چراغ راهنمایی رانندگی ایران

چراغ راهنمایی رانندگی ایران

چراغ راهنمایی رانندگی ایران به عنوان یک تابلوی خطر و بسیار کاربردی در معابر و خیابان ‌ها محسوب می شود که ساخت کارخانه ‌های تولیدی در ایران می ‌باشد که با کیفیت بالای تولید می ‌گردد، کارخانه تولید چراغ راهنمایی رانندگی ایران با کیفیت، این محصول را با استفاده از مواد اولیه و آلیاژ های مرغوب و درجه یک و متناسب با استاندارد بین ‌المللی روز دنیا تولید کرده و با عرضه و پخش آنها زمینه خرید و استفاده را برای صنایع وابسته و به خصوص راهنمایی و رانندگی فراهم نموده ‌است.

 

"</p

چند نکته راجع به چراغ راهنمایی رانندگی ایران

تجهیزات ترافیکی دارای انواع مختلفی می ‌باشند که هر کدام با هدف کاهش خطر و جلوگیری از بروز تصادف و یا تلفات جاده ‌ای و فردی تولید می شوند که دارای انواع مختلفی می‌ باشند که یکی از آنها چراغ راهنمایی رانندگی می باشد که در کشورهای مختلف نیز تولید و استفاده می شوند و دارای استانداردهای کلی و مشخص می ‌باشند.

چراغ راهنمایی رانندگی ایران دارای انواع مختلفی است که از انواع مختلف آنها می ‌توان به چراغ ترافیکی مخصوص افراد کور رنگ، چراغ راهنمایی چشمک ‌زن، چراغ‌ های فلش دار، چراغ‌ های رانندگی و موارد مختلف دیگری اشاره کرد که ما در این بخش به ذکر چند نکته راجع به چراغ راهنمایی رانندگی ایران می‌ پردازیم.

"</p

  • این نوع چراغ‌ ها دارای استانداردهای ثابت و مشخصی بوده و استفاده از آنها در چهار راه ‌ها، بزرگراه ها، تقاطع‌ ها و نقاط مختلف قابل استفاده می ‌باشند.
  • استفاده از انواع مختلف آنها بستگی به موقعیت و شرایط جاده‌ ای داشته و از هرکدام باید در موقعیت مخصوصی استفاده شود.
  • این نوع چراغ ها دارای سه رنگ سبز، زرد و قرمز یا ترکیبی از آنها بوده که استفاده از آنها بستگی به نقطه مورد نظر دارد.
  • چراغ ‌های استفاده ‌شده در آنها از نوع LED بوده که از رنگ های با طول موج و قدرت بالایی برخوردار می‌ باشند.
  • نکته ‌ای دیگر در خصوص این نوع چراغ‌ ها کیفیت و مقاومت بالای آنها در برابر باد، باران، برف یا طوفان و موارد مختلف دیگر می ‌باشد

"</h2

خرید عمده چراغ راهنمایی رانندگی ایران با کیفیت

خرید عمده این محصول باکیفیت بالا. از طریق مجموعه فروش و نمایندگی عرضه ‌کننده آن امکانپذیر می ‌باشد. و در خرید عمده آن، ارگان‌ ها و یا خریداران می توانند به سود بالایی دست یابند.

از آنجایی ‌که فروش بسیاری از محصولات و کالاهای مختلف به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می ‌شود. خرید عمده این نمونه چراغ ‌های ترافیکی نیز به صورت آنلاین از طریق این سایت امکانپذیر گردیده و متقاضیان می‌ توانند. با ارسال سفارش و یا برقراری تماس با ما از طریق راه‌ های ارتباطی موجود در این سایت. نسبت به خرید این نمونه چراغ ها اقدام کرده. و علاوه بر اینکه آنها را با کیفیت بالا خریداری می ‌کنند می ‌توانند. با قیمت بسیار پایین و مناسب نیز سفارش دهند.

15 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب و خسته نباشید.
    یکی از اصلی ترین مصارف راه و جاده ها برای امنیت خود و وسیله نقلیه.خداقوت

  • سلام
    خیلی خوبه که از خارج از کشور وارد نمیکنیم . البته فکر نکنم این محصول برای عموم کاربرد داشته باشه و خریدارش باشن .

  • سلام و خسته نباشید برادران نیروی انتظامی و شهرداری محترم منطقه چهار تهران با توجه به کمبود چراغ و علایم راهنمایی رانندگی تو بیشتر چهار راه ها لطفاً حتما از دوستان تولید کننده داخلی کمک بگیرید.ممنون از خدماتتون

  • سلام وقت بخیر و خسته نباشید خدمت شما. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از هرج مرج در جاده ها و داخل شهر ها هستند.

  • سلام .خسته نباشید .یکی از مهمترین تولیداتی هست که برای امنیت جان ومال مردم ساخته شده ودر خیابانها وجاده ها ضروری ولازمه .موفق باشین

    • سلام خانم شعبانی. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • بعضی انسانها علاوه بر انسان بود آدمیت در ذاتشان موجود میباشد.
    مانند شما دوست عزیز که چیزی را صادرمیکنی که یک ثانیه بدون آن نمیتوانیم زندگی کنیم

  • سلام روز خوش
    مطالب این سایت بسیار مفید است واقعا کیفیت چراغ راهنمایی رانندگی ایران از ویژگی های بسیاری برخوردار است وچون از لامپ های LEDبا کیفیت استفاده میشود چشم راننده دچار مشکل نخواهد شد.

  • باسلام مجموعه فرتو چراغ راهنمایی رانندگی ایران چراغ راهنمایی رانندگی در عصرما یکی از واجبات عبور و مرور است باتشکر

  • باسلام خدمت دوستان عزیز مجموعه فرتو و تشکر بابت توضیحات کامل، هرکدام آر تولیدات فرتو جهت کاهش خطر تصادف و جلوگیری از تصادف ساخته شده،خدا وقت و ممنون برای زحماتتون

  • با سلام و خسته نباشید
    یکی از تجهیزات ضروری در خیابان ها چراغ های رانندگی هستند که اگر وجود نداشت ترافیک سنگین در خیابان ها میشد. تبریک میگم به این مجموعه قدرتمند برای این تجهیزات عالی

  • سلام خسته نباشید تشکر می کنم از شما بابت اینکه راه ها را ایمن سازی می کنید و باعث آسایش رانندگان و مسافران میشید

  • با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان

    فکر نمی‌کنم کسی باشه که در مورد چراغ راهنمایی رانندگی اطلاعاتی نداشته باشه و ندونه برای چی ازش استفاده میشه، چقدر خوبه ک داخل همین کشور خودمون ایران کارخانه‌ ی تولید چراغ راهنمایی رانندگی هم هست و دیگر نیازی به کشور‌های خارجی نداریم. فکر نمی‌کنم این محصول به درد همه بخوره ولی خوب هرکس قصد خرید داره می‌تونه itraffics را مرکز خرید خودش قرار بده محصول‌هایی که این مجموعه ارائه می‌دن همگی با کیفیت و درجه یک هستند، حتماً استفاده کنید.

  • سلام این تابلوهای راهنمایی درشب درجاده ها خیلی موثر است.این چراغ وتابلو ها کمک به راننده درجاده تاریک میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *