ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر، امروزه استفاده از علائم ترافیکی در راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی دارد و افراد موظفند برای بهیه شدن این روند از آنها پیروی کنند. تولید کنندگان متعددی وجود دارند که تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای ترافیکی را تولید کرده و به فروش می رسانند که هر کدام از آنها فروش ویژه خودشان را دارا هستند و ارزان ترین قیمت تابلوهای راهنمای مسیر را ارائه می دهند و سعی می کنند که به بهترین نحو فروش خود را به سرانجام برسانند و لیست قیمت خود را ارائه دهند. بعضی از تابلو ها جزو پر فروش ترین ها می باشند از جمله تابلوهای شبرنگ، تابلوهای ریلی، فریم های خام تابلو راهنمایی و رانندگی و علائم ایمنی راهنمایی و تابلوهای معابر. ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر را شرکت فرتو ترافیک به شما ارائه میکند. زیرا نه تنها فروشنده این محصولات است بلکه خود تولید کننده است.

ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر | طرح فروش منحصر به فرد انواع تابلوهای ترافیکی

تولید انبوه انواع تابلوهای ترافیکی :

تولید انبوه انواع تابلوهای ترافیکی :

تابلو های راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی به صورت انبوه و غیر قابل باور توسط تولیدکنندگان متعددی، تولید می شوند که حجم آنها به تعداد درخواست ها در مورد این علائم بستگی دارد که یقینا تولید انبوه تابلوهای ترافیکی نیاز به خرید هر چه ارزانتر مصارف اولیه دارد که البته استانداردهای مورد نیاز در کیفیت این تابلوها باید توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان تابلو راهنما مسیر رعایت شوند تا بتوانند در پیشبرد اهدافشان در تجارت و فروش و حفظ مشتری هایشان گام بردارند.امروزه تولید انبوه تابلوهای ترافیکی یک تجارت جدید در جهان می باشد و ما شاهد واردات این تابلوها از کشورهای تولید کننده به دیگر کشورها می باشیم.تولیدکنندگان می توانند از تولید های انبوه برای پیشرفت خود و تولید بهینه الگو برداری کنند.

فروش عمده و جزئی انواع تابلوهای ترافیکی :

فروش عمده و جزئی انواع تابلوهای ترافیکی :خرید علائم ایمنی یکی از وظایف اصلی راهنمایی و رانندگی و نصب آنها جهت بهینه کردن مسیرهای رانندگی می باشد و می تواند ایمنی را در مسیرهای شهری و جاده ها برقرار سازد و رانندگان باید برای امنیت جان خود و سرنشینان خودروی خود به آنها توجه کنند.علائم ایمنی ۳ دسته هستند:۱٫علائم بازدارنده راهنمایی و رانندگی.۲٫ علائم هشداری.۳٫علائم آگاهی دهنده که هر کدام از این علائم نقش بسزایی در راهنمایی و رانندگی ایفاء می کنند.این علائم می توانند به صورت جزئی و یا عمده توسط فروشگاه های موجود به فروش برسند که البته خرید علائم به صورت عمده از نظر قیمت به صرفه تر می باشد.امروزه یک محصول مهم تولید می شود که تولید تابلوهای شبرنگ است.در ایام قدیم،تابلوها به صورت دستی تولید میشدند ولی امروزه تابلوهای شبرنگ مهندسی توسط دستگاه های مدرن تولید می شوند و فروش شبرنگ رده مهندسی در روزگار کنونی کاربرد بسزایی دارد .

خسارات ناشی از عدم رعایت استاندارد در تولید انواع تابلوهای ترافیکی :

خسارات ناشی از عدم رعایت استاندارد در تولید انواع تابلوهای ترافیکی :همانطور که ذکر شد علائم راهنمایی و رانندگی باید با رعایت استاندارد کیفی تولید شوند در غیر اینصورت ممکن است این تابلوها در مسیرها به هر دلیلی اعم از باران خوردگی،زنگ زدگی،کج شدن تابلوها،از جا در آمدن آنها از بین بروند و فقدان این تابلوها در مسیرها باعث تصادف می شود از اینرو وجود تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای از اهمیت زیادی برخوردار است.بنابراین هنگام خرید تابلوها توجه به اطلاعات در مورد شرکت سازنده آنها و کیفیت مواد اولیه مصرفی در آنها الزامی می باشد.

ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر

ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیرتابلوهای راهنمای مسیر بهترین نوع تابلوهای هشداری هستند که با هدف مسیریابی سریع رانندگان و کاهش زمان یافتن مسیر در سفر و یافتن آسان ترین روش برای رسیدن به مقصد تولید می شوند.تابلوهای ترافیکی شهری و جاده ای  با قیمت های متنوعی تولید می گردند و این قیمت ها می توانند دارای اصول مشخص در راستای تولید تابلوهای راهنمای مسیر با استانداردهای ملی ایران باشند.

صادرات تابلوهای راهنمای مسیر

صادرات تابلوهای راهنمای مسیرهمان طور که ذکر شد بعضی از کشورها نمی توانند این تابلوها را با کیفیت مناسب تولید کنند و از کشورهای تولید کننده مانند چین وارد می کنند. امروزه کشور چین صادرات علائم راهنمایی و رانندگی را به صورت انبوه و عمده انجام می دهد که البته هر کشور خودش می تواند با توجه به استانداردهای ملی این علائم را تولید کند و دیگر نیاز به کشور صادر کننده نباشد.

کارخانجات تولید تابلوهای راهنمای مسیر

کارخانجات تولید تابلوهای راهنمای مسیرکارخانه های زیادی در ایران وجود دارند که کار تولید تابلوهای راهنمای مسیر را بر عهده دارند. و باید با رعایت نکات ایمنی کار خود را در راستای استانداردهای ملی ایران پیش برند تابلوهای راهنمایی و رانندگی با توضیح می توانند. در شهرها و جاده ها نصب شوند که این توضیح می تواند نتیجه بهتری برای رانندگان داشته باشد از این جهت کارخانجات تولیدی می توانند بر این موضوع تمرکز کنند. و تابلوهای توضیحی را در ابعاد متفاوت به تولید برسانند. که  ابعاد تابلوهای راهنمایی و رانندگی استاندارد باید مورد توجه تولید کنندگان واقع شوند.

در این خصوص مجموعه فرتو به عنوان ارائه دهنده انواع علائم راهنمایی وترافیک اقدام به خرید و فروش تابلوهای هدایت مسیر، تابلوهای علائم ترافیکی و … نموده است. این مجموعه برای دسترسی آسان تر مشتریان و خریداران این محصولات اقدام به طراحی و ایجاد وب سایت نموده است. تا ضمن معرفی محصولات خود بتواند این محصولات را به صورت بی واسطه و مستقیم به دست خریداران برساند.

تابلوهای ترافیکی شهری

تابلو ترافیکی شهری از مهم ترین تجهیزات ترافیکی مورد استفاده در خیابان ها می باشند.که عمل کردن به دستورات این تابلوها برای پیشگیری از حوادث پیش رو ضروری است. تابلوهای ترافیکی شهری با نشانه ها و علائمی که روی آن ها حک شده است. قوانین راهنمایی و رانندگی، هشدار ها و تذکرات انتظامی را به رانندگان گوشزد کرده و یا مسیر نما بوده و از گمراهی رانندگان در معابر شهری جلوگیری می کنند. ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای ترافیکی شهری را سایت و فروشگاه ما در اختیار دارد. که می توانید برای خرید این تابلو های ترافیکی با کیفیت به همکاران در پشتیبانی سایت مراجعه کنید.

قیمت روز تابلوهای راهنمایی و رانندگی

قیمت روز تابلوهای راهنمایی و رانندگی

به علت وجود تغییرات در قیمت تابلوهای راهنمایی و رانندگی  و مواد اولیه مصرفی در ساخت این تابلوها، باید قیمت روز فروش آنها از شرکت ها و کارخانه های تولید کننده گرفته شود. شرکت ها و کارخانه های تولید کننده معمولا جداولی دارند. که در آنها قیمت ها بر حسب جنس برچسب،جنس ورق تابلو، اندازه تابلو در آنها درج شده اند. که با مراجعه به آن جداول می توان از قیمت روز آنها مطلع شد و بهترین انتخاب را در خرید تابلو داشت. در صورت عدم دسترسی به این جداول با مراجعه حضوری یا آنلاین به شرکت ها و آگاهی از قیمت تابلوها در جهت بهترین خرید توسط خریداران انجام می شود.

انواع تابلوهای ترافیکی

تابلوهای ترافیکی انواع مختلفی داشته و هر کدام مفهوم خاصی را به رانندگان منتقل می کنند. انواع تابلوهای ترافیکی به طور کلی به دو گروه شهری و جاده ای تقسیم می شوند و از نظر کاربرد و استفاده نیز می توان تابلوهای ترافیکی را به سه دسته زیر تقسیم بندی کرد. تابلوهای ترافیکی انتظامی یا بازدارنده: تابلوهای ورود ممنوع و بوق زدن ممنوع جزو این دسته هستند. تابلوهای ترافیکی هشدار دهنده یا اخطاری: شامل تابلوهای خطر ریزش سنگ، عبور عابر پیاده و… می باشد. تابلوهای ترافیکی اطلاعاتی یا آگاهی دهنده: تابلوهایی همچون علائم و نشانه های ایمنی، نام اماکن و معابر و… جزو این دسته می باشند.

فروشگاه ما ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر را داراست و با مراجعه‌ به پشتیبانی سایت ما می توانید از قیمت های انواع تابلوهای ترافیکی مطلع شوید.

نمایندگی پخش تابلوهای راهنمای مسیر

نمایندگی پخش تابلوهای راهنمای مسیر

تابلوهای راهنمای مسیر نقش بسزایی را در رانندگی ایفاء می کنند. به همین دلیل فروش این تابلو ها اهمیت زیادی دارد. و نمایندگی های فروش در اقصی نقاط کشور فعالیت دارند که تابلوها را به صورت جزئی و عمده به فروش می رسانند. و قیمت کالا ها در نمایندگی های متفاوت فرق دارد افراد می توانند. با توجه به نیاز خود،در خواست کالای مورد نیاز خود را از نمایندگان با قیمت های متفاوت و ارزان داشته باشند. این نمایندگان از اعتبار کافی برخوردار می باشند اما باز هم احتیاط در خرید شرط اصلی محسوب می شود.

قیمت تابلو راهنمایی و رانندگی در ایران

تابلوهای راهنمایی و رانندگی در ایران یکی از مهمترین محصولات تجهیزات ترافیکی محصوب می شود. بخش وصیعی از فروش در شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی را به خود اختصاص میدهند. در قیمت گذاری تابلوهای ترافیکی عوامل متعددی تاثیر گذار است. مانند نوع پایه زیرا قیمت پایه های تابلو های ترافیکی نیز بسته به جنسشان متغیر است. ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر را از ما بخواهید.
شرکت فرتو ترافیک این امکان را به شما میدهد تا به جای خرید از واسطه ها مستقیماً از از خود کارخانه خریداری کنید. محصولات ما با بهترین مواد اولیه و طبق نظر مشتریان گرامی با نازل ترین قیمت ها تولید و به دست شما خریدارن گرامی میرسد.

برای اطلاع از قیمت دیگر محصولات ما از قبیل قیمت کله قندی راهنمایی رانندگی، قیمت پایه تابلو و قیمت چراغ چشمک زن راهنمایی رانندگی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشند. شرکت فرتو ترافیک افتخار این را دارد که یکی از برترین شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی در ایران محسوب می شود.

ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر

خرید تابلو های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی

در واقع به این دلیل که استحکام فوق العـاده زیـادي بـراي فلـز های تابلو ترافیک شبرنگ دار نیاز نبوده است و با استفاده از ورق فلزي 1 تا 2 میلیمتر استحکام لازم برآورد می شود. ابعاد تولیدی این تابلو ها 1تا 2 میلیمتر است. شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی اکثرا همین ابعاد را برای خرید های خود به ما سفارش می دهند. قیمت تابلو راهنمایی رانندگی،قیمت پایه تابلو، قیمت تابلو مسیر نما ما نیز بسیار مقرون به صرفه است. زیرا شما به جای خرید از فروشنده از تولید کننده خرید می کنید. ساخت تابلو راهنمایی رانندگی، تابلو ترافیکی شبرنگ و … تخصص ماست. برای خرید تابلو ترافیکی، خرید تابلو های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی، خرید تابلو علائم راهنمایی و رانندگی کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

تابلو ترافیکی شبرنگ

تابلوهای ترافیکی شبرنگ در زمینه های گسترده ای کاربرد داشته و آن ها را در علائم و طرح های مختلفی می سازند. که بیشترین استفاده آن ها نیز در راهنمایی و رانندگی می باشد. استفاده از تابلو ترافیکی شبرنگ در جاده ها باعث می شود. که رانندگان در شب به خوبی بتوانند تابلوهای ترافیکی را ببینند و از خطرات موجود در مسیر خود آگاهی پیدا کنند. سازمان راهنمایی و رانندگی توانسته با به کار گیری این تابلوهای ترافیکی شبرنگ در جاده ها، حوادث و خطرات احتمالی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای ترافیکی شبرنگ می توانید از فروشگاه ما دریافت کنید.

ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر

خرید تابلو ترافیکی

در حال حاضر در راه های شهری و برون شهری تردد انسان بسیار زیاد است. و تابلوهای ترافیکی نصب شده در سطح معـابر عـلاوه بـر دیده شدن از درون خودرو های در حال حرکت، به صورت نزدیک در معرض تماس با انسان ها می باشند. برای خرید تابلو ترافیکی، خرید تابلو های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی، خرید تابلو علائم راهنمایی و رانندگی و تابلو ترافیکی شبرنگ با قیمت درب کارخانه فقط ّکافیست با ما تماس بگیرید. ما به شما ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای ترافیکی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهیم.

تابلوهاي ترافيکي پایه تابلو ترافیکی

استفاده از تابلوهای ترافیکی در سطح خیابان ها و جاده ها باعث می شود که بتوانیم اطلاعاتی مانند خطرات پیش رو، سرعت مجاز و… را به اشخاص منتقل کرده و از حوادث و اتفاقات احتمالی پیشگیری کنیم.نصب تابلوهای ترافیکی در جاده ها، خیابان ها و… باعث می شود که سرنشینانان اتومبیل ها راحت تر بتوانند آدرس مورد نظر خود را پیدا کنند، از به وجود آمدن ترافیک جلوگیری شده و عبور و مرور روان تر شود. و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به رانندگان خودرو ها یادآوری شود. ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهاي ترافيکي پایه تابلو ترافیکی را می توانید با مراجعه به پشتیبانی سایت ما دریافت کنید.

29 دیدگاه

  • سلام وقت شما بخیر قیمتهای تابلو راهنمایی و رانندگی تو این سایت خیلی عالی هستش ممنون از شما و همکاران محترم تون امیدوارم همیشه موفق باشید.

  • با عرض سلام و خسته و نباشید و آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،همیشه با دیدن تابلوهای راهنمایی و رانندگی یاد مجموعه بینظیر فرتو میافتم،واقعا در این زمینه میدرخشند و به امید موفقیت های چشمگیر در زمینه کسب و کار

  • سلام عرض می کنم خدمت شما مطالب سایت خیلی جالب بود ممنون از شما برای زحماتی که در کشور می کشیم برای تولید محصولات خوب خیلی خوبه که محصولاتی که مورد نیاز خود ما هستند خود کشورمان تولید شود و نیازی به وارد کردن از جای دیگه نداشته باشیم خسته نباشید

  • باسلام لیست تابلوهای راهنمای مسیر برای اونایی که توی راه و شهر سازی هستن و پیمان کاری انجام میدن قیمت خیلی مناسبی داره

  • سلام. من از این محصولات برای آموزشگاه رانندگی تهیه کردیم. از کیفیت و طراحی رضایت کامل داشتیم. تشکر

  • سلام و خسته نباشید میگم به مجموعه فرتو و سپاس بخاطر اطلاعات مفیدتون قیمت ها این سایت نسبت به جاهای دیگه پایین تر هستش و کیفیت عالی من از مجموعه شما برای آموزشگاه خریداری کردم.

  • تابلوهای راهنمایی ورانندگی اهمیت زیادی در کاهش تصادفات داره
    ممنون از شما بخاطر قیمت مناسبتون
    خداقوت

  • درود. بله واقعا تابلو های راهنمایی خیلی مفیده و کاربرد داره .با داشتن این تابلو خطر کمتر و مسیر مقصد آسون تر میشه . او خیلی مطالبی که توی این سایت گفتین هر کسی مطالعه کنه بیشتر آگاه میشه که نصب این تابلوها چقد مهم و پرکاربرده. حتما توصیه میکنم به عزیزانی ک نیاز دارن ک اینجا خریداری کنن

  • سلام نماز وروزهاتون قبول از مجموعه فرتو و سپاس بخاطر کیفیت عالی تابلوها و قیمت مناسب این سایت نسبت به جاهای دیگه کمال تشکر دارم

  • سلام وقتی اینقدر کامنت هست و اینقدر توضیحات دیگه نیازی به فکر کردن برای خرید این تابلوها نیست. امروز بخری سود کردی تا بخوای فردا بخری

  • سلام واقعا بی انصافیه که تشکر نکنم از مجموعه شما مخصوصا قسمت پاسخگوی سایت که با کمال صبر پاسخگوی سوالات هستند تشکر میکنم.

  • سلام وقت بخیر مطالب را مطالعه کردم امکان داره لیست قیمت های تابلو ها را به صورت اینترنتی ارسال کنید؟

    • سلام خانم جهانی. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  • سلام مجموعه فرتو که درامر تولید وعرضه تابلو های ترافیکی،وعلائم راهنمایی ورانندگی وانواع شبرنگها فعالیت دارد وشما میتوانید از هرکدام از این محصولات را به صورت آنلاین ومستقیم سفارش دهید وبا قیمت ارزان تر ومقرون به صرفه دریافت کنید

  • سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده محترم … در مقابل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

  • سلام وخسته نباشید
    تشکر میکنم از مطالب مفیدتون که در سایت قرار دادید فقط کاش قیمت دقیق رو هم قرار میدادید و یک سوال
    چند روز طول میکشه تا به دست ما برسه ؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا جهت اطلاع بیشتر فرم موجود در سایت رو پر کنید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند

  • باسلام واقعا تابلوهایی با کیفیت دارید و امیدوارم همه شهرداری ها در تهیه این محصولات یا کیفیت بکوشند تا هم ترافیک های کم تر و هم این که تصادف های کم تری داشته باشیم

  • سلام و درود …
    از اطلاعاتی که دادید ممنونم … مهمترین دغدغه من مقاومت در تغییر شرایط آب و هوایی و خوردگی هست … شما چه تضمینی دراین رابطه دارید؟

    • سلام جناب خوش فکر
      لطفا جهت دریافت پاسخ به فرم مشاوره داخل سایت مراجعه کنید تا مشاورین ما با تماس بگیرند

  • سلام وقتتون بخیر، اطلاعات مفیدی در سایتتون گذاشتید عالی بود فقط یک سوال محصول چند روزه به دست مشتری میرسه؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا از طریق فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  • سلام وقت بخیر
    دوست گرامی با دیدن از سایت شما این سوال برایم ایجاد شده که آیا بجز ادارات راه و اداره راهنمایی و رانندگی، خریدار دیگری نیز برای این کالای خاص وجود دارد؟ اشخاص حقیقی نیز خرید تابلو دارند؟ اگر بله چه کسانی خرید میکنند؟ حتما رانندگان خودروهای سواری نیستند زیرا برای من و اطرافیانم پیش نیامده که خرید تابلو داشته باشیم.باتشکر برای پاسخگویی تان.

  • با سلام و تبریک به جهت راه اندازی چنین مجموعه خوبی
    اگر در زمینه این تابلو های راهنمایی نیاز به تامین کننده فعال دارید که با سابقه باشه و با کیفیت عالی و قیمت مناسب جنس رو بتونه در اختیارتون بزاره ، مجموعه ما میتونه با شما همکاری کنه. لطفا در صورت تمایل راه ارتباطی جهت مذاکره را اعلام بفرمایید.

  • باسلام تابلوهای را هنمایی سایتتون مفیدوکاربردی هستند تشکر میکنم از تولید همچین محصولاتی خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *