عرضه مستقیم تابلو ترافیکی جاده ای

عرضه مستقیم تابلو ترافیکی جاده ای

تابلوهای ترافیک جاده ای از ابزارهای بسیار مناسب جهت نشان دادن وضعیت جاده به رانندگان هستند. این تابلوها هدایت وسایل نقلیه را راحت‌تر نموده و باعث افزایش ایمنی آنها می شوند. استفاده از تابلو ترافیکی جاده ای در راه های درون و برون شهری و حتی در معابر فراوان است و هر یک از آنها دارای کاربرد مشخصی هستند.

عرضه مستقیم انواع تابلو ترافیکی درجه یک توسط فروشنده آن انجام می ‌شود و کسانی که قصد سفارش این تابلو را دارند می ‌توانند در تماس مستقیم با فروشنده آن را به تعداد مورد نظر درخواست کنند.

عرضه مستقیم تابلو ترافیکی جاده ای

با انواع تابلو ترافیکی آشنا شوید

با انواع تابلو ترافیکی آشنا شوید تابلوهای ترافیکی در حالت کلی به چهار دسته زیر تقسیم بندی می گردند که هر یک دارای ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی هستند. این چهار دسته به طور خلاصه عبارتند از :

تابلوهای اخطاری :
این تابلوها به راننده در مورد موانع پیش رو هشدار می ‌دهند و اغلب این تابلوها به شکل مثلث متساوی الاضلاع بوده و جهت آنها رو به بالا می باشد. این تابلوها زمینه سفید و حاشیه قرمز دارند.

تابلوهای انتظامی :
این تابلوها معمولاً ممنوعیت و محدودیت در مسیر را به راننده ها اطلاع رسانی می‌ کنند و به طور معمول دارای زمینه سفید با حاشیه قرمز هستند.

تابلوهای اخباری :
برای با خبر کردن راننده ها از وضعیت مسیر و وسایل مورد نیاز آنها طراحی شده اند که اغلب به شکل مربع و مستطیل هستند و ابعاد گوناگونی دارند از جمله این تابلوها می‌توان به تابلوهای جهت نما اشاره کرد. این تابلو ها طرح و رنگ مشخصی ندارند و بر اساس موارد کاربرد مختلف می‌توانند طرح ها و رنگ های گوناگون داشته باشند.

تابلوهای متمم :
نوع بخش خصوصی از تابلو های راهنمایی و رانندگی هستند که شکل اغلب آنها مربع و مستطیل است و دارای زمینه سفید و نوشتارهای مشکی هستند این تابلوها به تنهایی کاربرد ندارند و جهت تکمیل انواع تابلوهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

بررسی بازار داخلی تابلو ترافیکی جاده ای

بررسی بازار داخلی تابلو ترافیکی جاده ای از پرمصرف ترین انواع وسایل راهنمایی و رانندگی می ‌توان به تابلو ترافیکی جاده ای اشاره کرد. این ابزارها از بازار داخلی بسیار مناسبی برخوردارند زیرا برای تجهیز جاده ها با علائم ترافیکی بسیار مورد نیاز هستند. و با ایجاد بزرگراه ها و جاده های بین شهری جدید نیاز به این محصولات بیشتر می‌شود.

کسانی که در زمینه تجهیز جاده ها با انواع تابلو ترافیکی به صورت پیمانکاری فعالیت می کنند. از مشتریان دائمی این محصولات به شمار می روند و سالانه مقادیر بسیار زیادی از آنها را نیاز دارند.

در بازار داخلی این محصول کیفیت تابلو ترافیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا باعث افزایش ماندگاری آن در جاده ها می شود. برای اطلاع از قیمت و انواع مختلف این محصول جهت بررسی بازار داخلی آن می توان با فروشنده این تابلو ها تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد این محصولات را به دست آورد.

تابلو ترافیکی جاده ای

تابلو ترافیکی جاده ای معمولا برای انتقال پیام به صورت یک نماد به کار برده می شود که از آن در خیابان ها، مکان های عمومی، جاده ها، بزرگراه ها، پارکینگ ها، کارخانه ها و … استفاده می شود. امروزه به دلیل افزایش وسایل نقلیه و همچنین افزایش سرعت حرکت آن ها ضرورت استفاده از این تابلوها در مقایسه با گذشته بسیار بیشتر شده است. تابلوهای ترافیکی اطلاعاتی از قبیل خطرات پیش رو، سرعت مجاز و … را به رانندگان منتقل می کنند که همین امر موجب جلوگیری از حوادث و اتفاقات ناخوشایند می گردد.
این تجهیزات ترافیکی از نظر کاربرد به سه دسته تقسیم می شوند:
۱: بازدارنده یا انتظامی
۲: هشداردهنده یا اخطاری
۳: اطلاعاتی یا آگاهی دهنده

قیمت تابلو راهنمایی رانندگی

در میان تجهیزات ترافیکی، تابلو ترافیکی جاده ای از قدمت و اهمیت بیشتری برخوردار است. و یکی از اصلی ترین علائم در جاده ها محسوب می شوند. زیرا هر یک از آن ها مفهوم و پیام خاصی را به رانندگان منتقل می کنند. به سبب کاربرد زیاد این محصولات ترافیکی، امروزه انواع مختلفی از آن ها را می توانیم در بازار تهیه و خریداری کنیم. قیمت تابلو راهنمایی رانندگی به عوامل متعددی مانند سایز و ابعاد، جنس و نوع شبرنگ به کار برده شده در محصول، شرکت تولید کننده و … بستگی دارد. پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز این می باشد که با خرید مستقیم از کارخانه ها، محصولات ترافیکی را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کنید.

 تابلو ترافیکی جاده ای

قیمت تابلو جاده ای

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تابلو جاده ای جنس آن ها می باشد. که به طور معمول از آلومینیوم، آهن و گالوانیزه استفاده می شود. یکی دیگر از موارد موثر بر قیمت تابلو های ترافیکی کیفیت شبرنگ، جنس پوشش، مقاومت و استحکام آن ها می باشد. هم چنین تجهیزات و مواد اولیه ای که در تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد نیز بر قیمت آن ها تاثیر گذار می باشد. تابلو ترافیکی جاده ای دارای استانداردهای مشخصی هستند. مانند خوانا بودن از فاصله ی دور، ساده فهم بودن، مقاومت شیمیایی مناسب جهت نصب در محیط های باز، واضح بودن تابلوها در شب و مکان های تاریک و سایر موارد دیگری که باید هنگام نصب به آن ها توجه نمود،

هم چنین در نقاط حساس به منظور جلب توجه رانندگان از تابلوهای جدیدی که ال ای دی نام دارند استفاده می شود.

خرید تابلو جاده ای

برای بالا بردن امنیت جاده ها، با خرید تابلو جاده ای ترافیکی و نصب صحیح آن ها در جایگاه مناسب از وقوع حوادث ناگوار و وارد شدن خسارت شدید به رانندگان، افراد، جاده ها و وسایل نقلیه می توان جلوگیری ‌کرد. در این تابلو ترافیکی جاده ای برچسب های متنوعی از علائم راهنمایی و رانندگی استفاده می شود. که هر کدام از آن ها مفهوم و معنای خاصی دارد که می توان به برچسب های کاغذی، روز رنگ، شبرنگ و شب نما اشاره کرد. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت های مربوط به این حوزه نیز مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *