کارخانه تولید سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان

کارخانه تولید سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان، در ایران وجود مراکز تولیدی مختلف این اطلاع را می دهد که تا چه حد مساله ساخت محصولاتی برای ایمن سازی مهم است. در واقع با پایه گذاری کارخانجات سرعت گیر پلاستیکی اصفهان بخش عظیمی از بهترین انواع این محصولات درجه یک، برای مصارف افراد رونمایی شدند. اشاره می کنیم که حجم تولیدات این کارخانه ها چون بالا بوده تمام محصولات تنها مصرف ایرانی نداشته بلکه به عنوان کالا های صادراتی هم مورد توجه قرار می گرفتند.

 

فواید استفاده از سرعت گیر پلاستیکی

در راه ایمن سازی بسیاری از نواحی تولیدات جدیدی در مراکزی مختلف شکل گرفته که با نام سرعت گیر های محافظ، مصارفی متعدد را ایجاد نموده اند. این وسایل مصرفی با شناخت این که به هر حال مکان های عمومی رفت و آمد نیاز فراوانی به وجود آن ها دارند تولید شده که در پس آن جنس های مختلفی هم از مدل های اصلی شان، به افراد متقاضی اختصاص پیدا می کنند.

نمونه هایی که به صورت پلاستیکی تهیه شده اند امکانات بیشتری را برای هموطنان ایجاد می کنند که بررسی آن ها در این مقاله، خالی از لطف نیست :

  • جنس پلاستیکی این تولیدات باعث شده زمانی که ماشین ها با سرعت زیاد با آن ها تماس پیدا می کنند به صورت انعطاف پذیر تنها تغییر حالت داده و از این رو، آسیبی را به لاستیک ها وارد نسازند.
  • از نظری هم همین سرعت گیر ها با توان بالای خود می توانند از میزان سرعت اتومبیل ها در مسیر های پر خطر جاده ای یا بزرگراه ها بکاهند. به این صورت است که جلوی وقوع خیلی از حوادث ناگوار یعنی تصادفات دلخراش صد در صد گرفته می شود و از این رو جان و مال افراد، به شکل موثری در امنیت باقی می ماند.

"کارخانجات

سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیر یک ابزار ترافیکی است که در راه‌های شهری و جاده‌ای برای کاهش سرعت خودروها استفاده می‌شود. نصب سرعت گیر امری ضروری می‌باشد، چون تردد خودروها افزایش یافته پس برای ایجاد امنیت الزامی است. سرعت گیر پلاستیکی ترافیکی دارای مزایایی نسبت به سرعت گیرهای قبلی است مثلا نصب آسان و حمل و نقل راحتی نسبت به سرعت گیرهای قبلی که از جنس سیمان و آسفالت بودند و خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، دارند.سرعت گیر پلاستیکی اصفهان یکی از تجهیزاتی است که در مکان‌های حساس مثل مدارس، مکان‌های پرتردد و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مکان‌ها برای کنترل سرعت خودروها و کاهش خطرات احتمالی، باید سرعت گیر وجود داشته باشد. استفاده نکردن از سرعت گیر باعث ایجاد خسارت و خطرات جبران ناپذیری برای رانندگان، خودروها و عابرین به همراه دارد.

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان

پخش گسترده سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان

پخش گسترده سرعت گیر را مراکز فروش در اصفهان و سایر نقاط ایران به مجموعه اختیارات خود اتصال داده اند و از این نظر، برای این که توزیعات تمام و کمال و با هدف توسعه بیشتر انجام شدنی باشد راهکار اینترنتی کردن عرضه ها مورد تاکید قرار می گیرد.

به دنباله این امور تلاش به این امر می شود کالا هایی که استاندارد تایید شده جهانی را دارند و اندازه های متناسبی برای آن ها در نظر گرفته شده اند، هر چه سریع تر توزیع شوند تا در استان های گوناگون کشور موجودی کاملی از این بابت به وجود آید.

هم چنین توضیح می دهیم که پایه و اساس انجام این پخش ها نظم است و چون نیاز تقریبا به صورت یکسان در تمام شهر ها وجود دارد پس لازم است،  طبقه بندی میزان توزیعات هم از این قاعده پیروی کند.

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان
فروش سرعتگیر پلاستیکی اصفهان

بطور کلی سرعت گیرهای ترافیکی در قسمت هایی از شهر قابل استفاده می شود که سرعت حرکت خودروها بیش از ۱۵ کیلومتر نباشد . اصفهان بورس فروش سرعت گیر شده است. زیرا هم از لحاظ کیفیت هم از لحاظ قیمت سرعت گیر پارکینگ، قیمت سرعت گیر لاستیکی، قیمت سرعت گیر جاده ای و سرعت گیر خیابان به نسبت کیفیتش بسیار مقرون به صرفه می باشد. شرکت فرتو ترافیک توانسته یکی از قطب های فعال فروش سرعت گیر پلاستیکی اصفهان باشد. ما علاوه بر اینکه خود تولید کننده سرعت گیر پلاستیکی هستیم با همکاری با شرکت ها و کارخانه های اصفهان سعی کرده ایم دست دلالان را از میان معاملات کوتاه کنیم و شما به جای دسته چندم از دسته اول ها خرید کنید. نصب سرعت گیر پلاستیکی نیز بسیار آسان است و بهمین دلیل است که به نسبت بقیه نمونه های سرعت گیر بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

تولید کننده سرعتگیر پلاستیکی

با افزایش روز افزون وسایل نقلیه کنترل و حل کردن مشکلات ترافیکی جزو دغدغه های مسئولان مدیر شهری شده است. یکی از این مشکلات سرعت زیاد خودرو ها می باشد که تا حدودی انواع سرعت گیر ها از قبیل سرعت گیر پلاستیکی توانسته پاسخ گوی این مشکل باشد. از این رو ما که تولید کننده این سرعتگیر ها هستیم در تلاشیم با تولیدات این محصول ها باکیفیت بالا کمک کنیم که این مشکلات راحت تر و سریع تر حل شود.شرکت فرتو ترافیک تولید کننده سرعتگیر پلاستیکی و تولید کننده سرعت گیر لاستیکی می باشد. جهت کسب هرگونه اطلاعات درباره ی محصول کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

"</p

سرعتگیر پلاستیکی اصفهان

تجهیزات ترافیکی یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که کاربرد آن در خیابان‌ها و جاده‌ها بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. در این مطلب قصد داریم درباره‌ی سرعت‌گیر پلاستیکی اصفهان صحبت کنیم.

سرعت‌گیر لاستیکی

یکی از انواع تجهیزات ترافیکی، سرعتگیر لاستیکی است که به طور معمول در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرعتگیر پلاستیکی اصفهان یا همان دست‌انداز قدرت زیادی در عبور وسایل نقلیه و خودروها از عبور از خود دارند. عموما این محصول به شکل پنجره و با ارتفاع یکسان تولید می‌شود. از سرعتگیر لاستیکی بیشتر در جاده‌ها و خیابانها به منظور افزایش ایمنی و کاهش سوانح و تصادفات استفاده می‌شود.

مزیت اصلی این محصول نرم بودن آن به نسبت سایر محصولات مشابه است. این مزیت موجب می‌شود که سرعت گیر در برخورد با خودرو کمتر دچار آسیب شود. کاربرد اصلی این محصول کنترل سرعت وسایل نقلیه در محیطهایی ترافیکی است. در واقع در مکان‌هایی که سرعت بالا موجب تصادفات و سوانح شدید می‌شود، استفاده از سرعت گیر لاستیکی بهترین گزینه است.

تولیدکننده سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیرها برای کاهش سرعت و جلوگیری از ایجاد حوادث در جاده‌ها، رمپ‌ها، معابر، پارکینگ‌ها و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود. تولیدکننده سرعت گیر پلاستیکی اصفهان، این ابزار و تجهیزات ایمنی را تولید می‌کنند. که از کیفیت بالا و با استانداردهای روز برخوردار است و علاوه بر آن تنوع گوناگونی نیز دارند. استفاده از سرعت گیرها دارای مزایای بسیاری است که برای ایمنی راه‌ها و جاده‌ها استفاده می‌شود. پس برای خرید این تجهیزات باید ایمنی را در نظر گرفت و آن را در اولویت قرار داد.

این سرعت گیرها که با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌شوند، دارای وزن مناسبی هستند. و معمولا با رنگ روشن تولید می‌شوند و اجرا و نصب آن‌ها آسان است.

"</p

سرعت‌گیر رمپ

شیب راهه یا همان رمپ یک مسیر دارای شیب است که دو سطح مخالف هم و غیر هم تراز را به هم وصل می‌نماید. برای مثال در بالا و پایین رفتن از پارکینگ طبقاتی و قرار دادن ماشین در آن از این محصول استفاده می‌شود. به منظور اینکه حرکت بر روی رمپ موجب بروز سوانح ناگوار نشود، باید از سرعتگیر رمپ بر روی آن استفاده نمود. این محصول به دو نوع سرعتگیر پلاستیکی (سرعتگیر پلاستیکی اصفهان) و لاستیکی تقسیم می‌شود که هر کدام از انواع یاد شده دارای اندازه و ابعاد مختلفی هستند.

برای مثال رمپ معلولین، رمپ ماشین و رمپ پارکینگ از معمول‌‌ترین انواع سرعتگیر رمپ می‌باشند. هر کدام از انواع یاد شده در محل‌های مجزایی قابلیت نصب دارند که می‌توانند وظایف خود را در آن محل به خوبی برای کاربران نشان دهند.

سرعت گیر ترافیکی

سرعتگیر پلاستیکی اصفهان یا سرعت گیر ترافیکی یکی از مهم‌ترین تجهیزات ترافیکی است که همگی ما در خیابان و جاده‌ها با آن مواجه شده‌ایم. این مانع ترافیکی بیشتر در جاده‌ها و خیابانها به منظور حفظ سرعت و کنترل وسایل نقلیه نصب می‌شود. به طور کلی این محصول در حفظ امنیت جان عابران آن پیدا و همچنین رانندگان وسایل نقلیه بسیار دخیل هستند. با کاهش سرعت خودروها با استفاده از این محصول اگر مشکلی برای راننده یا عابران پیاده به وجود بیاید، شاهد تصادفات غیر منتظره و وحشتناک نخواهیم بود. به منظور عبور از سرعت‌گیر پلاستیکی راننده خودرو باید سرعت خود را به کم‌‌ترین حد ممکن برساند تا فرصتی برای عابران پیاده فراهم شود و بتوانند از خیابان عبور نمایند. در نتیجه این محصول از بروز بسیاری از تصادفات و سوانح جلوگیری می‌کند.

سرعت گیر لاستیکی 33*90

همه‌ی شما با نام دست انداز و سا همان سرعتگیر آشنا هستید. این محصول به منظور حفظ کنترل سرعت وسایل نقلیه در خیابانها و جاده‌ها نصب می‌شود. سرعت گیر لاستیکی 33*90 نوعی از انواع سرعتگیر است که کاربرد زیادی در بین محصولات ترافیکی دارد. این محصول به کاهش آمار تصادفات و سوانح جاده‌ای کمک زیادی می‌کند و در نتیجه از بروز تلفات جانی و مالی نیز جلوگیری می‌شود. سرعت گیر لاستیکی ۹۰×۳۳ در برابر وزن بالا تحمل زیادی دارد و همچنین در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم عمل می‌کند. عموما این محصول در ابعاد ۹۰ ×۳۳ تولید می‌شود و دارای سایزهای مختلفی نیز می‌باشد.

"</p

کارایی و قابلیت این نوع سرعتگیر در مکان‌های مختلفی مانند جاده و خیابان‌های اصلی به چشم می‌خورد. در نتیجه سرعت گیر پلاستیکی اصفهان را می‌توان در شمار بهترین نوع تجهیزات ترافیکی قرار داد.

سرعت گیر لاستیکی 50 * 60

یکی دیگر از انواع سرعت‌گیر پلاستیکی اصفهان، سرعت گیر ۶۰×۵۰ است که از لاستیک طبیعی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. وظیفه‌ی اصلی این محصول کنترل و کاهش سرعت وسایل نقلیه در سطح خیابان و جاده است. مقاومت سرعت گیر لاستیکی 50 * 60 بسیار بالا بوده و تحمل وزن بالای خودروها را دارد. این محصول در شش رنگ و به شکل شبرنگ تولید می‌شود تا رانندگان بتوانند در شب و تاریکی به خوبی آن را مشاهده کنند. لازم به ذکر است که در زمان چیدمان این محصول ضلع ۵۰ سانتیمتری آن در کنار یکدیگر قرار گرفته و و باید دو عدد سرعت گیر ۶۰ و دو عدد سرعتگیر ۵۰ سانتی متری در کنار هم نصب شوند. این کار موجب افزایش کارایی این محصول در حفظ و کنترل سرعت رانندگان می‌شود.

قیمت سرعت‌ گیر خیابانی

امروزه باتوجه به افزایش آمار خودروها و به دنبال تصادفات و سوانح رانندگی بیشتر از هر زمان دیگری به تجهیزات ترافیکی مانند سرعتگیر پلاستیکی اصفهان نیازمند هستیم. از این رو بیشتر خریداران و کاربران قیل از تهیه و نصب این محصول به دنبال آگاهی از قیمت سرعت‌ گیر خیابانی هستند. به طور کلی قیمت سرعت‌گیر خیابانی به موارد مختلفی بستگی دارد. در واقع با توجه به در نظر گرفتن شرایطی این قیمت متفاوت است. برای مثال سرعتگیر خیابانی دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آنها در سایز و جنس متفاوتی تولید می‌شوند؛ بنابراین قیمت آن نیز متناسب با نوع و جنس آن نیز متغیر خواهد بود.

"</p

یا مثلا کیفیت سرعتگیر خیابانی نیز یک عامل تعیین کننده در قیمت این محصول می‌باشد. در نتیجه نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای این محصول اعلام نمود.

سرعت گیر متحرک

یکی دیگر از انواع سرعت‌گیر پلاستیکی اصفهان، سرعتگیر متحرک است که به راحتی قابل جابه‌جایی است و می‌توان به آسانی آن را حمل نمود و در یک بازه‌ی زمانی مشخص در یک مکان قرار داد. با در نظر گرفتن این موضوع که تجهیزات ترافیکی قابلیت نصب در محیطهای مختلف را دارند، باید کیفیت و جنس این محصول در بهترین حالت خود باشد. در واقع سرعت گیر متحرک چون قابلیت جابه‌جایی دارد، در سطح مقاومت و استحکام بالایی تولید شده و بسیار کارآمد است.

از طرف دیگر باتوجه به اینکه حمل این محصول بسیار آسان است می‌توان با جابه‌جایی آسان آن، در محل‌های مختلفی مانند پارکینگ و ورودی مجتمع‌های بزرگ از آن استفاده نمود. این روزها سرعتگیر متحرک یکی از به روز‌ترین انواع سرعتگیر پلاستیکی اصفهان است که به دلیل حمل و نقل آسان مورد توجه بسیاری از کاربران و خریداران قرار گرفته‌است.

سرعتگیر ترافیکی

سرعتگیر ترافیکی یا همان دست‌انداز‌های معمولی که همگی ما در خیابان و جاده آنها را مشاهده کردیم یکی از آن سرعتگیر پلاستیکی اصفهان است که وظیفه‌ی کاهش سرعت رانندگان وسایل نقلیه و حفظ و کنترل خودرو را برعهده دارد. استفاده از سرعتگیر ترافیکی در کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی بسیار موثر است. لازم به ذکر است که کیفیت ساخت این محصول در کنترل سرعت نقش مهمی‌دارد. در واقع هر چه کیفیت ساخت سرعتگیر ترافیکی و جنس آن بهتر باشد در کنترل خورد و کاهش سرعت آن عملکرد بهتری خواهد داشت. از این محصول در خیابانها، جاده‌ها، تقاطع‌ها و همچنین نزدیک چهارراه‌ها نیز استفاده می‌شود.

سرعتگیر پلاستیکی اصفهان

این محصول دارای تنوع زیادی در ساخت است که هر کدام از آنها کاربرد ویژه و مزایای مخصوص به خود را دارند. برای مثال انواع سرعتگیر ترافیکی باتوجه به سایز، ابعاد و ارتفاع متفاوت می‌باشد.

سرعت گیر کوچک

همانطور که میدانید یکی از دلایل اصلی بروز بسیاری از تصادفات سرعت بالای رانندگان وسایل نقلیه است. از این رو سرعت گیرها در انواع و اقسام مختلفی تولید شده‌اند تا با کنترل خودرو و کاهش سرعت آن از بروز این تصادفات جلوگیری نمایند. یکی از انواع سرعت‌گیر پلاستیکی اصفهان، سرعتگیر کوچک است. در واقع سایز و ابعاد این نوع سرعتگیر به نسبت سایر انواع آن کوچکتر می‌باشد و تنها تفاوت آنها نیز در همین مورد است. سرعت‌ گیر کوچک قابل نصب در پارک‌ها، پارکینگ‌ها، مجتمع‌های مسکونی، شهرک‌ها، خیابان‌ها و جاده‌ها می‌باشد و با بازتاب بالایی که دارد در برابر ضربه و نوسانات بسیار مقاوم عمل می‌کند.

باتوجه به اینکه بعضی از معابر قابلیت نصب سرعتگیر در ابعاد بزرگتر را ندارند. استفاده از سرعتگیر کوچک بهترین راه حل برای کنترل سرعت خودروها در آن محل می‌باشد. یه طور کلی سرعتگیر پلاستیکی اصفهان در انواع و اقسام مختلف محصولات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تا متناسب با نیاز خود بتوانند به راحتی یکی از آن را تهیه و در محل نصب نمایند.

صادرات سرعتگیر لاستیکی

در سراسر جهان از سرعت گیر ها که جزو تجهیزات ایمنی و ترافیکی به حساب می آیند.  در جاده ها و راه ها به منظور کاهش سرعت اتومبیل و به حداقل رساندن تصادفات استفاده می شود. سرعت گیر پلاستیکی اصفهان جزئی از تولیدات و ابزار های کنترل ترافیک به حساب می آید. این محصول نیز دارای رنگ های هشدار دهنده می باشند تا بهتر دیده شوند، همچنین توانایی تحمل وزن بالا تا ۵۰ تن را دارند و در شرایط جوی مختلف نیز مقاوم هستند. سرعت گیر ها از ابزار صادراتی هستند و در ایران نیز صادرات سرعتگیر لاستیکی به کشور های همسایه صورت می گیرد. که این سرعت گیر ها بسیار با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند‌.

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان به دست صنعتگران اصفهانی تولید می شود که مواد اولیه آن از پلاستیک مقاوم و با کیفیت می باشد و به بازار عرضه می شود.

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان

تولید سرعتگیر پلاستیکی

همان طور که می دانید سرعت گیر ها ابزار ایمنی هستند که در سراسر دنیا برای کاهش سرعت ماشین ها، در خیابان ها به کار می روند. با تولید سرعتگیر پلاستیکی و نصب آن ها در سطح شهر می توان از بسیاری از تصادفات و حوادث احتمالی جلوگیری کرد. سرعت گیر ها انواع مختلفی دارند که از هر کدام در مناطق متفاوتی استفاده می شود. و می توان گفت در بین انواع سرعت گیر ها، سرعت گیر پلاستیکی طول عمر و دوام بیشتری دارد.

در حال حاضر سرعت گیر پلاستیکی اصفهان از برند های خوب و با کیفیت سرعت گیر پلاستیکی می باشد که مواد اولیه آن از پلاستیک مقاوم و پایداری است. و در آن ها از رنگ های شب نما و هشدار دهنده نیز استفاده می شود. تا توجه رانندگان را بهتر به خود جلب کرده تا از وجود سرعتگیر ها مطلع شوند و از سرعت خود بکاهند.

سرعت گیر پلاستیکی

در واقع سرعت گیر یک ابزار ترافیکی است که در راه‌های شهری و جاده‌ای برای کاهش سرعت خودروها استفاده می‌شود. نصب سرعت گیر امری ضروری می‌باشد، چون تردد خودروها افزایش یافته پس برای ایجاد امنیت الزامی است. سرعت گیر پلاستیکی ترافیکی دارای مزایایی نسبت به سرعت گیرهای قبلی است مثلا نصب آسان و حمل و نقل راحتی نسبت به سرعت گیرهای قبلی که از جنس سیمان و آسفالت بودند. و خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، دارند.سرعت گیر پلاستیکی اصفهان یکی از تجهیزاتی است که در مکان‌های حساس مثل مدارس، مکان‌های پرتردد و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مکان‌ها برای کنترل سرعت خودروها و کاهش خطرات احتمالی، باید سرعت گیر وجود داشته باشد. استفاده نکردن از سرعت گیر باعث ایجاد خسارت و خطرات جبران ناپذیری برای رانندگان، خودروها و عابرین به همراه دارد.

قیمت سرعت گیر پارکینگ

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان که وسیله‌ای برای ایجاد امنیت، کاهش تصادفات و خسارت می‌باشد. با سرعت گیر پارکینگ که برای گرفتن شتاب خودروها است و دارای ارتفاع بیشتر و ابعاد کوچکتر می‌باشد، تفاوت زیادی دارد. قیمت سرعت گیر پارکینگ با توجه به ویژگی‌ها و کاربرد آن‌ها متفاوت بوده و به ابعاد و اندازه، میزان کیفیت، مرغوب بودن محصول، نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. این وسیله به دلیل وجود آج‌هایی که دارد، مانع سر خوردن وسایل نقلیه می‌شود. سرعت گیر دارای استحکام بالایی بوده و دوام زیادی نیز دارد.

مقاومت بالا در برابر فشارها و همچنین انعطاف پذیری لازم، مقاوم بودن در برابر تابش خورشید، دما و شرایط مختلف، مقاوم بودن در برابر ضربات مختلف وارده از ویژگی‌های دیگر این سرعت گیرها است.

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان

سرعت گیر رمپ

شیب راهه یا رمپ، یک مسیر شیب دار می‌باشد که دو سطح که با یکدیگر هم تراز نیستند را وصل می‌کند. اجرای رمپ در پارکینگ‌ها به صورت استاندارد و اصولی بسیار مهم است. برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار هنگام حرکت روی رمپ از سرعت گیر رمپ استفاده می‌شود. سرعت گیر لاستیکی و سرعت گیر پلاستیکی اصفهان دو نوع از سرعت گیرها هستند که هر کدام اندازه‌های متفاوتی دارند.

در ساختمان‌هایی که اصول هندسی در طراحی و اجرای رمپ به درستی اجرا نشده‌اند. شیب غیر استاندارد و تند مشکلاتی را همراه داشته و خطراتی را برای تردد خودروها خواهد داشت. که استفاده از سرعت گیر رمپ یک ابزار مناسب برای جلوگیری از این مشکلات است.

قیمت سرعت گیر پارکینگ

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان که وسیله‌ای برای ایجاد امنیت، کاهش تصادفات و خسارت می‌باشد. در واقع سرعت گیر پارکینگ که برای کاهش سرعت و شتاب خودروها است و دارای ارتفاع بیشتر و ابعاد کوچکتر می‌باشد، تفاوت زیادی دارد. قیمت سرعت گیر پارکینگ با توجه به ویژگی‌ها و کاربرد آن‌ها متفاوت بوده و به ابعاد و اندازه، میزان کیفیت، مرغوب بودن محصول، نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. این وسیله به دلیل وجود آج‌هایی که دارد، مانع سر خوردن وسایل نقلیه می‌شود. سرعت گیر دارای استحکام بالایی بوده و دوام زیادی نیز دارد.

مقاومت بالا در برابر فشارها و همچنین انعطاف پذیری لازم، مقاوم بودن در برابر تابش خورشید، دما و شرایط مختلف، مقاوم بودن در برابر ضربات مختلف وارده از ویژگی‌های دیگر این سرعت گیرها است.

سرعت گیر رمپ

شیب راهه یا رمپ، یک مسیر شیب دار می‌باشد که دو سطح که با یکدیگر هم تراز نیستند را وصل می‌کند. اجرای رمپ در پارکینگ‌ها به صورت استاندارد و اصولی بسیار مهم است. برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار هنگام حرکت روی رمپ از سرعت گیر رمپ استفاده می‌شود. سرعت گیر لاستیکی و سرعت گیر پلاستیکی اصفهان دو نوع از سرعت گیرها هستند که هر کدام اندازه‌های متفاوتی دارند.

در ساختمان‌هایی که اصول هندسی در طراحی و اجرای رمپ به درستی اجرا نشده‌اند، شیب غیر استاندارد و تند مشکلاتی را همراه داشته و خطراتی را برای تردد خودروها خواهد داشت. که استفاده از سرعت گیر رمپ یک ابزار مناسب برای جلوگیری از این مشکلات است.

تولیدکننده سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیرها برای کاهش سرعت و جلوگیری از ایجاد حوادث در جاده‌ها، رمپ‌ها، معابر، پارکینگ‌ها و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود. تولیدکننده سرعت گیر پلاستیکی اصفهان، این ابزار و تجهیزات ایمنی را تولید می‌کنند. که از کیفیت بالا و با استانداردهای روز برخوردار است و علاوه بر آن تنوع گوناگونی نیز دارند. استفاده از سرعت گیرها دارای مزایای بسیاری است که برای ایمنی راه‌ها و جاده‌ها استفاده می‌شود. پس برای خرید این تجهیزات باید ایمنی را در نظر گرفت و آن را در اولویت قرار داد.

این سرعت گیرها که با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌شوند، دارای وزن مناسبی هستند و معمولا با رنگ روشن تولید می‌شوند و اجرا و نصب آن‌ها آسان است.

 

7 دیدگاه

  • ما توی دانشگاه از این سرعت گیرهای مجموعه فرتو خریداری کرده و نصب کردیم و الان بیش از یکساله دارن جواب میدن انگار که الان نصب کردنه.خیلی بادوام و خوبن.

  • سلام می کنم و عرض ادب و احترام دارم خدمت شما عزیزان در سایت آی ترافیک لطفاً در مورد چسب چشم گربه ای آپوکسی بیشتر بفرمایید و اینکه نحوه ارسال به چه صورت است؟

    • سلام طاهر عزیز. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • با سلام و روز بخیر خدمت ادمین عزیز
    همان طور که میدانید سرعت گیر جز تجهیزات ترافیکی محسوب میشود که تولید و نصب این سرعت گیرها در خیابان های داخل شهری باعث کنترل سرعت و درنتیجه کم شدن تصادفات میشود
    تشکر ویژه دارم از مجموعه فرتو ترافیک که با تولید تجهیزات ترافیکی از جمله سرعت گیر پلاستیکی و فروش آن با قیمت مناسب آرامش را به زندگی ما برگردانده است

  • با سلام و درود فراوان خدمت همه عزیزان و زحمتکشان در سایت آیترافیکس لطفاً نحوه ارسال سرعت گیرهای پلاستیکی تان را بفرمایید و در مورد قیمتها هم لطفاً توضیح بدهید ممنون و سپاس

    • سلام طاهر عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق تکمیل فرم های موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  • سلام به خدمت زحمتکشان سایت ای ترافیکس
    سرعت گیر تو خیابانها باعث جلوگیری از تصادف ها و کنترل سرعت میشه. تشکر ویژه دارم از مجموعه ی فرتو ترافیک با تولید سرعت گیر پلاستیکی و فروش با قیمت بسیار مناسب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *