چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی

چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی

چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی یکی از انواع چشم گربه ای های ترافیکی می باشد. این محصول در گروه تجهیزات ایمنی و ترافیکی به شمار می آید که کاربردهای مهم و قابل توجهی دارد، در ادامه به آنها می پردازیم.  ای محصول همان طور که از اسمش پیداست از دو صفحه تشکیل شده است: یک صفحه سولار خورشیدی و دیگری ال ای دی. دو طرفه بودن این محصول باعث می شود هنگام شب نور بیشتری انعکاس شود. ال ای دی های موجود در این محصول باعث بازتاب نور می شوند که به صورت دو طرفه داخل چشم گربه ای ها قرار گرفته اند.

البته این ال ای دی ها هم به صورت یک طرفه و هم به صورت دو طرفه با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر هستند. این محصول ترافیکی در قسمت های میانی خیابان ها نصب می شود، همین امر موجب تفکیک جاده در صورت دو طرفه بودن مسیر می شود.

 

کاربرد و مشخصات چشم گربه ای دوطرفه سولار پلاستیکی

اگر بخواهیم به کاربرد و مشخصات چشم گربه ای دوطرفه سولار پلاستیکی اشاره کنیم، این محصول در خط کشی های محوری، ایستگاه های عوارضی، مسیر گذرگاه عابر پیاده و… نصب می گردد. در این محصول ترافیکی، سلول های سیلیکونی به کار برده شده است. ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که علت استفاده از سلول های سیلیکونی چیست؟ از سلول های سیلیکونی برای ذخیره نور خورشید استفاده می کنند که همین امر موجب می شود از این نوع چشم گربه ای ترافیکی در تمام نقاط شهر استفاده نمود؛ به دلیل اینکه انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید به دست می آورد و به انرژی برق هیچ گونه نیازی ندارد.

به این صورت که این چشم گربه ای ها در طول روز نور خورشید را جذب می کنند. و در شب نور خورشید جذب شده را به صورت چشمک زن منعکس می کنند و مسیر جاده برای راننده واضح و مشخص می گردد‌. جالب است بدانید که چشم گربه ای دوطرفه سولار پلاستیکی در هوای ابری نیز قابلیت جذب نور خورشید را دارد.

چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی

چشم گربه ای سولار یک طرفه

در بین تجهیزات ترافیکی، چشم گربه ای سولار یک طرفه و چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی جزو محصولات پر کاربرد به شمار می‌ روند. چشم گربه ای سولار با سلول های سیلیکونی که در بخش میانی آن تعبیه شده است می تواند در طول روز، حتی اگر هوا ابری باشد، نور خورشید را جذب کرده و آن را به الکتریسیته تبدیل کند و به هنگام شب به شکل چشمک زن، بدون نیاز به برق، مسیر درست را به رانندگان نشان دهد. این محصول از جنس آلومینیوم یا پلاستیک مقاوم بوده و برای ایجاد امنیت بیشتر در بزرگراه ها، تونل ها، خط تقسیم کننده کنار‌ جاده ها، کنار‌ پل ها و پرتگاه ها نصب می شود.

قیمت چشم گربه ای

چشم گربه ای ها در جنس، سایز و ابعاد، رنگ و مدل های متنوع طراحی و ساخته می شوند که همین مسائل در تعیین قیمت چشم گربه ای دخیل هستند. علاوه بر عوامل ذکر شده، عوامل دیگری همچون کیفیت مواد اولیه به کار رفته و نوسانات ارزی موجود در بازار نیز در تعیین قیمت چشم گربه ای ها موثر هستند. با این وجود نمی توان قیمت ثابتی را برای انواع چشم گربه ای ها تعیین کرد. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت چشم گربه ای سولار یک طرفه و چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی و دیگر انواع چشم گربه ای ها می توانید به پشتیبانی سایت ما مراجعه کنید‌.

چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی

چشم گربه ای خیابان

هر کدام از لوازم ترافیکی کارایی و خصوصیات متفاوتی دارند. یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی، چشم گربه ای می باشد که در خیابان ها در یک خط ممتد به تعداد بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. چشم گربه ای خیابان در شرایط جوی متنوع همچون هوای مه آلود، تاریکی و هوای بارانی می تواند در تعیین مسیر صحیح به رانندگان کمک کند. چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی و دیگر انواع چشم گربه ای های خیابان را می توان برای امنیت بیشتر عابران، در نزدیکی خط عابر پیاده نصب کرد. همچنین می توان از چشم گربه ای ها برای کنترل سرعت و هشدار به رانندگان در تقاطع ها و یا در بین مسیر ها استفاده کرد.

فروش چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی

تجهیزات ترافیکی از نظر جنس، کیفیت، رنگ به صورت متنوع تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند. اگر به علت فروش چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی و یا دیگر تجهیزات ترافیکی کمی فکر کنیم متوجه می شویم که با نبود این تجهیزات چه اتفاقات و حوادث ناگواری می تواند رخ دهد که به سادگی قابل جبران نخواهد بود از جمله: ازدحام، بی نظمی، خسارت های مالی و در موارد بدتر خسارت های جانی. وجود این تجهیزات ترافیکی مانند چشم گربه ای دو طرفه سولار در سطح شهر مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که می توان به تردد آسان و ایمن خودروها، افراد و رانندگان اشاره کرد و در صورت نبود محصولات ترافیکی وجود همچین مواردی غیر ممکن می باشد.

به همین منظور شرکت های تجهیزات ترافیکی با تولید و فروش انبوه و متنوع این محصولات، ایمنی، سلامتی، نظم، جلوگیری از اتلاف وقت و… را برای شهروندان به ارمغان می آورند.

چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی

قیمت چشم‌گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی

به طورکلی قیمت چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی براساس مواردی دسته بندی می شود‌، مواردی مانند: کیفیت، دوام، بازتاب نور، استحکام و مقاومت. هم چنین یک طرفه و دو طرفه بودن محصول ترافیکی چشم گربه ای بر روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم استفاده از محصول چشم گربه ای دو طرفه پلاستیکی و انواع دیگر آنها برای حفظ ایمنی و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ضروری است زیرا با انعکاس نور هنگام رانندگی در شب یا هوای بارانی و مه آلود باعث می شود دید راننده هنگام رانندگی افزایش یابد.

با توجه به کاربرد قابل توجهی که این محصول دارد تهیه ی آن بسیار با اهمیت است. ضمن اینکه از قیمت مقرون به صرفه نیز برخوردار می باشد که مشتریان عزیز با گرفتن اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانند محصول مورد نظر را با توجه به نیاز خود تهیه کنند.

خرید چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی

شما می توانید با خرید چشم گربه ای دو طرفه سولار پلاستیکی و نصب آن در جای مناسب به راننده این هشدار را بدهید. که هنگام برخورد آج های لاستیک ماشین با چشم گربه ای ها بتواند حریم راه را تشخیص دهد‌. با توجه به رنگ روشن این محصول، چشم گربه ای ها در شبانه روز کاملا قابل دید هستند. و مسیر به راحتی برای رانندگان مشخص است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *