قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

معرفی تجهیزات ترافیکی و نقش اساسی سرعت گیرها

قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ، یکی از ویژگی‌های برجسته تجهیزات ترافیکی است که شرکت ما، با نام تجاری فرتو ترافیک، با افتخار ارائه می‌دهد. این تجهیزات با کیفیت عالی و استانداردهای بین‌المللی، نقش اساسی در مدیریت ترافیک و ایمنی جاده‌ها دارند. معرفی تجهیزات ترافیکی از جمله سرعت گیرها، به ما این امکان را می‌دهد که با استفاده از فناوری پیشرفته، به کنترل بهتر سرعت و جلوگیری از تصادفات ناخواسته بپردازیم. در این راستا، قیمت مناسب و رقابتی محصولات ما، تضمینی برای دستیابی به امنیت و بهره‌وری در سیستم ترافیک شهری و جاده‌ای می‌باشد.

قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ . با توجه به افزایش تقاضای سرعت گیر لاستیکی پس از تولید و نصب آن در شهر مشهد. ارسال آن در سال‌های اخیر به سایر شهرهای کشور صورت گرفت. و با طرزالعمل‌ های اجرایی که همراه این محصول ارسال شده بود. نصب گردید. پس از آن تولید این نوع از سرعت گیر در کشور گسترش یافت. قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ، بستگی به اندازه، کیفیت و سایر ویژگی های آن دارد. اما در حالت کلی خرید عمده این محصول قیمت مناسب تری خواهد داشت.

 

قیمت سرعت گیر پلاستیکی با روکش شبرنگ در مشهد

تولیدی های بسیاری در سراسر کشور و جهان مشغول به تولید محصولات متنوعی با قیمت های متفاوتی هستند که این محصول یکی از آنهاست؛ این محصول که یکی از بهترین های آن در مشهد است، به دلیل کارایی و کاربرد آن مشتریان بسیاری را مجذوب کرده است و در مراکز خرید مربوط به فروش می رسد. بسیاری از عرضه کنندگان این محصول در اصفهان و مشهد مشغول به فعالیت هستند. برای خرید اینترنتی و مطمئن این تجهیزات می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

در بیشتر موارد، اولین خصوصیتی که بعد از کیفیت در ذهن خریدار پدیدار می آید، قیمت آن محصول است و قیمت گذاری با توجه به ارزش یک کالا صورت می‌گیرد و ارزش یک کالا نیز به خدماتی است که ارائه می‌‌دهد؛ چه خدمتی بالا تر از نجات جان آدمی؟ سرعت زیاد باعث تصادفات جبران ناپذیر شده. و در رابطه با تجهیزات جلوگیری از این امر. به عهده سرعت گیر است. بنابراین ترفند قیمت گذاری این محصول به عواملی همچون جنس آن. و نوع آن و تعداد آن بستگی دارد.قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

تولید کننده سرعتگیر

سرعت گیر ها انواع مختلفی دارند. که یکی از آنها سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ می باشد. شرکت فرتو ترافیک به عنوان تولید کننده این محصولات در حال فعالیت می باشد. ولی به طور کلی آنها بر اساس مواد اولیه در ساختشان به دسته های مختلف تقسیم می شوند.

  • پلاستیکی
  • لاستیکی
  • آسفالتی

سرعت گیر های لاستیکی سازگاری بیشتری دارند. از آنجایی که انعطاف پذیرهستند، در زمان برخورد شدید ماشین با آن، خسارت و آسیب کمتری به خودرو وارد می شود. این نوع سرعت گیر قابلیت این را دارد که تا وزن ۵۰ تن را تحمل کند. به صرفه ترین نوع سرعت گیر، سرعت گیر آسفالتی می باشد. اما نمی توان از سختی آن هنگام شکل دهی به صورت سرعت گیر چشم پوشی کرد.

قیمت سرعت گیر

با افتخار اعلام می‌داریم که شرکت فرتو ترافیک، به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه تولید تجهیزات ترافیکی، مجموعه‌ای از سرعت گیرهای لاستیکی با روکش شبرنگ ارائه می‌نماید. این سرعت گیرها، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و استفاده از مواد با کیفیت بالا، اطمینان از عملکرد بی‌عیب و اثربخشی در کنترل سرعت ترددها را فراهم می‌آورند. قیمت سرعت گیرهای لاستیکی با روکش شبرنگ در محصولات شرکت فرتو ترافیک، با توجه به کیفیت برتر، طراحی مقاوم و مطابق با استانداردهای بین‌المللی، به شدت رقابتی و مقرون به صرفه است.

ما با افتخار به مشتریان خود تضمین می‌کنیم که با خرید از محصولات ما، به بهره‌مندی از تجهیزات ترافیکی با کیفیت و قابل اعتماد دست یابند، در حالی که همواره تلاش می‌کنیم تا قیمت‌های رقابتی و مناسبی را ارائه دهیم.قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

از مزایای دیگر سرعت گیر های پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هشدار به راننده
  2. جلوگیری از خوابیدن راننده ها
  3. کنترل کردن سرعت بیش از حد راننده ها
  4. کاهش تصادفات احتمالی در مکانهای پر رفت و آمد

جنس پلاستیکی بیشترین طرفدار را در میان سایر اجناس دارد و از انواع نیز پر کاربرد ترین آن، صفحه هایی عریض در کنار هم قرار گرفته یا همان speed bump است؛ تعداد آن هم بستگی به میزان عرض خیابان دارد چرا که هر چه خیابان عریض تر باشد، به تعداد بیشتر و طولانی تری سرعت گیر نیاز است.ت تولید این محصول در مشهد به صورت نامحدودی انجام می شود که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است؛ بنابراین بازار این محصول در مشهد رواج دارد.

کاربرانی که مایل به خرید سرعت گیر هستند، می ­توانند با جستجوی مختصری در صفحات وب از لیست قیمت سرعت گیر مطلع شوند. لیست قیمت دست انداز با توجه به نوع دست انداز، کیفیت ساخت، جنس مواد مورد استفاده در ساخت و ملاک­ های دیگر متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت انواع سرعت گیر جاده ای می توانید با شماره هایی که در سایت قرار داده شده است تماس حاصل نمایید. نصب سرعت گیر بر سطح جاده با استفاده از پیچ و مهره انجام می‌شود و ممکن است در برخی موارد از چسب‌ ترافیکی نیز استفاده شود.

سرعت گیر لاستیکی 33*90

همانطور که بیان کردیم یکی از انواع سرعت گیر ها، مدل 90*33 می باشد که جزو تجهیزات ترافیکی محسوب می شود و از آن به این خاطر استفاده می شود که در کاهش آمار حادثه ها و تصادف ها نقش بسزایی دارد. از سرعت گیر لاستیکی 33*90 برای افزایش دادن ایمنی مسیر ها و جاده ها استفاده می شود و نحوه عملکرد آن بدین صورت است که سرعت وسایل نقلیه همچون موتور ها، خودرو ها، کامیون ها و… را کاهش می دهد و از این طریق از هر گونه مشکلی جلوگیری می کند. از ویژگی های مدل 90* 33 می توان به استحکام آن در برابر فشار های وارده ناشی از عبور و مرور ماشین هایی با وزن بالا یا سنگین وزن اشاره کرد.

قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

برای این کار با استفاده از دریل صنعتی و مته های بزرگ، حفره‌هایی در سطح آسفالت ایجاد می‌شود و با استفاده از پیچ‌هایی بلند، و رول پلاک فرایند نصب و محکم کردن آنها انجام می‌شود. البته ممکن است با توجه به انواع سرعت گیرها روش نصب آنها متفاوت باشد، اما به طور کلی ابزارهای استفاده شده در آنها یکسان است.

انواع سرعت گیر بر حسب استانداردهای اداره راه و شهرداری تولید می شود. این استانداردها شامل ابعاد سرعت گیر، ارتفاع ساخته می باشد. انواع مختلف سرعت گیر بر حسب مکان و افزایش ایمنی محل، مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد سرعت گیر نیز با توجه به محل نصب و سرعت خودروها محاسبه و نصب می گردد. سرعت گیر جاده ای، سرعت گیر خیابانی یا سرعت گیر پارکینگ هر کدام در ابعاد مختلف تولید می شود.

عوامل موثر بر قیمت سرعت گیر لاستیکی پارکینگ

کارشناسان ایرانی، برای کم شدن خسارات رانندگی مشغول به ساخت انواع سرعت گیر ها شده اند. با توجه به انواع مختلفی که این سرعت گیر ها دارند، قبل از خرید آن ها باید به این نکته توجه داشت که ما این سرعت گیر ها را در کجا و کدام خیابان قصد داریم نصب کنیم زیرا هر کدام برای مکان کاربرد دارند. ایران خود دارای فناوری تولید و پخش سرعت گیر می باشد و با توجه که به استفاده زیاد این سرعت گیر ها در انواع خیابان ها و جاده ها، پخش کنندگان آن نیز زیاد شده اند.

قیمت نهایی سرعت گیر لاستیکی پارکینگ مشخص نیست زیرا فروشنده های مختلف، مواد اولیه مختلف و ابعاد مختلف دارد که هر کدام از این عوامل بر قیمت سرعت گیر ها تاثر می گذارند. قیمت نهایی این محصول در مشهد معمولا پایین تر و مناسب تر می باشد زیرا مشهد بیش ترین تولید کننده ی سرعت گیر های پلاستیکی و لاستیکی می باشد.

خرید سرعتگیر

یک نمونه از تجهیزات ترافیکی که بسیار در نقاط مختلف شهر به چشم می خورد، سرعت گیر پلاستیکی می باشد. مدل 90*33 یک نمونه از انواع مختلف سرعت گیر های پلاستیکی می باشد که کاربرد فراوانی دارد و به همین منظور در تعداد بالایی به فروش می رسد و میزان خرید و فروش آن به صورت مکرر انجام می شود. خرید سرعتگیر از جمله آن خرید هایی است که می تواند از بروز بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری کند و در کم شدن آمار آسیب دیدگی های ناشی از تصادف ها نقش بسیاری دارد.

با توجه به تمامی این موارد باید بیان کنیم که خریدار این گونه محصولات ترافیکی بیشتر شهرداری ها می باشند که این وسایل را در سر تا سر قسمت های مختلف شهر نصب می کنند.

لیست قیمت این محصول در اصفهان

قیمت سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ این محصول در اصفهان یکی از بهترین تجهیزات ترافیکی به شمار می رود. نرخ روز این محصول در اصفهان، با توجه به جنس این محصول متغیر می باشد. البته منظور ما از جنس سرعت گیر دقیقاً اشاره به کیفیت آن بوده که اگر بالا باشد، می توان گفت ارزش بیشتری داشته و بهایی که برای دریافت آن پرداخت می شود، بیشتر از همیشه خواهد بود. این بها به صورت به روز و جدید در اختیار افرادی که قصد خرید آن را دارند، اعلام می شود تا اطلاعات مشتری در خصوص این محصول تکمیل گردد.

اصفهان بورس فروش سرعت گیر شده است زیرا کارخانجات تولیدی در این شهر توانسته است نیاز مشتریان و پیمانکاران را از نظر کیفیت برآورده کنند. از این رو فروش این محصول در اصفهان بیشتر از سایر سرعت گیر ها است. نصب این محصول بسیار آسان بوده به همین دلیل تولید کننده این ویژگی را به عنوان مزیت آن به شمار می آورند.

ما سعی را بر آن داریم تا شما را یاری کنیم که به جای خرید دسته چندم از دسته اول ها خرید کنید. جهت اطلاع از قیمت سرعت گیر پارکینگ، قیمت سرعت گیر جاده ای و سرعت گیر خیابان کافی است با ما تماس بگیرید. قیمت این محصول، با توجه به ابعادی که دارد متغیر است. سرعت گیر 25*35 کوچک ترین اندازه سرعت گیرها است به همین دلیل قیمت آن کمتر از سایر سرعت گیر ها است.

 نصب سرعت گیر

همانطور که گفتیم، این محصول با روکش شبرنگ به صورت پازل های تیکه تیکه کنار هم متصل می شوند. برای متصل کردن این تیکه ها از چسب خاصی استفاده می کنیم. در زمان نصب با روکش شبرنگ باید خیلی دقت به خرج داد، چرا که یک اشتباه کوچک باعث بروز حادثه ای فجیع می شود. یکی از مهم ترین محلها برای نصب سرعت گیر، قبل از پلیس راه و ایست بازرسی ها می باشد. البته سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ معایبی نیز دارد. از جمله:

  • افزایش استهلاک خودرو با برخورد به سرعت گیر
  • افزایش رفت و آمد در مسیر های جایگزین
  • کاهش سرعت اتوموبیل ها

"قیمت

در هنگام خرید این محصول باید توجه داشته باشید که جنس و مواد اولیه آن مرغوب بوده باشد. چرا که در غیر این صورت هزینه تعمیرات و باز سازی آن زیاد می شود. با خرید یک سرعت گیر با کیفیت، می توانیم در هزینه تعمیرات و باز سازی صرفه جویی کنیم. علاوه بر اینها، کیفیت خوب یک محصول باعث افزایش طول عمر آن نیز هست. برای خرید سرعت گیر مناسب و با کیفیت می توانید با کارشناسان زبده ی این حوزه ملاقات داشته باشید.

صادرکنندگان سرعت گیر

صادرکنندگان سرعت گیر در کشور بسیار هستند که از جمله آن‌ها در شهر کرج هستند که به طور کلی در تولید و صادر تجهیزات ترافیکی جزو بهترین ها می باشند. سالانه تجهیزات ترافیکی بسیاری در شهر های کشور از جمله  کرج با کیفیت و همچنین در ابعاد و اشکال مختلفی در تولید می شوند و به نقاط مختلف صادر می گردند که شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر از صادرات و خرید عمده به سایت نمایندگی های فروش مراجعه فرمایید.

قیمت سرعتگیر لاستیکی

یکی از تجهیزات ترافیکی برای کنترل سرعت خودرو و سایر وسایل نقلیه است. این ابزار در دو رنگ سفید و زرد با هدف ایمنی در جاده ها نصب می شود و به ایجاد محوری ایمن کمک می کند. استفاده از سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ باعث می شود که رانندگان دید بهتری در شب داشته باشند و بتوانند قبل از رسیدن به سرعتگیر آن را تشخیص داده و سرعت خود را به صورت تدریجی کاهش دهند. قیمت سرعتگیر لاستیکی با توجه به فاکتورهای مختلف مانند کیفیت مواد اولیه به کار رفته و دوام و ماندگاری آن، ابعاد سرعتگیر، محل نصب سرعتگیر و سودی که هر فروشنده به هزینه تولید آن اضافه می کند متفاوت است.

اما در هر صورت خرید سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ از این جهت که باعث کاهش حوادث جاده ای و خسارات ناشی از تصادفات احتمالی می شود، امری ضروری است.

سرعت گیر لاستیکی 33*90

بخش عمده ای از تصادفات جاده ای ناشی از سرعت بالای وسایل نقلیه است. این تصادفات سالانه باعث مرگ تعداد زیادی از مردم می شود. در این میان، استفاده از سرعت گیر لاستیکی 33* از وقوع حوادث ناگوار این چنینی پیشگیری می کند. استفاده از سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ جهت کنترل سرعت خودروها، یکی از مهم ترین اقداماتی است که توسط راهداری ها برای برقراری امنیت راه ها انجام می گیرد. سرعت گیر لاستیکی 33*90 با ایجاد یک مانع کم ارتفاع، ابزاری موثر برای کاهش سرعت است که از سرعت غیر مجاز وسایل نقلیه جلوگیری به عمل می آورد.

نوار شبرنگ به کار رفته در سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ، دید مطلوبی را از این ابزار ترافیکی در اختیار رانندگان قرار می دهد. تحمل وزن این سرعت گیر بالا است و در صورت ایجاد هر گونه مشکل یا خرابی به راحتی قابل تعویض نمودن است.

سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

قیمت سرعت گیر خیابانی

کاربرد سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ در مسیرهایی است که سرعت ماشین ها باید پایین باشد و افزایش سرعت می تواند خطرآفرین باشد و منجر به تصادف و حوادث جاده ای شود. قیمت سرعت گیر خیابانی با توجه به این که با استفاده از چه مواد اولیه ای ساخته شده باشد، متفاوت است. بعضی از سرعت گیر ها از جنس کائوچو و پلاستیک هستند که دوام کمتری دارند و برای جاده های با عبور و مرور کم ماشین های سبک مناسب هستند.

بعضی دیگر از سرعت گیر ها هم از آسفالت ساخته می شوند که اگرچه در برابر وزن مقاومت بیشتری دارند اما به علت حساسیت در برابر گرما، دوام کمی دارند. بهترین نوع سرعت گیر را می توان سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ دانست که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و در هنگام تاریکی هوا به راحتی دیده می شود.

سرعت گیر رمپ

برای حفظ ایمنی در حین حرکت بر روی رمپ لازم است که از سرعت گیر رمپ استفاده شود. چرا که رمپ یک مسیر شیب دار است که مطابق با اصول و استانداردهای خاص خود، دو سطح غیر هم تراز را به هم متصل می کند. سرعت گیر های به کار رفته بر روی رمپ ها می تواند از جنس آسفالت، لاستیکی و یا پلاستیکی باشد. هر سه نوع نام برده شده در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند و با نصب در محل مناسب باعث کنترل سرعت در شیب راهه می شوند و خطرهای ناشی از عبور از رمپ را کاهش می دهند.

اما با توجه به این که دوام و مقاومت سرعت گیرهای پلاستیکی و آسفالتی نسبتا کمتر است، سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ بهترین گزینه برای کاهش سرعت این مسیرها است. زیرا این نوع سرعت گیر بسیار منعطف و مقاوم است و ماندگاری زیادی دارد.

سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

قیمت سرعت گیر پارکینگ

جنس سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ از ترکیبات پلیمری است که در برابر گرمای هوا و وزن بالا بسیار مقاوم است و اصلا تغییر شکل نمی دهد. علاوه بر این سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ، نور ماشین ها را به خوبی منعکس می کند که باعث می شود به راحتی در شب قابل دیدن باشند. این سرعت گیر ها به راحتی قابل نصب است. سرعت گیر پارکینگ مثل قطعات پازل در کنار هم قرار می گیرند و به این ترتیب به راحتی قابل نصب و تعمیر هستند. به همین دلیل قیمت سرعت گیر پارکینگ نیز مقرون به صرفه است.

البته این قیمت به عوامل و فاکتورهای مختلفی نیز بستگی دارد که یکی از آن ها کیفیت سرعت گیر پارکینگ است. چرا که هر چه قدر سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ با کیفیت تر باشد، با ارزش تر است و طبیعتا قیمت بالاتری هم دارد. در این مطلب به بررسی سرعت گیر پلاستیکی و کاربرد و عوامل موثر بر قیمت آن پرداختیم. امیدواریم که این مطلب برای شما کارآمد و مفید واقع شود.

فروش سرعت گیر لاستیکی

سرعت گیر لاستیکی که در عرض جاده نصب می شوند، هدفی جز کند و آرام کردن سرعت خودروها ندارند. در واقع سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ در جاده های محلی که حداکثر سرعت تا ۴۸ کیلومتر بر ساعت است مورد استفاده قرار می گیرند. سرعت گیر ها را در محلی که بیشترین کاربرد را دارد نصب می کنند. از جمله ایستگاه های اتوبوس، مدرسه ها، مراکز خرید و هر مکانی که تجمع عابر در آنجا بیشتر باشد.شرکت فرتو ترافیک با کادری مجرب و با استفاده از بروزترین دستگاه ها اقدام به تولید و فروش سرعت گیر لاستیکی و پلاستیکی می نماید.

به طور کلی هدف نصب سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ امنیت افراد در خیابان و جاده ها می باشد. رانندگان باید برای عبور از سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ، سرعت خود را تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت کاهش داده و بعد از آن عبور کنند. سرعت بالای رانندگان باعث آسیب به خودروی آنها می شود.

سرعت گیر پلاستیکی

این محصول با روکش شبرنگ از جنس پلی اتلین سخت ساخته شده و بسیار مقاوم می باشد. سرعت گیر پلاستیکی را می توان به تکه های پازل تشبیه کرد که با توجه به عرض خیابان کنار هم نصب می شوند. یکی از مزیت های این نوع سرعت گیر این است که اگر تکه ای از آن خراب شده باشد، نیازی به تعمیر و بازسازی کل آن نیست. فقط با تعمیر همان تکه مشکل حل می شود. این کار باعث صرفه جویی هم در وقت و هم در هزینه ها می شود. ارتفاع سرعت گیر ها معمولا ۱۰ تا ۳۰ سانت می باشند.

سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

قیمت سرعت گیر پلاستیکی

اگر بخواهیم یکی از موثر ترین تجهیزات ترافیکی که در کاهش آمار تصادفات و حوادث بسیار نقش داشته است را به شما معرفی کنیم، قطعا سرعت گیر پلاستیکی را نام می بریم. سرعت گیر پلاستیکی در واقع با کاهش دادن سرعت ماشین ها در طول مسیر، از برخورد آن ها به یکدیگر و وقوع حادثه جلوگیری می کنند. قیمت سرعت گیر پلاستیکی با توجه جنس و ابعاد و تولید کننده و… می تواند تغییر کند و به همین خاطر نمی توان قیمت ثابتی را برای آن بیان کرد. در شب ها نیز سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ باعث می شود تا این سرعت گیر ها برای رانندگان قابل رویت باشد و بتوانند از وجود آن ها با خبر شوند.

استفاده از این وسیله ترافیکی بسیار در این زمینه موثر بوده است و در دسته بهترین تجهیزات ترافیکی قرار می گیرد‌ که از قیمت مناسب و خوبی برخوردار است.

انواع سرعت گیر

سرعت گیر ها در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به نیازی که داریم، می توانیم مدل مد نظر خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنیم. از جمله انواع سرعت گیر هایی که امروزه تولید می شود می توان به این محصول، سرعت گیر لاستیکی و سرعت گیر آسفالتی اشاره کرد. به صورت کلی سرعت گیر ها با توجه به این موضوع که از چه جنس ماده ای ساخته شده اند، دسته بندی شده و به انواعی که بیان کردیم تقسیم می شوند. در میان این سه نوع سرعت گیر، سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ است که بیشترین استفاده را دارد و دلیل آن قابل دیدن بودن آن در شب که هوا تاریک است، می باشد.

سرعت گیر رمپ

اگر بخواهیم یکی دیگر از انواع سرعت گیر ها را علاوه بر سرعت گیر پلاستیکی 90*33 به شما معرفی کنیم. قطعا سرعت گیر رمپ را برای این منظور انتخاب می کنیم. سرعت گیر های رمپ به نام شیب راهه ها نیز شناخته می شوند. و از آن ها در سطح های شیب دار بسیار استفاده می شود. از این مدل از سرعت گیر ها برای متصل کردن دو سطحی که هم تراز یکدیگر نیستند. و در یک سطح قرار ندارند. استفاده می شود. این مدل از سطح های شیب دار غیر هم تراز در پارکینگ ها و همچنین برای رفتن از طبقه اول به طبقه دوم مورد استفاده قرار می گیرند. البته استفاده از این رمپ ها باید با رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل های موجود در رابطه با این وسیله صورت بگیرد.

سرعت گیر لاستیکی با روکش شبرنگ

سرعت گیر پلاستیکی چیست

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این سرعت گیر ها یکی از تجهیزات ترافیکی می باشند. که از وقوع تصادفات و حادثه ها جلوگیری می کنند. سرعت گیر های پلاستیکی به علت ویژگی ها و کاربرد هایی که دارند در نقاط مختلف مسیر ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مدل های این سرعت گیر ها، سرعت گیر پلاستیکی 90*33 می باشد که در خیابان های متعدد و مختلفی به چشم می خورد. جنس این محصولات از یک نوع از پلی اتیلن های سخت بوده است. که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار ها دارد و به آسانی دچار شکستگی و آسیب نمی شود.

انواع سرعت گیر

این مورد از وسایل و تجهیزات ترافیکی در مدل ها و انواع مختلفی تولید می شوند. بر همین اساس می توانیم آن ها را به سه نوع پلاستیکی، لاستیکی و بتنی تقسیم بندی کنیم. البته انواع این سرعت گیر ها تنها به همین دو مورد خلاصه نمی شود. و در تقسیم بندی دیگری شامل سرعت گیر جاده ای، سرعت گیر یک طرفه. سرعت گیر هوشمند و سرعت گیر پلاستیکی 90*33 و… می شود.

هر یک از این نوع و مدل های سرعت گیر ها متناسب با کارایی و عملکردی که مد نظر می باشد. انتخاب شده و در خیابان ها و مسیر های مختلف نصب می شود. هدفی که از نصب این سرعت گیر ها در مکان های مختلف وجود دارد. این است که سرعت رانندگان خودرو ها و ماشین های سنگین و موتور سیکلت ها و… را کاهش دهد و از بروز حادثه ها و تصادف ها جلوگیری کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *