تجهیزات ترافیکی باتومی

تجهیزات ترافیکی باتومی

ارائه کننده تجهیزات ترافیکی باتومی اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی نموده است و با راه اندازی سایت های معتبر، این محصولات را توسط افراد متخصص و با تجربه خود که در بخش فروش فعالیت دارند، به خریداران در سراسر کشور ارائه می دهد. شما نیز از طریق سایت ارائه کننده، انواع ترافیکی را در تعداد سفارشی درخواست و در زمان مورد نظر دریافت نمایید. توجه داشته باشید در این نوع خرید، می توانید به صورت مستقیم و با حذف واسطه گران، سود بالایی را به دست آورید.

تجهیزات ترافیکی باتومی

مشخصه مهم تجهیزات ترافیکی باتومی

مشخصه مهم تجهیزات ترافیکی باتومی امروزه با گسترش جامعه و توسعه کاربرد وسایل نقلیه موتوری و خودروها همیشه و همه جا نیاز به هدایت و راهنمایی رانندگان در مکان های کم نور و درهنگام شب و در مواقعی که ترافیک بیداد می کند است. چراغ باتومی ترافیکی وسیله کاربردی جهت راهنمایی و هدایت در این شرایط است که از مشخصه های مهم این وسیله می توان به موار زیر اشاره نمود. تجهیزات ترافیکی باتومی نیز به نوعی وظیفه‌ هشدار و آگاه ‌سازی کاربران را بر عهده دارند.

این محصول ترافیکی. از دو قسمت اصلی دسته و چراغ ترافیکی تشکیل شده است :

  1. قسمت دسته محصول از لوله جنس پلاستیکی توخالی به قطر ۳/۵ سانتی متر و طول ۱۳ سانتی متر طراحی و ساخته شده است که در این لوله دو عدد باطری ۱/۵ ولت بزرگ جای می گیرد. در ضمن یک بند نگهدارنده جهت به دست گرفتن یا آویزان کردن این محصول در انتهای آن قرار داده شده است.
  2. دومین قسمت و مهم ترین آن چراغ ترافیکی است که به شکل استوانه با قطر ۴ سانتی متر و طول ۴۰ سانتی متر می باشد.

این تجهیزات دارای ساختاری پلاستیکی و انعطاف پذیر هستند. و این موضوع باعث می‌ شود. تا در صورت برخورد وسایل نقلیه با آن ها کمترین میزان آسیب به هر دو وارد شود. عموما استوانه‌ها دارای رنگی متمایل به قرمز هستند تا به شکلی مناسب دیده شوند.

برای دید بهتر این تجهیزات آن ها را به نواری شب ‌رنگ مجهز می ‌کنند. این محصول از موادی باکیفیت تولید می‌شود. که برخی از آن ها دارای سه نوار شبرنگ بوده که به خوبی می‌ توانند در شب نور را بازتاب داده و دیده شوند.

قیمت روز تجهیرات ترافیکی باتومی

قیمت روز تجهیرات ترافیکی باتومی با توجه به نوسانات موجود در بازار. قیمت تمام محصولات افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین اگر قصد خرید این نمونه از  تجهیزات را دارید بهتر است. از جدید ترین قیمت ترافیکی چراغ باتومی در بازار روز اطلاع کسب نمایید.

این تجهیزات از ارزش تجاری خوبی برخوردار هستند. و در بازار دارای قیمت مناسبی می باشند. اما قیمت روز این محصول در تمام طول سال یکسان نیست و قیمت ثابتی ندارد.

برای اطلاع از قیمت روز تجهیزات ترافیکی باتومی می توانید. به سایت های ارائه کننده معتبر مانند همین سایت، مراجعه نمایید. و قیمت آن را استعلام بگیرید. استعلام قیمت و نرخ روز ایت دسته از تجهیزات ترافیکی می تواند. به شما در خرید این وسیله کمک شایانی نماید و شما می توانید. با قیمت کمتری وسیله مورد نظر خود را با همان کیفیت بالا تهیه و خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *