چشم گربه ای بازتاب

چشم گربه ای بازتاب

 چشم گربه ای بازتاب با هدف افزایش و بهبود ایمنی راه ها ايجاد شده است و همچنین یکی از قابل توجه ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. طراحی چشم گربه ای به شکلی هست که با بازتاب نور به چشم رانندگان باعث افزایش دید آنها در جاده میشود. همچنین از طریق بازتاب نور وسایل نقلیه ی دیگر را برای رانندگان مشخص میکند. چشم گربه ای بازتاب با شکل های متنوع و مواد اولیه ی گوناگون تولید و در بازار عرضه می شود و در موارد زیادی قابل استفاده می باشد. به طور مثال: در جداسازی خیابان ها، پارکینگ ها، حاشیه ی پر خطر جاده ها، لبه پرتگاه ها و مسیرهای ویژه اتوبوس و عوارضی ها.

این محصول باید از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد تا در اثر برخورد خودرو و تحمل وزن چند تن دچار شکستگی و خرد شدن نشود.

چشم گربه ای بازتاب

چشم گربه ای جاده

چشم گربه ای جاده به عنوان خط ممتد در طول مسیر تردد خودروها در جاده نصب و جایگذاری میشود. در راهنمایی و رانندگی هر علامتی دارای هدف خاصی می باشد و چراغ های چشم گربه ای هم از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از فواید این محصول ترافیکی که می توان به آن اشاره کرد این است که در مسیر های پر خطر برای توجه بیشتر و هوشیار سازی راننده در بین مسیر نصب میشود. و یا در شرایط جوی نامساعد مثل هوای مه آلود و یا بارانی برای افزایش دید رانندگان به کار می رود . همچنین برای کنترل سرعت رانندگان در جاده و هشدار به آنها هم کاربرد دارد.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که نحوه ی کارکرد چشم گربه ای بازتاب چگونه است؟ این چراغ ها به وسیله ی نوری که از سمت خودروی راننده به آنها تابیده میشود. به سمت چشمان راننده بازتاب میکند که باعث افزایش تسلط و دید راننده هنگام رانندگی میشود.

انواع چشم گربه ای

انواع چشم گربه ای بازتاب عموما به ۳ دسته تقسیم می شود: چشم گربه ای یک طرفه ،چشم گربه ای دو طرفه و چشم گربه ای سولار

  •  چشم گربه ای دو طرفه: این محصول دارای نگین های پلی کربناتی می باشد که نور را دو طرفه منعکس می کند. در بیشتر  موارد جنس آنها از پلاستیک و فلز تولید می شود.
    از کاربرد آن ها می توان به مشخص کردن مسیر حرکت رانندگان و جلوگیری از خواب آلودگی آنها اشاره کرد.
  • چشم گربه ای سولار: این نوع چشم گربه ای به چشم گربه ای رفلکتوردار نیز معروف می باشد. که در صورت شارژ کامل به وسیله پنل خورشیدی کوچک و باتری می تواند به مدت هفت شبانه روز فعالیت کند.
    این محصول به دو صورت یک طرفه و دوطرفه تولید و عرضه می شود. همچنین به دلیل دارا بودن سلول سیلیکونی، در هوای ابری هم می تواند اقدام به شارژ باتری خود کند.

چشم گربه ای بازتاب

چشم گربه ای یک طرفه

چشم گربه ای بازتاب یک طرفه یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تجهیزات ترافیکی محسوب می شود. از اصلی ترین کاربردهای این محصول می توان به هدایت و کنترل رانندگان برای جلوگیری از وقوع تصادفات در جاده اشاره کرد. جنس چشم گربه ای یک طرفه از ABS و پلاستیک نشکن طراحی و ساخته شده است. و در شرایط آب و هوایی گوناگون مثل برف و باران و هوای بسیار گرم دارای مقاومت بالایی می باشد. این محصول را می توانید در حاشیه ی خیابان ها و جاده ها مشاهده کنید. چشم گربه ای یک طرفه از متریالی تولید شده که در برابر وزن خودروها مقاوم بوده و یک طرف آن دارای نگین می باشد که باعث بازتاب نور می شود‌.

چشم گربه ای یک طرفه در برابر ضربه، اصطکاک و آسیب دارای مقاومت بالایی می باشد و نصب آن به نحوی است که محکم به زمین می چسبد.

قیمت گل میخ چشم گربه ای

قیمت گل میخ چشم گربه ای با توجه به جنس، کیفیت، نوع آن، فروشگاه عرضه کننده و همچنین یک طرفه یا دو طرفه بودن این محصول دارای قیمت های متفاوتی می باشد به طوری که شما می توانید با مبلغ ۱۲ هزار تومان تا مبالغ بالاتر مثل ۴۰۰ هزارتومان این محصول را تهیه کنید. شرکت فر تو ترافیک با ارائه ی انواع محصولات ترافیکی از جمله چشم گربه ای بازتاب یک طرفه و دو طرفه، چشم گربه ای سولار، گل میخ چشم گربه ای پلاستیکی و …همواره به دنبال جلب رضایت شما می باشد. و با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

شما می توانید برای گرفتن اطلاعات بیشتر و همچنین گرفتن مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چشم گربه ای بازتاب

بازتاب چشم گربه ای

بازتاب چشم گربه ای جزو مهم ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات ترافیکی می باشد. که در شب باعث افزایش دید رانندگان می شود. و شاید برایتان جالب باشد که بدانید در چه سالی و به چه شکلی بازتاب چشم گربه ای اختراع شد. ایده اختراع چشم گربه ای ترافیکی زمانی که پرسی شاو نحوه انعکاس چراغ های جلویی خودرو ها از علائم جاده را مشاهده کرد. به ذهنش خطور کرد و همین مسئله باعث شد که این مخترع بریتانیایی در سال ۱۹۳۳ چشم گربه ای بازتاب را اختراع کرده تا رانندگان بتوانند در شرایط آب و هوایی نامساعد هم مسیر درست جاده را به راحتی تشخیص دهند.

چشم گربه ای به شکلی ساخته می شود که در برابر بار های سنگین و ضربه های شدید بسیار مقاوم بوده و در شرایط جوی متنوع دچار آسیب و رنگ پریدگی نمی شود.

انواع سرعت گیر چشم گربه ای

انواع سرعت گیر چشم گربه ای را می توان بر اساس کارایی آن ها به سه گروه چشم گربه ای یک طرفه، دو طرفه و سولار تقسیم بندی کرد. چشم گربه ای سولار خود نیز به دو دسته چشم گربه ای سولار دو طرفه و یک طرفه تقسیم بندی می شود. این مدل چشم گربه ای بازتاب به کمک وسیله پنل خورشیدی و باتری که در آن به کار برده شده است. می تواند بعد از شارژ شدن کامل تا چند شبانه روز کار‌ کند، چشم گربه ای های دو طرفه با نگین های پلی کربناتی به کار رفته در آن ها می توانند نور را دو طرفه منعکس کنند و چشم گربه ای های یک طرفه هم نور را به یک طرف فقط می توانند منعکس کنند.

 چشم گربه ای بازتاب

قیمت چشم گربه ای یک طرفه

چشم گربه ای ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی می باشد. که از خروج اتومبیل ها از جاده جلوگیری می کند. حتی از آن ها در پارکینگ های کم نور هم می توان استفاده کرد. قیمت چشم گربه ای یک طرفه می تواند به عوامل بسیاری بستگی داشته باشد. برخی از این عوامل تاثیر گذار بر قیمت این چشم گربه ای های یک طرفه و دیگر مدل های چشم گربه ای ترافیکی عبارتند از: سایز و ابعاد محصولات، جنس چشم گربه ای بازتاب و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن و…

قیمت چشم گربه ای دو طرفه

چشم گربه ای دو طرفه ترافیکی با بازتاب نوری که به چشمان رانندگان دارد، باعث افزایش دید آن ها شده و ایمنی جاده ها و خیابان ها را به شکل چشمگیری افزایش داده است. همان طور که در بخش قبل هم ذکر کردیم فاکتور های بسیاری در تعیین قیمت چشم گربه ای بازتاب دخیل هستند. و علاوه بر این مسئله نوسانات حاکم بر بازار هم دلیل دیگری است که مانع قیمت گذاری های ثابت می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت چشم گربه ای دو طرفه و چشم گربه ای یک طرفه به پشتیبانی سایت ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *