سلیق ها و ترجیحات متغیر مشتریان در بازار هست و باید در این زمینه از رقبا پیشی بگیرید تا مصرف کننده نهایی دغدغه ای انتخاب برند رو نداشته باشه. این روند مستلزم اینه که که سودآوری لازم برای سرمایه گذاری و افزایش خطوط تولید رو فراهم بشه و در این صورت از خروج ناگهانی از بازار و مخدوش شدن چهره و اعتبارتولید کننده جلوگیری کنه. امیدوارم به همین روند ادامه بدید و نیازهای مشتری رو پیش از ظهورش کشف کنید و رقبا رو با این ابزار از میدان رقابت خارج کنید.

  • سلام. این محصول به راحتی در هر منطقه ای قابلیت نصب را دارند و نیازی به تعمیرات اساسی نخواهند داشت. از پایه های قوی، چراغ های کم مصرف خوب و همینطور سایر لوازم با کیفیت دیگر برخوردار می باشند.چراغ هایی از این دست در انواع متفاوت ساخته شده که آنها را با ارتفاع و قطرهای‌ گوناگون می سازند، از طرفی پایه های مستحکم فلزی دارند که به خوبی رنگ آمیزی شده به راحتی زنگ نمی زنند و نمی پوسند، ضمن این که نور خوبی را هم ایجاد کرده و هشدارهای لازم را به رانندگان می دهد

  • درود ممنون از سایت خوب تان شما فقط سفارش عمده می گیرید اگر شهر نزدیک باشیم سفارش تکی قبول می کنید متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *