بهترین فروشنده تابلو ترافیکی شبرنگ

بهترین فروشنده تابلو ترافیکی شبرنگ

بهترین فروشنده تابلو ترافیکی شبرنگ ، همانطور که همه در مسیر جاده های داخل و خارج از شهر توجه کرده اید، نمونه های گوناگونی از تابلوهای ترافیکی را مشاهده می کنید که هر کدام از آن ها می توانند پیام خاصی را به عابران پیاده و رانندگان بدهند. تابلوهای ترافیکی در نمونه های متفاوتی در دسترس عموم مردم قرار دارد. فروشنده های تابلو ترافیکی شبرنگ باید این تابلوها را با قیمت مناسب تر و کیفیت مناسب تر در اختیار خریداران قرار دهند.

بهترین فروشنده تابلو ترافیکی شبرنگ

آشنایی با تابلو ترافیکی شبرنگ

آشنایی با تابلو ترافیکی شبرنگ

آشنایی مختصر با تابلوهای ترافیکی شبرنگ:

در بحث امور راهنمایی و رانندگی همانطور که می دانیم ابزار های مختلفی جهت اطلاع مردم از قوانین استفاده می شود که هر کدام با مضامین خاصی که دارند نظر افراد زیادی را به خود جلب می کند و سبب می شود مردم بتوانند راحت تر قوانین را رعایت کنند و مشکلات ترافیکی و سوانح رانندگی بسیار کمتر شود.

تابلوهای ترافیکی شبرنگ در شب کاربرد بسیار بیشتری دارند و می توانند به راحتی مسیر جاده را برای رانندگان مشخص کنند. بنابراین افزایش ایمنی از کاربرد های اصلی محصولات ترافیکی است که سبب جلب توجه خریداران می شود.

تابلوهای ترافیکی هر کدام معنای مخصوص به خود را دارند که افراد باید با این علائمی که بیشتر استفاده می شود، آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند اصول راهنمایی و راهنمایی را به درستی رعایت کنند.

غالبا همانطور که تا کنون متوجه شده اید، شبرنگ جاده ای و تابلوهای ترافیکی در رنگ های گوناگونی عرضه می شود. رنگ های شبرنگ جاده ای مثل قرمز، زرد، آبی و … است که این شبرنگ ها در هنگام شب، رنگ های آن ها سبب ایجاد نور می شود. تولید تابلو ترافیکی هم در رنگ های گوناگون انجام و به بازارها عرضه می شود.

مشخصات تابلو ترافیکی شبرنگ:

  • رنگ قرمز همیشه به عنوان جلوگیری کننده و ایست است
  • رنگ سبز برای نمایش مسیر در آزاد راه ها است و همچنین نمایش اماکن مذهبی است
  • رنگ آبی مشخص کننده خدمات، علائم اخباری، حرکات مجاز، مسیر آزادراه ها می باشد
  • رنگ زرد برای هشدار دهنده عمومی و هشدار انجام کار های ساختمانی و … است
  • رنگ نارنجی برای راهنمای مناطق اداری آموزشی و همچنین امور خدماتی می باشد
  • و ….

بررسی رده کیفی انواع تابلو ترافیکی شبرنگ

بررسی رده کیفی انواع تابلو ترافیکی شبرنگ

قابل ذکر است صادرات انواع تابلو ترافیکی شبرنگ به شکل انبوه و با قیمت مناسب به کشور های مختلف توسط کشور ما انجام می شود. در حقیقت ایران جزو یکی از کشور هایی است که موفق شده با جدیدترین تکنولوژی ها، تابلو ترافیکی شبرنگ در انواع و اقسام مختلف تولید کرده و نه تنها نیاز بازار داخل کشور را تامین کند، بلکه تامین کننده نیاز بازار برخی دیگر از کشور ها را هم برطرف کند.

فروش مستقیم انواع تابلو ترافیکی و شبرنگ جاده ای به وسیله شرکت های ساخت تابلوهای ترافیکی که به تولید انواع تابلوها و ساخت تابلو جاده ای مشغول اند انجام می شود.

مزیت تابلو ترافیکی شبرنگ معمولا این است که دارای کیفیت های خوبی هستند و غالبا فلزی هستند. دلیل این امر هم داشتن قابلیت استحکام در شرایط مختلف جوی است. زیرا اگر کیفیت این تابلوها پایین باشد خیلی زود دچار زنگ زدگی می شوند.

10 دیدگاه

  • سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام خانم علیزاده. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام خانم ساقندی. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  • سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟؟

    • سلام نریمان عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟

    • سلام محمود عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام من سفارش دادم برای مغازم عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *