تولید تابلو ترافیکی شبرنگ

تولید تابلو ترافیکی شبرنگ

تولید تابلو ترافیکی اعم از روز رنگ و شبرنگ با درجات کیفیت متفاوت از پایین تا کیفیت عالی توسط شرکت های تولید کننده ی تجهیزات ترافیکی تولید و عرضه میشود.

انواع تابلو های ترافیکی برای ایجاد ایمنی در شهر ها و جلوگیری از بروز تصادفات توسط تولیدی های تجهیزات ترافیکی تولید میشود. که ابتدا انواع تابلو ها را بر میشماریم.

انواع تابلو ها و علائم ترافیکی

تولید تابلو ترافیکی شبرنگ

انواع تابلو های ترافیکی به صورت های led،vms، گالوانیزه و سولار تولید میشوند. تابلو ها دارای انواع مختلف هستند که هر کدام از این انواع اطلاعات و یا دستورخاصی را میدهد.

انواع تابلو های ترافیکی شامل موارد زیر است:

تابلو های هشدار دهنده و خطر
تابلو های راهنمایی و هدایت کننده مسیر
بیلبورد ها
تابلو های بیان کننده ی اماکن
علایم انتظامی
تابلو های روز رنگ و شبرنگ

تابلو های شبرنگ و اهمیت آن ها

در میان انواع تابلو ترافیکی نام برده شده، تابلو های شبرنگ از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. در شب دید رانندگان به جاده و محیط به شدت کاهش میابد. بنابراین وجود تابلو های شبرنگ که یه راحتی در نور شب قابل رویت باشند میتواند جلوی بسیاری از تصادفات را بگیرد.

استفاده از این تابلو ها خصوصا در جاده های خارج شهری بسیار حائز اهمیت است چرا که رانندگان با سرعت بیش تری در حال حرکت میباشند و وجود تابلو هایی با درخشش بالا در شب که از دور به سادگی قابل رویت است بسیار مهم است.

همچنین از شبرنگ ها در لباس های ماموران راهنمایی و رانندگی و یا بشکه ها و دیگر تجهیزات ترافیکی استفاده میشود.

کیفیت تابلو های شبرنگ

کیفیت تابلوی شبرنگ نیز از اهمیت والایی برخوردار است. زیرا باید به خوبی در شب دیده شود تا از بروز خطر احتمالی و تصادفات جاده ای جلوگیری کند.

یک تابلوی شبرنگ با کیفیت باید به خوبی نور را بازتاب دهد و رفلکس بالایی داشته باشد. همچنین درخشندگی و دوام بالا نیز از دیگر ویژگی های یک تابلوی شبرنگ با کیفیت است.

تولید تابلو ترافیکی

به دلیل رابطه ی مستقیم تابلو های ترافیکی با ایمنی افراد جامعه، کیفیت این تابلو ها بسیار مهم است. بنابراین باید در تولید تابلو ترافیکی از مواد اولیه ی باکیفیت استفاده کرد، تا دوام بالایی داشته باشند و به خوبی واضح و خوانا باشند. این تابلو ها باید دارای طراحی مناسب باشد. فونت و جنس آن ها به گونه ای باشد که به راحتی قابل خواندن برای همگان باشد. درخشندگی تابلو های ترافیکی از دیگر فاکتور های مهم در تولید تابلو ها است که باید در نظر گرفته شود.

تابلو ترافیکی شبرنگ

امروزه با افزایش تعداد خودروها و تصادفات محصولات ترافیکی زیادی در انواع مختلف تولید میشود. یکی از ابزارهای ترافیکی پرکاربرد و پرطرفدار تابلو ترافیکی شبرنگ می‌باشد. تابلو ترافیکی شبرنگ با استفاده از مواد بازتاب دهنده نور و منعطف، ساخته شده که باعث افزایش دید شما رانندگان گرامی می‌شود. تولید تابلو ترافیکی در انواع مختلف به دلیل کارایی‌های زیادی که دارد در سطح گسترده و انواع متفاوت توسط شرکت‌های زیادی صورت می‌گیرد.

بازتاب نور در تولید تابلو ترافیکی شبرنگ به دلیل استفاده از بازتابنده‌های مختلف به کارگرفته در آن انجام می‌شود. در واقع این بازتاب نور سطح دید افراد را بسیار افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که رانندگان بتوانند در تاریکی و اماکن کم نور مانند سطح خیابان‌ها و جاده‌ها در شب و همچنین سایر وسایل نقلیه را در هنگام رانندگی، از هم تشخیص دهند. تولید تابلو ترافیکی باعث می‌شود که از بروز بسیاری از تصادفات و سوانح رانندگی جلوگیری شود.

تولید تابلو ترافیکی
قیمت تابلو ترافیکی شبرنگ

تولید تابلو ترافیکی شبرنگ در انواع مختلفی صورت می‌گیرد که هر کدام از این انواع تابلوهای ترافیکی کارایی و ویژگی خاص خود را دارند. بر همین مبنا قیمت تابلو ترافیکی متفاوت می‌باشد. در واقع عوامل زیادی در تعیین قیمت تولید تابلو ترافیکی موثر هستند. از مهم‌ترین مواردی که می‌توانند تاثیر زیادی بر قیمت تابلو ترافیکی شبرنگ داشته‌باشند می‌توان به تعداد، متراژ، مواد سازنده، نوع کاربرد، کیفیت، نوسانات بازار و همچنین شرکتهای عرضه کننده و تولید تابلوترافیکی اشاره کرد.

با توجه به اینکه هر شرکت تولید تابلو ترافیکی از مواد اولیه و کیفیت متفاوتی برای ساخت این محصول استفاده می‌کند؛ بنابراین قیمت تابلو ترافیکی نیز بر اساس این موارد متغیر می‌باشد.از طرف دیگر با توجه به نوسانات موجود در بازار، روزانه قیمت مواد اولیه و در نتیجه قیمت تابلو ترافیکی دچار تغییراتی می‌شود؛ بنابراین نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای تولید تابلو ترافیکی به اطلاع شما خریداران محترم رساند.

تولید تابلو ترافیکی

کاربردهای تابلو ترافیکی شبرنگ

یکی از محصولات ترافیکی که کارایی زیادی در کنترل ترافیک و جلوگیری از وقوع تصادفات و سوانح رانندگی دارد، تابلو ترافیکی شبرنگ است که به دلیل خاصیت هشداردهی در موارد زیادی کاربرد دارد. این تابلوها علاوه بر استفاده شخصی افراد، در سازمان‌های زیادی از جمله سازمان راهنمایی و رانندگی نیز به کار گرفته میشود. صفحات به کار رفته در تولید تابلو ترافیکی شبرنگ باعث می‌شود که زاویه دید رانندگان در مسیر جاده و خیابان بهتر شود و در نتیجه فاصله‌ی دید آنها با سایر خودروها و عابران پیاده رعایت گردد. در واقع کاربردهای تابلو ترافیکی شبرنگ اصلی تولید این تابلو ها بیشتر در کنار خیابان‌ها، جاده‌ها، هدایت کردن رانندگان، مجتمع‌های بزرگ و همچنین پارکینگ‌های منازل می‌باشد. ذکر این نکته نیز لازم است که تولید تابلو شبرنگ باعث جلوگیری از بسیاری از حوادث رانندگی در سطح جاده‌ها و خیابان‌ها می‌شود.

تولید تابلو ترافیکی

خرید تابلو ترافیکی شبرنگ

امروزه با افزایش وسایل نقلیه و گسترش ترافیک در سطح شهر و جاده‌ها تولید تابلو ترافیکی شبرنگ در انواع مختلف در بسیاری از شرکت‌ها صورت می‌گیرد. کاربرد ویژه‌ی این محصول باعث افزایش تقاضای خرید آن شده، در نتیجه تولید این تابلو ها نیز به اشکال متفاوت توسط شرکت‌های تولید کننده زیادی انجام می‌شود.

این شرکت‌ها امکان خرید تابلو ترافیکی شبرنگ به صورت حضوری و یا به شکل خرید درب کارخانه و همچنین و از طریق سایت‌های فروش اینترنتی را برای شما خریداران گرامی فراهم آورده‌اند. امروزه با فعالیت نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های تولیدکننده این تابلوهای ترافیکی در خط خرید و فروش به صورت اینترنی به راحتی امکان خرید انواع تابلو ترافیکی شبرنگ برای خریداران فراهم آمده‌است. برای خرید تابلو ترافیکی بهتر است که باتوجه به تغییرات قیمت تابلو ترافیکی، ابتدا استعلام قیمت آن را داشته‌باشید و سپس از فروشگاه‌هایی که تابلو ترافیکی را در بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت تولید می‌کنند، خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *