انواع مختلف تجهیزات ترافیکی

انواع مختلف تجهیزات ترافیکی جاده ای و شهری

انواع مختلف تجهیزات ترافیکی، فروش انواع مختلف تجهیزات ترافیکی جهت ایمن سازی معابر مطابق بااستانداردهای سازمان ترافیک و معاونت حمل ونقل وترافیک و اداره راه استان مربوطه اعم از انواع تابلوهای ترافیکی و راهبند و جداکننده ترافیکی و گل میخ و رفلکتور و استوانه ایمنی و… ازطریق شرکت تجهیزات ترافیکی دروب سایت شرکت امکانپذیرمیباشد.جهت دریافت لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی در تهران مشهد اصفهان و سایر شهرهای ایران با مجموعه ما درتماس باشید.

انواع مختلف تجهیزات ترافیکی

 

انواع مختلف تجهیزات ترافیکی :

انواع مختلف تجهیزات ترافیک مورد استفاده در پروژه های ترافیکی به طور معمول در پروژه های ترافیکی مورد مناقصه یا استعلام عموما در شهرهای بزرگ توسط شهرداری های مناطق آن شهر و یا سازمان حمل و نقل و ترافیک بیشتر برای معابر اصلی  آن که مرتبط با حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری آن شهر میباشد و در شهرهای کوچک توسط اداره حمل و نقل و ترافیک آن شهر که به عنوان کارفرمای پروژه های ترافیکی شناخته میشوند. پیمانکاران تخصصی ترافیک فعال با خریداری تجهیزات ترافیک و نصب آن ها در معابر اصلی و فرعی در جهت ایمن سازی معابر شهری و جاده ایو حفظ و افزایش ایمنی معابر میکوشند.

تجهيزات ترافيکی شهری

تجهيزات ترافيکی شهری از جمله مهمترین عناصری هستند که در شهر به چشم می خورند. در واقع انواع گوناگونی از تجهیزات ترافیکی برای حفظ کردن نظم در تردد سواره و پیاده به کار گرفته می شوند. این تجهیزات در سطح شهر، خروجی ها و ورودی ها و انواع جاده ها و معابر نصب می شوند و ترافیک را تا حد قابل توجهی کنترل می کنند. تجهیزات ترافیکی انواع مختلفی مانند استوانه ترافیکی، تابلوهای ترافیکی، چشم گربه‌ ای، آینه ‌های ترافیکی و سرعت‌ گیرها دارند. استفاده از این ابزارها به صورت درست و کارآمد منجر به ارتقای ایمنی شهر و کاهش تصادفات می گردد. در ادامه قیمت این تجهیزات از جمله استوانه ترافیکی و مرکز فروش آن ها را بررسی و معرفی کرده ایم.

انواع مختلف تجهیزات ترافیکی

قیمت تجهیزات ترافیکی

قیمت تجهیزات ترافیکی با توجه به عوامل مختلفی مثل مدل و متریال به کار رفته و انواع مختلف تجهیزات ترافیکی متفاوت است. علاوه بر این مرکز خرید این ابزارها هم بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارند. مسلما هر چه کیفیت تجهیزات ترافیکی بالاتر باشد و برند تولید کننده آن مطرح تر و شناخته شده تر باشد، قیمت آن هم بالاتر می رود. لازم به ذکر است که خرید به شکل عمده و نیز ارتباط با تامین کننده آن ابزار هم از عوامل موثر بر قیمت تجهیزات ترافیکی به شمار می رود که لازم است هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. برای اطلاع از قیمت انواع تجهیزات ترافیکی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره بگیرید.

مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران

انواع مختلف تجهیزات ترافیکی برای کنترل و مدیریت ترافیک، تقویت ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای مورد استفاده قرار می گیرند. مجموعه ما بهترین مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران است که این ابزارها را با کیفیتی عالی، تنوعی بالا و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در هنگام خرید تجهیزات ترافیکی علاوه بر قیمت آن ها به کیفیت و تطابق این محصولات با استانداردهای مربوطه توجه کنید. علاوه بر این لازم است وزن، نحوه نصب و اجرای آن ها را هم در نظر بگیرید. با خرید از مرکز فروش ما می توانید از تمامی این موارد اطمینان حاصل کنید و سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید.

انواع مختلف تجهیزات ترافیکی

تولید کننده تجهیزات ترافیکی

ما به عنوان تولید کننده تجهیزات ترافیکی، انواع مختلف تجهیزات ترافیکی را به صورت عمده و تک برای شما مشتریان گرامی عرضه کرده ایم. و شما می توانید این ابزار آلات کاربردی را با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب خریداری کنید. در واقع فروشگاه ما خرید تجهیزات ترافیکی را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان امکان پذیر کرده است. لذا توصیه می کنیم همین الان محصول مورد نظرتان را از طریق سایت ما سفارش دهید. و آن را در کمترین مدت ممکن درب منزل یا محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. و امنیت فضایی که در نظر دارید را تا بالاترین میزان ممکن ارتقا دهید.

قیمت استوانه ترافیکی

یکی از مهم ترین محصولات از میان انواع مختلف تجهیزات ترافیکی، استوانه ترافیکی یا بولارد است. که برای هدایت کردن خودرو ها و جدا کردن قسمتی از خیابان و جاده به کار گرفته می شود، باید این چنین گفت که این استوانه های ترافیکی اغلب از پلاستیک ساخته می شوند و در مقابل تغییرات آب و هوایی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید مقاوم هستند این محصولات معمولا در رنگ های روشن به همراه نوار شبرنگ ساخته می شوند تا در تاریکی هم قابل مشاهده باشند. قیمت استوانه ترافیکی با توجه به نوع و ابعاد آن متغیر است و مبلغ ثابتی ندارد. با وجود تمامی این ویژگی ها، استوانه های ترافیکی در مقایسه با سایر تجهیزات ترافیکی قیمت مناسبی دارند.

2 دیدگاه

  • برخورد عوامل فروش فوق العاده بود. جا داره ازشون تشکر کنم و عرض کنم که ارسال سفارشات به موقع انجام شد.

  • سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *