انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی

انواع تابلو های راهنمایی رانندگی

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، ما، در شرکت فرتو ترافیک، به عنوان یک کارخانه تولیدی، افتخار داریم که مجموعه‌ ای کامل از تجهیزات ترافیکی را برای شما فراهم کنیم. از جمله انواع تابلو های راهنمایی رانندگی که با کیفیت بالا، قابل اعتماد و مطابق با استاندارد های بین‌ المللی تولید می‌ شوند. آیا شما به دنبال تابلو های راهنمایی رانندگی هستید؟ آیا نیاز به تابلو های راهنمایی و رانندگی برای فروش خود دارید؟ در فرتو ترافیک، می‌توانید از تنوع گسترده انواع تابلو راهنمایی و رانندگی برای تامین نیاز های خود بهره ببرید. با ما تماس بگیرید و از تجربه‌ ی حرفه‌ ای و کار آمد ما استفاده کنید.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی سه دسته میباشند:

  1. تابلوهای بازدارنده یا انتظامی
  2. تابلوهای هشداردهنده یا اخطاری
  3. تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری

[toggle title=”پیشنهاد ویژه فروش انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی” state=”open”]اگرتا آخر هفته جاری، محصولات خود را از طریق همین سایت سفارش دهید، از تخفیف ویژه ما برخوردار خواهید شد.[/toggle]

بررسی انواع تابلو های راهنمایی رانندگی

بررسی انواع تابلو های راهنمایی رانندگی بسیار مهم است. این تابلوها شامل تابلوهای هدایت، تابلوهای اطلاع رسانی، تابلوهای هشدار دهنده و تابلوهای محدودیت سرعت هستند. تابلوهای هدایت کمک می کنند تا رانندگان به راه صحیح هدایت شوند و به مقصد مورد نظر برسند. تابلوهای اطلاع رسانی اطلاعاتی مانند فاصله تا مقصد، خروجی ها و خدمات موجود در جاده را ارائه می دهند. تابلوهای هشدار دهنده، در موارد خطر و شرایط خاص هشدار می دهند تا رانندگان از خطرات آگاه شوند. و در آخر، تابلوهای محدودیت سرعت به رانندگان اطلاع می دهند که با چه سرعتی مجاز به حرکت کنند.

بررسی دقیق این تابلوها و فهم مفهوم و نحوه عملکرد آنها به رانندگان کمک می کند تا به درستی از آنها استفاده کنند و مسیر رانندگی خود را بهتر اداره کنند.

۱-تابلوهای بازدارنده یا انتظامی:

در دست بندی انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی به تابلوهای بازدارنده، تابلوهای انتظامی نیز می گویند،
این تابلوها بیشتر به شکل دایره با نوار حاشیه قرمز رنگ هستند،
و نوع ممنوعیت را بوسیله علامت خاص نشان می دهند.انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی

تذکر ۱: از تابلوهای بازدارنده، تابلوی ایست و… به جهت اهمیت و دقت بیشتر رانندگان،
به صورت هشت ضلعی با زمینه کاملاً قرمز رنگ و با نوشته «ایست» یا «STOP» در نظر گرفته شده است.

 

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی

 

تذکر۲: به لحاظ اهمیت تابلوی رعایت حق تقدم تنها رأس این تابلو به سمت پایین است، یا میتوان گفت قاعده آنها به سمت بالاست.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی

۲-تابلوهای هشداردهنده یا اخطاری:

این تابلوها بیشتر به صورت مثلث با نوارهای حاشیه قرمز رنگ و زمینه سفید رنگ که یک رأس آن به طرف بالا بوده،
و در داخل آن نوع خطر را بوسیله علائمی خاص با رنگ مشکی نشان می دهد.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی

۳- تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری:

تابلوهایی هستند که دارای توصیه های عمومی بوده،
و در رنگ های سفید، سبز، قهوه ای، زرد، آبی و به شکل های مثلث، دایره، مستطیل، مربع و یا پنج ضلعی به تناسب نیاز نصب می شوند،
و پیام مورد نظر را به صورت تصویر یا نوشته نشان می دهند.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی

این تابلوها به دو دسته تقسیم می شوند:

الف- آگاهی دهنده دستوری:

تبعیت از این تابلوها الزامی بوده و در صورت عدم توجه، راننده مرتکب خلاف و نقض قانون می گردد.

ب- آگاهی دهنده غیر دستوری:

تابلوهایی هستند که رانندگان را جهت دسترسی به مسیر مورد نیاز و یا سایر احتیاجات دیگر راهنمایی می نماید.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی

تولید کننده انواع تابلو های راهنمایی رانندگی

ما یک تولید کننده انواع تابلو های راهنمایی رانندگی برجسته هستیم که در زمینه تولید انواع تابلوهای راهنمایی رانندگی فعالیت می کنیم. با بیش از سالها تجربه در این صنعت، ما به ارائه تابلوهای با کیفیت، قابل اعتماد و استاندارد برای رانندگان و کاربران جاده متعهد هستیم. تیم ما از متخصصین با استانداردهای بالا تشکیل شده است که از جدیدترین فناوری ها و مواد با کیفیت برای تولید تابلوها استفاده می کنند. همچنین، ما توانایی تولید تابلوهای راهنمایی با طرح ها و ابعاد مختلف را داریم تا به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهیم. با ما همراه شوید و از کیفیت و دقت بالای تابلوهای ما بهره‌مند شوید.

فروش تابلو های راهنمایی رانندگی

فرتو ترافیک، به عنوان یک شرکت تولیدی معتبر در زمینه تجهیزات ترافیکی، انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی را با بالا ترین استاندارد ها و کیفیت تولید می‌ کند. شرکت ما، با تأکید بر فروش تابلو های راهنمایی رانندگی، به منظور بهبود جریان ترافیک، افزایش ایمنی و راحتی کاربران، به معرفی انواع تابلو های راهنمایی و رانندگی برای فروش می‌ پردازد. این تابلو ها، به عنوان یکی از مولفه‌ های حیاتی ترافیک، با ساختار و طراحی مناسب، اطلاعات و راهنمایی کارآمدی را به رانندگان و عابران پیاده ارائه می‌ دهند، همچنین قابلیت اطمینان و دوام بالا را نیز به همراه دارند.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

شرکت فرتو ترافیک، به عنوان یک واحد تولیدی معتبر، تخصص خود را در زمینه تولید انواع تجهیزات ترافیکی در بین شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی خود را به عنوان تولید کننده برتر اثبات کرده است. با پیشرفت فناوری و نیاز روزافزون به تأمین امنیت و راحتی در مسیر های جاده‌ ای، تقاضای شرکت‌ های فروش علائم راهنمایی و رانندگی به شدت افزایش یافته است. همچنین، نیاز به انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای فروش نیز بسیار رواج دارد.

شرکت فرتو ترافیک با تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز، به عنوان یکی از پیشروان در این صنعت، آمادگی بالایی را برای همکاری با شرکت‌ های فروش علائم راهنمایی و رانندگی و ارائه انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای فروش دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *